Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ex0dus

Legacy Member
sink zei:
kheb ook zo eens een ritje gemaakt 'pedal to the metal', vanuit Sint-Niklaas zo'n 65km naar huis.. inclusief de secundaire wegen (waar ik wel braaf reed :)) iets minder dan 30min, enkel op autostrade volle bak.. dat was toen ruim 190-195km/u voor een dikke 15-20 minuutjes
Wel, in de bebouwde kom rijd ik zelden te snel, juist op de autostrade kan ik het niet laten :)

BMW lover

Legacy Member
Ex0dus zei:
Wel, in de bebouwde kom rijd ik zelden te snel, juist op de autostrade kan ik het niet laten :)

denk eens ik alleen rij met de wagen en ik rij op een bijna verlaten autosnelweg met zo ne ongeduldige wagen gelijk ne golf 1 GTI ik het toch ook maar moeilijk ga kunnen laten ze:p

SpeedFreak.be

Legacy Member
In België en in Nederland houdt ik me redelijk aan de snelheid, maar in Duitsland........daar gaat de gaskraan open.:evil: :evil:

PareGoriC

Legacy Member
200 met aprilia rs250

en 200 met een mazda mx5ke, een bmw 318 en een lancia scapa 2.4 ^^

Pieke

Legacy Member
68 met me fietske
72 op me latten
75 met den brommer
150 ofzo met den auto (met me L moest van me pa iemand voorbijsteken ^^)

pieta

Legacy Member
Pieke zei:
68 met me fietske
72 op me latten
75 met den brommer
150 ofzo met den auto (met me L moest van me pa iemand voorbijsteken ^^)

hoe kunt ge zien hoe snel ge op skies gaat?

Pieke

Legacy Member
op een piste met zo snelheidsmeting ;) ma we begonnen uit stilstand dus gingen niet zo snel hehe :D

P|tt@

Legacy Member
pieta zei:
hoe kunt ge zien hoe snel ge op skies gaat?

Af en toe hebt ge zo is een stijle afdaling waar ge vanop een bepaald punt moet vertrekken en beneden staat dan zo'n snelheidsmetertje.
T is een beetje u laten flitsen op ski's.

Soundstorm

Legacy Member
Kunde nie zo een Garmin GPS dingske meepakken ook? Dan weet ge waar ge geweest zijt, en hoe snel ge overal waart. Max snelheid, gemiddelde snelheid,...
Lijkt mij wel leuk.

DBK

Legacy Member
Soundstorm zei:
Kunde nie zo een Garmin GPS dingske meepakken ook? Dan weet ge waar ge geweest zijt, en hoe snel ge overal waart. Max snelheid, gemiddelde snelheid,...
Lijkt mij wel leuk.
goed idee maar kan het niet wat problemen geven omdat je zo hard daalt? ik weet eigelijk niet goed hoe gps juist aan snelheidsmeting doet maar moet er geen rekening gehouden worden dat met skies een horizontale en verticale snelheid hebt?

een hele grote :unsure: hoor :p gewoon een bedenking :p

Dreetn

Legacy Member
DBK zei:
goed idee maar kan het niet wat problemen geven omdat je zo hard daalt? ik weet eigelijk niet goed hoe gps juist aan snelheidsmeting doet maar moet er geen rekening gehouden worden dat met skies een horizontale en verticale snelheid hebt?

een hele grote :unsure: hoor :p gewoon een bedenking :p
Ja dus als een gps gewoon de horizontale snelheid meet, moet je de cos^-1 (helling) * je snelheid op je gps.
Denk ik :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan