Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BelgianMini

Legacy Member
johan tb zei:
Net mijn record verbroken met de wagen van de buurman (corvette c6) teller even boven de 300 gps 291,2.:applause: :applause: :applause:

En dat is gebeurd op de start/landingsbaan van het oude Nato vliegveld te Malle.;)

Vette wagen dat de gebuur heeft.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
gisteren met een VW vento CL van 14 jaar oud 273000 km nog 145 km/h uit gehaald met pa. diene auto heeft iets van 60 pk ofzo, maar brullen kan hij nog

Mr. SLASH

Legacy Member
vanacht max uit pa zijne wagen gepeerd , mb 190D 2.5 van 89

rond de 174 en toerenteller stond dan boven de 4500 , was echt max , want auto trilde al vrij hard , maar kom zo eeft da beestje toch ooit eens zijn max gereden .

ComputerVISTA

Legacy Member
Is da ne 4 vitessen 2L non turbo? Want anders moogde van die snelheid vrij zeker zijn, die MB teller zitten der nie ver af. Die 200D deed max 172 ofzo en op de gps zat ik er maar 1km/h af ofzo.

Mr. SLASH

Legacy Member
5 vitessen 2.5L non turbo

en teller zit er niet ver naast , heb al eens met gps gereden en da scheelde vrij weinig

hell666

Legacy Member
250 met ferrari 328 GTS

kan ook meer geweest zijn want de snelheidsmeter was kapot en zat aan 4de vites tege 7000 toere dus ik schat rond de 250.

was met auto van www.ferraririjden.nl

pr0ph3t

Legacy Member
Opel Corsa
Top in boek: 174
Top op den A12: 180
min de tralala van de banden enzo dan nog dus zal ongeveer zoiets geweest zijn... meterke steeg weg Bijzonder snel naar de 160, dan ging het wa trager tot 180.... ook goe voor ene keer, khoor ne nieuwe auto nie zo graag brullen :(

CAS

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Naar 106? ipv 107?

De mijne vandaag was 130!!!11!!11!!!!

Van 206 naar ... Kzou het ni weten eigenlijk, nog ni met GPS gereden, maar 190 doet em wel redelijk snel. Voor zo ne oude wagen te zijn toch. In Gent mij even naast een sjonnie gesteld met zijn E36 met op de zijkant het M logo, maar helaas, em heeft mijn neus niet meer gezien :p

ComputerVISTA

Legacy Member
CAS zei:
Van 206 naar ... Kzou het ni weten eigenlijk, nog ni met GPS gereden, maar 190 doet em wel redelijk snel. Voor zo ne oude wagen te zijn toch. In Gent mij even naast een sjonnie gesteld met zijn E36 met op de zijkant het M logo, maar helaas, em heeft mijn neus niet meer gezien :p

Ja idd 2++ km/h... typo.

Hoeveel wilde beyerse veulens denkte nog over te hebben eigenlijk?

iLuVaToQ

Legacy Member
240 . Ik ga er niet te veel over verder ingaan of ik krijg weer kritiek lol

Asserti

Legacy Member
CAS zei:
Van 206 naar ... Kzou het ni weten eigenlijk, nog ni met GPS gereden, maar 190 doet em wel redelijk snel. Voor zo ne oude wagen te zijn toch. In Gent mij even naast een sjonnie gesteld met zijn E36 met op de zijkant het M logo, maar helaas, em heeft mijn neus niet meer gezien :p

Je vergeet de moto die toch !2!! keer moest terugschakelen om ons bij te kunnen houden :evil: en ons pas inhaalde toen de revlimiter per ongelukt aangetikt werd

Soundstorm

Legacy Member
Asserti zei:
Je vergeet de moto die toch !2!! keer moest terugschakelen om ons bij te kunnen houden :evil: en ons pas inhaalde toen de revlimiter per ongelukt aangetikt werd
Ik was beter nog meegereden... :cry:

Het zal dan maar voor een andere keer zijn. Tegen dat CAS ons uren heeft afbetaald hebben wij al veel gereden hé :evil:

Asserti

Legacy Member
groot gelijk, ik vind het toch maar fair dat: x aantal uren werk = x aantal uren rijden :evil:

en die moto was echt de max, wij remden voor het rode licht, zat in 1e, 30 per uur, en het sprong op groen, we zagen die moto achter ons afkomen en wij vloerden (wheelspin :woohoo: ), hij zag dat, probeerde ff mee te gaan, dat lukte niet :D wij smeten naar tweede, hij versmeet 2 of 1 vitessen omlaag, slipte koppeling terwijl hij zwaar gas gaf en pas toen we de revlimit van tweede aantikten haalde hij ons in. :D

Soundstorm

Legacy Member
Asserti zei:
groot gelijk, ik vind het toch maar fair dat: x aantal uren werk = (x aantal uren rijden :evil:
Da vind ik ook! :p

Die moto kan ik mij wel voorstellen dat da grappig zicht was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan