Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mr. SLASH

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8265665 zei:
Ik heb er al gezien die gewoon geen getal meer weergeven alsje boven 99 gaat :(.

En bestaan er eigenlijk geen met 3 cijfers ?

bestaan wel :)

heb zelf al 108 gereden op zo een plak en maat van mij eeft op diezelfde plaats al boven de 110 gezeten op da plak , kzal em wel nog eens beaten :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
bestaan wel :)

heb zelf al 108 gereden op zo een plak en maat van mij eeft op diezelfde plaats al boven de 110 gezeten op da plak , kzal em wel nog eens beaten :p

Ik zat op 115 aan zo een me 2 cijfers, maar er stond niks op buiten "Zware overtreding" :unsure:

TitaTovenaartje

Legacy Member
ik zat gisteren aan 180
dat is 4 hoger dan dat het boekje zegt.
Straks nog eens proberen

Mr. SLASH

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8265690 zei:
Ik zat op 115 aan zo een me 2 cijfers, maar er stond niks op buiten "Zware overtreding" :unsure:

hehe ,da bord da ik bedoel staat op nen bocht boven op nen berg waar ge in feite 50 moogt want het aantal ongevallen op diene berg staat momenteel op 11 :)

hoe ze het flikken om daar der uit te gaan kweetet nie , heel diene bocht staat vol met van die reflecterende borden en andere klodden om aan te tonen davet gevaarlijk is en toch gaan ze der uit :) en oja voor er weer gezaag komt , mijn recordpoging is wel snachts offcourse en da bord staat just voor den bocht dus ge kunt in feite nog volledig remmen voor ge bocht in gaat

SamuraiDuo

Legacy Member
Digeen bij mij gaat tot 99 en geeft dan gewoon ipv bv 120 dan geeft die 20
dus hij geeft gewoon et getal waar ge dan een 1 voor moet denken :D
Greetz

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Kwenie, ik ken kettler niet en op google was dit en een fiets het eerste wat ik tegenkwam

Chickenlal

Legacy Member
Terror Factor zei:
wa auto hebt gij?
ge gaat wel tamelijk hoog in toere lijkt me.
nuja, ik vergelijk hier me ne citroen saxo(diesel), en k heb nog zo goed als geen rijervaring. kschakel over t algemeen bij 3000 toeren, da komt neer op 20(naar 2e), 50(naar 3e) en 70(naar 4e) km/uur. 90km/uur is naar 5e :)


een peugeot 1100 naft (ik moet wel hoger gaan om voorruit te gaan met die 60pktjes :p), maar een naft moet ge niet met een diesel vergelijken hé, diesels zitten aan 4000-4500 in het rood (?) terwijl naftjes pas aan 6500-7000.. allé ongeveer hé.

Als ik met de sprinter rijd van het werk 2.5, vanaf 4000 toeren komt er niets meer uit.

Dreetn

Legacy Member
SamuraiDuo zei:
Digeen bij mij gaat tot 99 en geeft dan gewoon ipv bv 120 dan geeft die 20
dus hij geeft gewoon et getal waar ge dan een 1 voor moet denken :D
Greetz
Of een 2 :unsure:

Lol @ hierboven :rofl:

Stimpy

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
ferm doortrekken naar 50? Das just over de 3000 (kan het nu nie precies zeggen) toeren schat ik, dat is rustig rijgedrag in mijn ogen :)

alsk normaal rij is da meestal naar 3500, en buiten het stad is dat regelmatig naar de 5000 en af en toe eens naar 6500 hé :)


ik denk dat ik normaal zo rij:
1ste: tot 15-20 (ik maak nie graag veel lawaai in eerste:p)
2de: tot 60
3de: tot 90 (en dan naar 5de alst lang die snelheid is op een 70 baan bijvoorbeeld :p, ofwel doortrekken tot 110 op een 90 baan :) Ik snap nie waarom maar ik rijd altijd overal 20 te snel, behalve in de bebouwde kom)
4de: tot 140 alsk autostrade oprij
5de: geen 6de, dus blijf ik mooi in 5de hé dan :)


nuja 40 naar 3e is idd wel redelijk minimum, ma 50 is dan toch gemiddeld denk ik
en kdenk da gij het over nen benzine hebt
vanaf 4250 toeren ofzo zijt ge toch ni goe bezig voor nen diesel, toch ni voor de mijne en ook ni voor ander diesels dak ken :wtf:
kweeni wa voor ne auto gij hebt, ma in 3e 90 rijden is hoog in toeren gaan
dan zit ge gewoon aant max van ne normale auto, mss da gij een sportkar hebt?

en bij 3000 toeren schakelen noem ik "vlot" rijden, als k op mn gemakske en zuinig wil rijden schakel ik aan 2500 ofzo
is natuurlijk wel pak minder sportief ma als ze ni in mn gat zitte en kben ni gehaast rij ik soms ook wel es graag op mn gemakske ^^
bove de 3000 ga ik zelden :)

CAS

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8265665 zei:
Ik heb er al gezien die gewoon geen getal meer weergeven alsje boven 99 gaat :(.

En bestaan er eigenlijk geen met 3 cijfers ?

Jup, en die pinken bij 199 :p

CAS

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8268130 zei:
Stond die ook in een bebouwde kom ? :p

Neenee, da zou een beetje te zijn :p Maar op wegen van 90 (kben er wel nog maar één keer op zo een weg één tegen gekomen :sad: ) staat er altijd (aja, 1/1 tot nu toe :p) één van 199. Vind da wel raar dat ze verschillende hebben, da kan toch ni zoveel extra kosten die 1 vanvoor?

eniac

Legacy Member
Stimpy zei:
kweeni wa voor ne auto gij hebt, ma in 3e 90 rijden is hoog in toeren gaan
dan zit ge gewoon aant max van ne normale auto, mss da gij een sportkar hebt?

?
Mijne gaat 85 ofzo in tweede en dat is geen sportkar. 3e gaat zeer vlotjes over de 100 hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan