Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Terwijl ge achteropzit 290 rijden :wtf:, moet een groot windscherm geweest zijn.

Avilowca

Legacy Member
BelgiumTJ zei:
Ik rond 290 km/u, was passagier op Suzuki GSX 1000 R. Hij kan tot 327/329 gaan.

Het zal wel 190 geweest zijn.

290 mét passagier halen op de openbare weg is wel sterk.

edit:

auto is een toyota yaris 1.3 van 2006 rond 140
moto bmw f800st van 2007 dat was 100

vlieger piper archer III ongeveer 115 knopen indicated.

TTT002

Legacy Member
Top Speed eigen wagen 227
Op moto meegeweest aan iets van 240 en was al te snel om er idd met twee op te zitten.
Top speed met andere wagen wel zelf gereden 250 (begrensers grmbl :( )
En in auto zonder begrenzer + 280 ^^ (Porsche 911 Bi Turbo)

Allemaal in België :)

BelgiumTJ

Legacy Member
Avilowca zei:
Het zal wel 190 geweest zijn.

290 mét passagier halen op de openbare weg is wel sterk.

edit:

auto is een toyota yaris 1.3 van 2006 rond 140
moto bmw f800st van 2007 dat was 100

vlieger piper archer III ongeveer 115 knopen indicated.

Ik ben zeker dat het eind de 200 was kan 270 geweest zijn maar dan wel zeker 270.

Simonn

Legacy Member
BelgiumTJ zei:
Ik ben zeker dat het eind de 200 was kan 270 geweest zijn maar dan wel zeker 270.

Hoe kan je dat zo zeker weten als passagier op een moto? Heb je even je hoofd boven dat van de bestuurder gestoken om te kijken..

BelgiumTJ

Legacy Member
cclherreman zei:
Hoe kan je dat zo zeker weten als passagier op een moto? Heb je even je hoofd boven dat van de bestuurder gestoken om te kijken..
Ervoor deed ik dat, ik zag 235 maar toen reden we sneller en toen zei hij dat het rond de 270-90 was.

Simonn

Legacy Member
BelgiumTJ zei:
Ervoor deed ik dat, ik zag 235 maar toen reden we sneller en toen zei hij dat het rond de 270-90 was.

Dus jij gaat zomaar even je hoofd omhoog steken aan 235km/u :x

ComputerVISTA

Legacy Member
+- 1.5 per uur op de muur van Geraardsbergen, een roltrap zou daar geen slecht iets zijn :sop:

BelgiumTJ

Legacy Member
cclherreman zei:
Dus jij gaat zomaar even je hoofd omhoog steken aan 235km/u :x
Wel toen ik met m'n hoofd in de lucht zat was het een slecht idee, maar kmoe wel toegeve een kick

Gentei

Legacy Member
met mijn peugeot 307 1.6 110pk bj 2002 heb ik dus ongeveer 160km/h gereden toen ik van werk kwam op autostrade was lekker leeg dan (rond 2-3h 's ochtends)

CAS

Legacy Member
cclherreman zei:
Dus jij gaat zomaar even je hoofd omhoog steken aan 235km/u :x

Zijne nek gebroken aja :p

Ik heb eens bij 185 als passagier die zweegvlieger willen aanduiden, mijn arm doet er nu nog zeer van...

Simonn

Legacy Member
Dillyracer zei:
Hij heeft een nek van een getrainde F1 piloot.

En zelfs hun hoofd wordt ondersteund.

Ahja dankzij zo'n dingen weten we toch bijna zeker dat het zever in pakjes is :)

Stancke

Legacy Member
Maar die heeft ook een HANS ding bij hem als hij passagier is, ik draag dat zelfs op men fiets! Better be safe than say sorry!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan