Stimpy
Legacy Member
ma ge kunt toch ni ontkenne da ge dan ferm hoog in uw toeren zit ?
het gaat hier ook hoor, daar niet van, maar dan hoort ge uw motor toch serieus lawaai maken?
nuja jullie definitie van vlot rijden zal wel serieus verschillen van de mijn blijkbaar
1e : 20/u
2e: 45
3e: 65
4e: 90-95
5e: ..
bij deze snelheden schakel ik gemiddeld en rij ik zeker ni trager dan de rest van het verkeer (maar ik spurt er ook niet van weg)
het gaat hier ook hoor, daar niet van, maar dan hoort ge uw motor toch serieus lawaai maken?
nuja jullie definitie van vlot rijden zal wel serieus verschillen van de mijn blijkbaar

1e : 20/u
2e: 45
3e: 65
4e: 90-95
5e: ..
bij deze snelheden schakel ik gemiddeld en rij ik zeker ni trager dan de rest van het verkeer (maar ik spurt er ook niet van weg)
Maar de autobahn is ook al leuk vooral dat stuk van Wittlich richting Bitburg

banden enzo
die corvette van de buurman mee heb. Dan rollen de pomphouders de rode loper spontaan uit.
