Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Helld0g-

Legacy Member
Appleseed zei:
Uhu, en blijkbaar rijden al die jonge gastjes hier met onbegrensde rs4'en rond? Of nog sterker : lambo's en ferrari's?
290 km/u, 360 km/u...

jaja :unsure:

niemand zegt er zelf aan het stuur...

alhoewel ik die boven de 250kpu toch sterk in twijfel trek ;)

|) ][ |V| ][;8431270 zei:
"pk is ni alles tis hoe ge rijdt
zie ma na diene film the fast and the furious 2 muscle verloor van ne eclips (d8 ik)"

Dit zegt alles :D

ZOMG, die moet dringend eens the making of bekijken van diene film...

alles hangt af van HP... als je eens boven de 300pk komt kan ik er nog inkomen dat het op een bochtig circuit wel wat meer van de chauffeurskunsten zal afhangen. Maar op het recht eind -> Fast transmission (liefst nog 7 voor maximale kracht hé) + Lots of horses = everything :p
(wil trouwens geen discussie maken, maar gewoon duidelijk maken dat het niet zoals bvb in NFS het geval is als je een perfecte shift doet dat je plots 50kpu sneller gaat dan de ander ;) )

maar koop gerust nen eclipse en probeer es nen GT ofzo af te drogen

fromalk zei:
ik hoop dat ge niet in u broek gepist hebt dan want ne slr is de grootste rommel @ hoge snelheid

wagen geeft een veel te los gevoel bij hoge snelheden

edit; het gaat wel maar om de gewone slr
denkt ge nu echt dat iemand die het geld heeft om zo'n prachtige bolide te kopen daar om geeft???

je koopt toch ook geen 335D om hele dagen aan 250 te sjezen??

Anoniem04

Legacy Member
-Helld0g- zei:
(wil trouwens geen discussie maken, maar gewoon duidelijk maken dat het niet zoals bvb in NFS het geval is als je een perfecte shift doet dat je plots 50kpu sneller gaat dan de ander ;) )

NFS sucked dan ook een pak :p, allé, de laatste toch.

Sevorbeupstry

Legacy Member
spidey zei:
huh ik was daar ook :/

en ge mocht daar ni eens in gaan zitten!!!:wtf: want al die autos moesten nog verkocht worden...

en die hadde elks hun eigen (vaste bestuurder) die mee de wereld rond reisde naar de shows enzo!
dus ik betwijfel tenzeerste dage der mee hebt mogen meerijden...

Je slaat de bal helemaal mis. Alle 722s zijn al maanden verkocht. De 2 exemplaren op de launch event waren van McLaren zelf. Ze dienden als testwagens om later verkocht te worden.

Een kennis van mij heeft al een gewone SLR en wou het verschil weten. Hij had via brief een uitnodiging gekregen van Mercedes. En ik ben meegegaan. Simple as that.

Het leuke aan de zaak was dat Mercedes een gigantisch stuk snelweg had afgehuurd om op te vliegen. Rechtdoor en floor it. Simple as that.

spidey

Legacy Member
Mja, kwas daar eerder toevallig (en dus niet echt uitgenodigd ...)

mss dat het daar iets mee te maken heeft :D

pr0ph3t

Legacy Member
Den Freddie zei:
ook eens ne postje placeren:
140 @ E40 op nen kalme zondagmiddag.
Tevens de 1ste keer autostrade waardat m'n pa zei: "smijt hem maar eens open, dan voelde eens hoe dat is".

Was wel es sjiek om dat te voelen, de wind die luider is enzo.

edit: ook met voorlopig:p. Die camionchauffeurs op't rechtervak zullen nogal ogen getrokken hebben toen ze diejen L voorbij zagen vliegen:p

die zien mij hier nogtans elken dag voorbijvliegen tegen 160 :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Je slaat de bal helemaal mis. Alle 722s zijn al maanden verkocht. De 2 exemplaren op de launch event waren van McLaren zelf. Ze dienden als testwagens om later verkocht te worden.

Een kennis van mij heeft al een gewone SLR en wou het verschil weten. Hij had via brief een uitnodiging gekregen van Mercedes. En ik ben meegegaan. Simple as that.

Het leuke aan de zaak was dat Mercedes een gigantisch stuk snelweg had afgehuurd om op te vliegen. Rechtdoor en floor it. Simple as that.

Wat waren zijn bevindingen dan qua verschillen tss de gewone en 722 ?

Sevorbeupstry

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8432952 zei:
Wat waren zijn bevindingen dan qua verschillen tss de gewone en 722 ?

De kennis waarover ik het had vond vooral dat de 722 betere remmen had en iets luider klonkt. Ook het onderstel was harder afgeveerd.

Helaas kan ik dat niet beamen want ik heb nog nooit met de gewone SLR gereden. Wel al ingezeten enzo maar nog nooit effectief achter het stuur gekropen.

Blijft een indrukwekkende wagen, vooral de snelheid en het tempo waarmee 'ie naar 300 en meer accelereert. En moeilijk is het niet. Aangezien het een automatic is het gewoon gas naar beneden en stuur vast houden.

Het snelste dat ik ooit al gereden heb met mijn eigen auto ligt rond de 260. Met een A8 4.2 V8. Pre-facelift zonder SFG moest iemand het zich afvragen.

Desselll

Legacy Member
Ikke zelf in Saab 9-3 vorig model 190 km/u op expresweg hier. Er was nog reserve maar flitspaal van 70 km/u kwam in de buurt dus ik maar remmen :p

Appleseed

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
De kennis waarover ik het had vond vooral dat de 722 betere remmen had en iets luider klonkt. Ook het onderstel was harder afgeveerd.

Helaas kan ik dat niet beamen want ik heb nog nooit met de gewone SLR gereden. Wel al ingezeten enzo maar nog nooit effectief achter het stuur gekropen.

Blijft een indrukwekkende wagen, vooral de snelheid en het tempo waarmee 'ie naar 300 en meer accelereert. En moeilijk is het niet. Aangezien het een automatic is het gewoon gas naar beneden en stuur vast houden.

Het snelste dat ik ooit al gereden heb met mijn eigen auto ligt rond de 260. Met een A8 4.2 V8. Pre-facelift zonder SFG moest iemand het zich afvragen.

A8 4.2 V8 uw eigen auto? Jaja, nu nog foto's die dat bewijzen en we spreken verder. N/o maar zonder bewijs pas ik altijd de methode van de flikken toe : schuldig tot het tegendeel bewezen is ;). Buiten het feit gekeken dat deze automobiel vrij duur (understatement) is hebben we nog geen rekening gehouden met uw leeftijd en verzekering (+ ze uberhaupt krijgen), taxen, fiscale PK's en naft. Dikke job, lottowinnaar of leugenaar. What's it gonna be?

distinct

Legacy Member
ik vraag mij af wat een "succesvolle" mens met een 4.2 audi A8 op een telenet games forum doet, en net gejoined is. do i smell bullcrap?

Brutality

Legacy Member
Man man, heb die thread gelezen van diene puber met zijne gele mini zogezegd..

Ik heb zo'n uur aan een stuk ligge lachen.. Da is gewoon ne legendarische thread.


On topic:
303 met mijne nonkel zijne Carrera S.. gechipt en ander uitlaat..
220 zelf gereden.. nog niet zo lang geleden en ben nog niet al te ervaren daarom dus niet mogen doorstampen :(

BMW lover

Legacy Member
mee geweest ongeveer 200 in de 944 van ne maat zelf gereden ongeveer 140.

Sevorbeupstry

Legacy Member
Appleseed zei:
A8 4.2 V8 uw eigen auto? Jaja, nu nog foto's die dat bewijzen en we spreken verder. N/o maar zonder bewijs pas ik altijd de methode van de flikken toe : schuldig tot het tegendeel bewezen is ;). Buiten het feit gekeken dat deze automobiel vrij duur (understatement) is hebben we nog geen rekening gehouden met uw leeftijd en verzekering (+ ze uberhaupt krijgen), taxen, fiscale PK's en naft. Dikke job, lottowinnaar of leugenaar. What's it gonna be?

Innocent until proven guilty is het eigenlijk. Maar goed ik zal deze avond een paar foto's uploaden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan