Archief - HTC Magic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
Hmm, en jij hebt ondertussen het geld toch ontvangen mag ik hopen?
Wel straf dat je het al verstuurd nog voor het geld te hebben. Zou ik nooit durven.
Soit, dat gaat hier een welles-nietes spelletje worden vrees ik.
Hopelijk kunnen jullie het onderling, of met de hulp van een moderator, oplossen.

ruud_vx

Legacy Member
dat deso om te beginnen misschien foto's toont. Iedereen kan zomaar iets zeggen natuurlijk zolang er geen bewijzen getoond zijn.
En zoiets versturen voor ik geld gezien heb, zou ik persoonlijk toch ook nooit doen. Jij hebt precies wel vertrouwen in de mensen ebay.

ebay

Legacy Member
Ik heb verstuurd omdat ik de koper om een printscreen van zijn betaling gevraagd heb.
De moderators kunnen wellicht de pm's lezen en kunnen uitmaken wie er hier zever aan het verkopen is.

Hier kan ik echt niet tegen, Nieje Alain, Nieje Nieje.

deso

Legacy Member
Allen,

dit zijn de foto's die ik gemaakt heb voor ik hem terug ingepakt heb.
Wie beweert dat ze blurrie zijn?
Ik zeg dat ze blurry zijn. Zoals je zelf zegt, een moderator mag onze PM's lezen, daarin zeg je duidelijk dat het plekje op de achterkant een haartje is. Dit is niet zo, het is een barst.


Man man man, eerst zegt deso dat hij overgeschreven heeft, en een week erna nog niks op mijn rekening te zien (pm's als bewijs).
Dan pakket als goeder trouw verstuurd (hoewel de koper zijn iTarder wantrouwen wekt),
en nu krijg ik deze shit te lezen ???
Ik had inderdaad de volle 230 euro overgeschreven. Ik had er echter geen rekening mee gehouden dat ik op het einde van het jaar snel pensioensparen gestart ben voor van het fiscaal voordeel te genieten. Hierdoor stond mijn rekening in het rood. Dit heb ik ook verschillende keren naar U gecommuniceerd(mails en ik denk PM's als bewijs).
De werkelijke verrichting is dan de eerste jan doorgegaan én bevestigd met screenshot. U heeft het geld diezelfde dag of dinsdag op uw rekening gekregen, en sinds u het pakket ook dinsdag verstuurd heeft is er niks "ter goeder trouw" moeten gebeuren. U hebt uw geld goed ontvangen, dan pakket verstuurd.



Mijn HTC is in perfecte staat verstuurd en zoals deso zegt "goed verpakt aangekomen",
dus hij heeft geen reden tot klagen.
Jouw HTC heeft een barst op de achterkant, en op verschillende randen is de witte verf weg, ook plakjes verf weg. Ook het scherm heeft enkele krassen. Hij is duidelijk niet in perfecte staat, niét "in perfecte kraslose staat" zoals in de beginpost staat.
Terug, een Mod mag gerust onze PM's lezen waar ik aan jou vroeg of op de achterkant een barst zat, maar je verzekerde me dat het een stofje was.


Hopelijk krijg ik geen negatieve iTrader hierdoor want dat zou spijtig zijn.
Ik zou dit ook spijtig vinden, ik wil hier geen grote discussie of ruzie maken. Ik zou gewoon graag een oplossing voor handen zien. De transactie was idd voor mij ook positief, u bent een vriendelijk iemand en heeft mooi verstuurd. Daarom hoop ik ook op een oplossing voor dit probleem.
Indien het toestel in uw ogen toch in perfecte staat verkeert, zou ik graag mijn geld terug ontvangen en dan krijgt u hem onaangeraakt terug bij u thuis.
Dit zou geen probleem mogen zijn?


Om 12u30 kan ik foto's maken en zal hier links posten van de schade.
Laten we gewoon een oplossing vinden hiervoor aub. U had toch binnen Uw vriendenkring of familie iemand die hem wou kopen?
Met vriendelijke groet

deso

Legacy Member
Hey Maxxur,

Hij ziet er inderdaad goed uit, op foto.
Ik had dezelfde vraag als jou, en ik kan bevestigen dat het inderdaad een barst is. Ebay verzekerde mij nochtans dat het om een haartje ging.

Nog 10min en dan upload ik de foto's hier (zit op mn werk).

Dider

Legacy Member
Ai, idd dat toestel heeft al afgezien en kan je idd niet zien op die algemene foto's van ebay!

ruud_vx

Legacy Member
ik noem dit toch ook geen 'nette, krasvrije staat' hoor. Hopelijk komen jullie er samen uit.

Pieter3770

Legacy Member
Ik zou de ruil terug omwisselen.
Geld terug, gsm terug. No problems.
En dan kan ebay de gsm via Kapaza opnieuw verkopen (met vermelding van kleine gebruikssporen).

Allez, dit kan toch niet met de post gebeurd zijn he?

deso

Legacy Member
Dank voor de bevestiging peeps.
Zo zie je maar dat de foto's van Ebay zeer blurred out waren. Eens je aan de hand van mijn foto's weet waar de pijnpunten zitten kan je het héél lichtjes zien op de foto's van Ebay. Zo ook de zekerheid en bevestiging dat het toestel in deze staat was toen hij nog van Ebay was.

Dit kan inderdaad niet met de post gebeurd zijn. Ebay had het pakket echt goed verpakt met luchtkussens en isomovlokjes. En het toestel zat dan nog eens in zijn originele doos.

Kunnen we de ruil inzetten Ebay? Ik wil gerust instaan voor detransportkosten.
U stort 230euro terug op mijn rekening en ik bezorg u het toestel terug, verzekerd.

Ik hoop echt dat u hierop ingaat want het product is niet zoals beschreven.
Thx,

-Deso

deso

Legacy Member
Voor alle mensen die relevante boodschappen gepost hebben, dank.

Nu is het nog wachten op de reactie van Ebay.

phixiuZ

Legacy Member
Ja, dat is wel triest hoor, toch met duidelijk opzet gebeurd van ebay zijnen kant, het feit dat hij zegt dat het een haartje is en geen barst op de achterkant en uw foto's dan duidelijk anders tonen... Ik hoop dat dit in orde komt voor u deso. Totaal geen nette krasvrije staat.

En op deze foto (http://i48.tinypic.com/2w5r88h.jpg) zie je ook redelijk duidelijk dat hij geschonden is aan de onderkant, aan de rand van het toestel, hetgeen overeenkomt met uw foto's.

ebay

Legacy Member
aan de moderators en alle andere lezers van deze thread:

IK KAN U VERZEKEREN DAT DE FOTO'S VAN DESO NIET VAN DE MAGIC IS DIE IK AAN HEM VERSTUURD HEB !!!

Wat zeg je daar tegen: "onaangeraakt"?

DA'S VOLGENS MIJ EEN MAGIG DIE EEN PAAR KEER VAN DE TRAP GEVALLEN IS.

PS: en ik kon niet vroeger reageren, want ik werk van 13 tot 22u30.

deso

Legacy Member
Ebay begin aub zo niet.

Je ziet DUIDELIJK op de fotos die Vinteg juist in contrast gezet heeft dat jouw toestel wél al in die staat was.
Ik ga wel akkoord met jouw bewering dat hij een paar keer van de trap gevallen was. En dat was voordat hij in mijn bezit was!
Tijd om hier een moderator bij te halen me dunkt...

Ebay, laten we hier aub volwassen over zijn. Je weet zeer goed in welke staat het toestel verkeerde, en dan leg je mij erop voor 230 euro bewerende dat alles perfect was.
Komaan, speel niet de leugnaar en alles op mij afschuiven.
Ik heb je eerlijk op voorhand betaald, en jij geeft me een geschonden toestel.

Is dat het niveau van eerlijkheid tegenwoordig?
Ipv te bekvechten, laten we hiervoor een oplossing vinden!
Je weet evengoed als ik dat het toestel zo geschonden was in jouw bezit, laten we daar aub niet langer over discussieren. De discussie is wat we eraan gaan doen als volwassen mensen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan