Ex0dus
Legacy Member
Wel, in de bebouwde kom rijd ik zelden te snel, juist op de autostrade kan ik het niet latensink zei:kheb ook zo eens een ritje gemaakt 'pedal to the metal', vanuit Sint-Niklaas zo'n 65km naar huis.. inclusief de secundaire wegen (waar ik wel braaf reed) iets minder dan 30min, enkel op autostrade volle bak.. dat was toen ruim 190-195km/u voor een dikke 15-20 minuutjes






ad:

