Archief - HTC Magic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ebay

Legacy Member
Een witte HTC Magic, aangekocht op 09/07/2009

Brief van Proximus zit er bij voor de garantie tot 09/07/2011.

Alles zit in de doos met de toebehoren (netlader, USB kabel, Oortjes, Micro-sd en uiteraard garantiebewijs).
Nette krasvrije staat.

Minimum: 220 excl., meeneem: 230 excl. :niceone:

deso

Legacy Member
Hey, is dit een HTC magic met 288mb ram?
Dit zou normaalgezien het geval moeten zijn sinds het een belgische versie is.

Indien zo een bod van 200€
Mogelijk om af te spreken in Oudenaarde?
Dat ligt centraal tussen Harelbeke en Haaltert.

ebay

Legacy Member
Het is uiteraard de Belgische versie (Proximus).
Bod niet genoteerd gezien minimum 220 is en 200 reeds geboden in familiekring.

deso

Legacy Member
Alleh vooruit 220 dan :-) in dien alles in perfecte staat.
Welk geheugenkaartje zit erbij?

ebay

Legacy Member
Standaard micro-sd van 2GB bijgeleverd.
Bod genoteerd...en alles in perfecte staat(ben altijd heel netjes met mijn gsm's)

deso

Legacy Member
Blij dat te horen :-) waarom doe je hem eigenlijk weg?
Wanneer mag ik erom komen? Mogelijkheid om ergens af te spreken?
Of moet u toevallig een dezer dagen in de omstreken van Harelbeke zijn?(Kortrijk ofzo?)

ebay

Legacy Member
Ik doe mijn Magic weg omdat ik voor het ogenblik een iPhone heb.

Rorschach

Legacy Member
hey69 zei:
hoe zie je hoeveel geheugen je hebt op een htc magic?

Heel belachelijke vraag, maar hier het antwoord!
Instellingen -> SD-kaart en telefoongeheugen :lol:

@ De rest: Prachtig toestel, die android is echt de shizzle van de drizzle. Loopt ongelofelijk vlot, ik heb mijn iPhone 3G voor dit toestel weggedaan.

Free up!

ebay

Legacy Member
Verse foto's:
16itt0h.jpg

2w5r88h.jpg

deuweb.jpg

deso

Legacy Member
Ik had het wel over de RAM van het toestel.
Blijkbaar hebben belgische aparaten 288MB ram, nederlandse toestellen slechts 192ram.

Ik bied 230incl verzekerde verzending.

hey69

Legacy Member
skillandstyle. uw antwoord is belachlijker dan mijn vraag.
Deso zal me wel snappen wat ik bedoelde

ebay

Legacy Member
OK, verkocht.

PM uw gegevens maar voor verdere afhandeling.
Je hebt een koopje gedaan ;-)

deso

Legacy Member
Ik heb het toestel in ontvangst genomen na 230euro te betalen.

Het toestel is NIET krasvrij zoals de verkoper beloofd had. Dit kan ik aantonen met niet blurry foto's zoals de verkoper voorzien heeft.
Er zijn allerlei sporen, krassen, plakjes verf weg.
Het enige wat goed was was dat het goed verpakt was.

Graag reactie van de verkoper!

MAXXUR

Legacy Member
Deso, mogen we eens zien? Dan kunnen we ook een oordeel maken :) Ik heb zelf zo'n witte Magic en dan kan ik eens vergelijken. De stof is natuurlijk wel van dat blinkend wit plastiek, dus van die microkrasjes gaat ge al al altijd hebben.

deso

Legacy Member
het gaat niet over microkrasjes, het gaat echt over stukjes verf die weg zijn.
ook op de achterkant zit een barst, waarvan de verkoper me garandeerde dat het een stofje was, geen barst.

Eerst en vooral wil ik de reactie van Ebay, de verkoper dus, voordat ik een slechte itrader geef of verdere kritiek geef.
Indien hij een tegemoetkoming wil doen of het toestel terugnemen dan is dit ok voor mij.

Pieter3770

Legacy Member
Dan zou ik gewoon vriendelijk vragen of hij het geld niet terug wil geven, en dan stuur jij de gsm terug. Geen probleem toch?

deso

Legacy Member
Indien dit zo geregeld kan worden, Pieter, absoluut geen probleem.
Ik post morgen foto's indien dit nodig geacht wordt.
mvg

deso

Legacy Member
Ik zie dat Ebay, de verkoper dus, gisterenavond om 12u nog online geweest is en deze topic niet kan missen.

Graag reactie, Ebay. Ik zal Ebay ook naar zijn persoonlijk emailadres mailen omtrent deze zaak.
Deze middag maak ik foto's.

Dit is mijn mail naar hem:
Hallo Wim,

Bedankt voor het goed verpakte pakketje.
Ik heb wel gemerkt dat de telefoon tóch serieuze gebruikerssporen heeft, op meerdere plaatsen plakjes verf af.
Ook had je in een vorig bericht beweerd dat aan de camera een stofje zat, terwijl het een barst is in de case.

Indien je akkoord gaat had ik graag mijn geld terug gehad en dan stuur ik je jouw toestel onaangeraakt terug.
Zo kan ik je ook een positieve itrader geven.

Graag spoedig een reactie.
Mvg,


-Michel Van Weyenbergh

ebay

Legacy Member
Allen,

dit zijn de foto's die ik gemaakt heb voor ik hem terug ingepakt heb.
Wie beweert dat ze blurrie zijn?

Man man man, eerst zegt deso dat hij overgeschreven heeft, en een week erna nog niks op mijn rekening te zien (pm's als bewijs).
Dan pakket als goeder trouw verstuurd (hoewel de koper zijn iTarder wantrouwen wekt),
en nu krijg ik deze shit te lezen ???

Mijn HTC is in perfecte staat verstuurd en zoals deso zegt "goed verpakt aangekomen",
dus hij heeft geen reden tot klagen.

Hopelijk krijg ik geen negatieve iTrader hierdoor want dat zou spijtig zijn.

PS: ik ben gisteren om 12u nog online geweest om deso een positieve iTrader te geven,
en ik heb tot hiertoe geen pm ontvangen, dus ga ik ook niet speciaal op zoek naar deze thread. Begrijpen wie begrijpen kan !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan