Coolguy
Legacy Member
jellevp zei:260 in nen oude engelse minni...![]()
90° bergaf zeker?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jellevp zei:260 in nen oude engelse minni...![]()
En waarschijnlijk nen gelen.ComputerVISTA zei:En de koffer gevuld met lood ^^

ComputerVISTA zei:/me hoort iemand in de verte 'luchtfilterken' roepen...![]()

johan tb zei:Er zit een vliegclub en de buurman heeft goede connecties met de voorzitter.Hij heeft het voor elkaar gekregen dat we het vliegveld een 1,5 uur mochten gebruiken.:applause: Maar dat kon alleen vandaag om 5 uur 's ochtends (alleen jammer dat het nog donker was) ivm de vliegerij en met die beperking dat we meteen weg moesten zijn als er toch een vliegtuig moest landen.
En ik ben bang dat het eenmalig is.

)ComputerVISTA zei:260???? In een waarschijnlijk British Leyland mini?![]()
jellevp zei:260 in nen oude engelse minni...![]()
jellevp zei:ben aant googlen... stond ne sticker met zijne site op zijn zijruiten... maar wa was da weeral...

(hij zij me wel dat 330km/u niet haalbaar was opt circuit of openbare weg...wat te verstaan is...)