Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Zcars moet ge echt nie onderschatten ze. Die dingen kunnen enorm doorgeven. Maar uiteindelijk een beetje een nutteloos geval.

darkassassin

Legacy Member
ik heb al 190 uit de mijne gekregen, zou in theorie nog net iets meer moeten kunnen. (corolla E12 2.0 d4d)

freeza

Legacy Member
nu al uwen auto zo misbruiken darkassassin :p

anywee net een ritje gedaan op de E403 en er was echt weinig volk op baan, dan maar eens het kot opensleuren hé :)

185km/u op de teller eruitgehaald, zat aan iets meer dan 9000 toeren dus zou in principe nog wat sneller kunnen maar voorlopig is het genoeg ^^

edraket

Legacy Member
145 is het max wat ik eruit haal ^^

peugeot 405 grd van 18 jaar oud, 69 pk !

serial

Legacy Member
Asserti zei:
135mph is nog altijd maar 225 kph als ik goe kan rekenen :p

en da's ook gene mini meer eigelijk eh, just den buitenkant..

135mph is maar 216kmh ze, kweet nie vanwaar ge die extra 9kmh haalt :p

@jellevp: op testbank is 330kmh misschien mogelijk met die mini, no way dat die meer dan 280 haalt op openbare weg (als versnellingsbak het toelaat uiteraard)

Asserti

Legacy Member
serial zei:
135mph is maar 216kmh ze, kweet nie vanwaar ge die extra 9kmh haalt :p

@jellevp: op testbank is 330kmh misschien mogelijk met die mini, no way dat die meer dan 280 haalt op openbare weg (als versnellingsbak het toelaat uiteraard)

vlug ffkes uit het hoofd gerekent. muggenzifter!

Mr. SLASH

Legacy Member
freeza zei:
nu al uwen auto zo misbruiken darkassassin :p

anywee net een ritje gedaan op de E403 en er was echt weinig volk op baan, dan maar eens het kot opensleuren hé :)

185km/u op de teller eruitgehaald, zat aan iets meer dan 9000 toeren dus zou in principe nog wat sneller kunnen maar voorlopig is het genoeg ^^

das dan toch ook nen moto veronderstel ik :)

freeza

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
das dan toch ook nen moto veronderstel ik :)

jup suzuki gs 500 met windscherm

zonder windscherm is het bijna niet te doen om meer dan 170km/u te halen...

domme is nu wel dat ik graag nog wat sneller had gewild maar dat de moto niet veel meer over heeft.
nuja misschien nog eens doen als ik binnen x aantal jaar een andere moto koop :D

TkillaB

Legacy Member
ik krijg mijn vervoer vlotjes tot 250 km/u
zou tot 260 a 270 moeten gaan.

gsx-r 600 k6

edraket

Legacy Member
deze nacht 160 eruit gehaald :)
kon nog meer denk ik, maar ik heb het mij nie geriskeerd

Gizmo_1987

Legacy Member
gizmo_1987 zei:
160-165 km/h twas ietske naar beneden :D
opel astra f 1.4 naft
Mijn wagen gaat sinds de verlaging iets sneller :p
daarnet 175 gereden en peis dat er nog iets meer achter zat :p :D

Stancke

Legacy Member
Mijn top is iets van 90km/u zelf gereden met de auto, mja, eens een volledig rijbewijs begin ik te peren :evil:

BelgiumTJ

Legacy Member
Ik rond 290 km/u, was passagier op Suzuki GSX 1000 R. Hij kan tot 327/329 gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan