Xeromem
Legacy Member
Asserti zei:die plakaten aan de weg gaan maar tot '99![]()
nie waar, heb hem al vaker boven de 99 gezien

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Asserti zei:die plakaten aan de weg gaan maar tot '99![]()

|) ][ |V| ][;8265665 zei:Ik heb er al gezien die gewoon geen getal meer weergeven alsje boven 99 gaat.
En bestaan er eigenlijk geen met 3 cijfers ?

Mr. SLASH zei:bestaan wel![]()
heb zelf al 108 gereden op zo een plak en maat van mij eeft op diezelfde plaats al boven de 110 gezeten op da plak , kzal em wel nog eens beaten![]()

|) ][ |V| ][;8265690 zei:Ik zat op 115 aan zo een me 2 cijfers, maar er stond niks op buiten "Zware overtreding"![]()
en oja voor er weer gezaag komt , mijn recordpoging is wel snachts offcourse en da bord staat just voor den bocht dus ge kunt in feite nog volledig remmen voor ge bocht in gaatkdenk da em eerder een go-kart bedoelt|) ][ |V| ][;8265954 zei:Zo'n kettler of een echte fiets ?![]()
Terror Factor zei:wa auto hebt gij?
ge gaat wel tamelijk hoog in toere lijkt me.
nuja, ik vergelijk hier me ne citroen saxo(diesel), en k heb nog zo goed als geen rijervaring. kschakel over t algemeen bij 3000 toeren, da komt neer op 20(naar 2e), 50(naar 3e) en 70(naar 4e) km/uur. 90km/uur is naar 5e![]()
), maar een naft moet ge niet met een diesel vergelijken hé, diesels zitten aan 4000-4500 in het rood (?) terwijl naftjes pas aan 6500-7000.. allé ongeveer hé.dreet'n zei:
Of een 2SamuraiDuo zei:Digeen bij mij gaat tot 99 en geeft dan gewoon ipv bv 120 dan geeft die 20
dus hij geeft gewoon et getal waar ge dan een 1 voor moet denken
Greetz

q-ball_NBK zei:ferm doortrekken naar 50? Das just over de 3000 (kan het nu nie precies zeggen) toeren schat ik, dat is rustig rijgedrag in mijn ogen
alsk normaal rij is da meestal naar 3500, en buiten het stad is dat regelmatig naar de 5000 en af en toe eens naar 6500 hé
ik denk dat ik normaal zo rij:
1ste: tot 15-20 (ik maak nie graag veel lawaai in eerste)
2de: tot 60
3de: tot 90 (en dan naar 5de alst lang die snelheid is op een 70 baan bijvoorbeeld, ofwel doortrekken tot 110 op een 90 baan
Ik snap nie waarom maar ik rijd altijd overal 20 te snel, behalve in de bebouwde kom)
4de: tot 140 alsk autostrade oprij
5de: geen 6de, dus blijf ik mooi in 5de hé dan![]()


|) ][ |V| ][;8265665 zei:Ik heb er al gezien die gewoon geen getal meer weergeven alsje boven 99 gaat.
En bestaan er eigenlijk geen met 3 cijfers ?

|) ][ |V| ][;8268130 zei:Stond die ook in een bebouwde kom ?![]()
Maar op wegen van 90 (kben er wel nog maar één keer op zo een weg één tegen gekomen
ad: ) staat er altijd (aja, 1/1 tot nu toe
) één van 199. Vind da wel raar dat ze verschillende hebben, da kan toch ni zoveel extra kosten die 1 vanvoor?Stimpy zei:kweeni wa voor ne auto gij hebt, ma in 3e 90 rijden is hoog in toeren gaan
dan zit ge gewoon aant max van ne normale auto, mss da gij een sportkar hebt?