Allen,
dit zijn de foto's die ik gemaakt heb voor ik hem terug ingepakt heb.
Wie beweert dat ze blurrie zijn?
Ik zeg dat ze blurry zijn. Zoals je zelf zegt, een moderator mag onze PM's lezen, daarin zeg je duidelijk dat het plekje op de achterkant een haartje is. Dit is niet zo, het is een barst.
Man man man, eerst zegt deso dat hij overgeschreven heeft, en een week erna nog niks op mijn rekening te zien (pm's als bewijs).
Dan pakket als goeder trouw verstuurd (hoewel de koper zijn iTarder wantrouwen wekt),
en nu krijg ik deze shit te lezen ???
Ik had inderdaad de volle 230 euro overgeschreven. Ik had er echter geen rekening mee gehouden dat ik op het einde van het jaar snel pensioensparen gestart ben voor van het fiscaal voordeel te genieten. Hierdoor stond mijn rekening in het rood. Dit heb ik ook verschillende keren naar U gecommuniceerd(mails en ik denk PM's als bewijs).
De werkelijke verrichting is dan de eerste jan doorgegaan én bevestigd met screenshot. U heeft het geld diezelfde dag of dinsdag op uw rekening gekregen, en sinds u het pakket ook dinsdag verstuurd heeft is er niks "ter goeder trouw" moeten gebeuren. U hebt uw geld goed ontvangen, dan pakket verstuurd.
Mijn HTC is in perfecte staat verstuurd en zoals deso zegt "goed verpakt aangekomen",
dus hij heeft geen reden tot klagen.
Jouw HTC heeft een barst op de achterkant, en op verschillende randen is de witte verf weg, ook plakjes verf weg. Ook het scherm heeft enkele krassen. Hij is duidelijk niet in perfecte staat, niét "in perfecte kraslose staat" zoals in de beginpost staat.
Terug, een Mod mag gerust onze PM's lezen waar ik aan jou vroeg of op de achterkant een barst zat, maar je verzekerde me dat het een stofje was.
Hopelijk krijg ik geen negatieve iTrader hierdoor want dat zou spijtig zijn.
Ik zou dit ook spijtig vinden, ik wil hier geen grote discussie of ruzie maken. Ik zou gewoon graag een oplossing voor handen zien. De transactie was idd voor mij ook positief, u bent een vriendelijk iemand en heeft mooi verstuurd. Daarom hoop ik ook op een oplossing voor dit probleem.
Indien het toestel in uw ogen toch in perfecte staat verkeert, zou ik graag mijn geld terug ontvangen en dan krijgt u hem onaangeraakt terug bij u thuis.
Dit zou geen probleem mogen zijn?
Om 12u30 kan ik foto's maken en zal hier links posten van de schade.
Laten we gewoon een oplossing vinden hiervoor aub. U had toch binnen Uw vriendenkring of familie iemand die hem wou kopen?
Met vriendelijke groet