Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:

Dillyracer zei:

Appleseed zei:Uhu, en blijkbaar rijden al die jonge gastjes hier met onbegrensde rs4'en rond? Of nog sterker : lambo's en ferrari's?
290 km/u, 360 km/u...
jaja![]()

|) ][ |V| ][;8431270 zei:"pk is ni alles tis hoe ge rijdt
zie ma na diene film the fast and the furious 2 muscle verloor van ne eclips (d8 ik)"
Dit zegt alles![]()
)denkt ge nu echt dat iemand die het geld heeft om zo'n prachtige bolide te kopen daar om geeft???fromalk zei:ik hoop dat ge niet in u broek gepist hebt dan want ne slr is de grootste rommel @ hoge snelheid
wagen geeft een veel te los gevoel bij hoge snelheden
edit; het gaat wel maar om de gewone slr
-Helld0g- zei:(wil trouwens geen discussie maken, maar gewoon duidelijk maken dat het niet zoals bvb in NFS het geval is als je een perfecte shift doet dat je plots 50kpu sneller gaat dan de ander)
, allé, de laatste toch.spidey zei:huh ik was daar ook :/
en ge mocht daar ni eens in gaan zitten!!!want al die autos moesten nog verkocht worden...
en die hadde elks hun eigen (vaste bestuurder) die mee de wereld rond reisde naar de shows enzo!
dus ik betwijfel tenzeerste dage der mee hebt mogen meerijden...
Den Freddie zei:ook eens ne postje placeren:
140 @ E40 op nen kalme zondagmiddag.
Tevens de 1ste keer autostrade waardat m'n pa zei: "smijt hem maar eens open, dan voelde eens hoe dat is".
Was wel es sjiek om dat te voelen, de wind die luider is enzo.
edit: ook met voorlopig. Die camionchauffeurs op't rechtervak zullen nogal ogen getrokken hebben toen ze diejen L voorbij zagen vliegen
![]()

Sevorbeupstry zei:Je slaat de bal helemaal mis. Alle 722s zijn al maanden verkocht. De 2 exemplaren op de launch event waren van McLaren zelf. Ze dienden als testwagens om later verkocht te worden.
Een kennis van mij heeft al een gewone SLR en wou het verschil weten. Hij had via brief een uitnodiging gekregen van Mercedes. En ik ben meegegaan. Simple as that.
Het leuke aan de zaak was dat Mercedes een gigantisch stuk snelweg had afgehuurd om op te vliegen. Rechtdoor en floor it. Simple as that.
|) ][ |V| ][;8432952 zei:Wat waren zijn bevindingen dan qua verschillen tss de gewone en 722 ?
Sevorbeupstry zei:De kennis waarover ik het had vond vooral dat de 722 betere remmen had en iets luider klonkt. Ook het onderstel was harder afgeveerd.
Helaas kan ik dat niet beamen want ik heb nog nooit met de gewone SLR gereden. Wel al ingezeten enzo maar nog nooit effectief achter het stuur gekropen.
Blijft een indrukwekkende wagen, vooral de snelheid en het tempo waarmee 'ie naar 300 en meer accelereert. En moeilijk is het niet. Aangezien het een automatic is het gewoon gas naar beneden en stuur vast houden.
Het snelste dat ik ooit al gereden heb met mijn eigen auto ligt rond de 260. Met een A8 4.2 V8. Pre-facelift zonder SFG moest iemand het zich afvragen.
. Buiten het feit gekeken dat deze automobiel vrij duur (understatement) is hebben we nog geen rekening gehouden met uw leeftijd en verzekering (+ ze uberhaupt krijgen), taxen, fiscale PK's en naft. Dikke job, lottowinnaar of leugenaar. What's it gonna be?
Appleseed zei:A8 4.2 V8 uw eigen auto? Jaja, nu nog foto's die dat bewijzen en we spreken verder. N/o maar zonder bewijs pas ik altijd de methode van de flikken toe : schuldig tot het tegendeel bewezen is. Buiten het feit gekeken dat deze automobiel vrij duur (understatement) is hebben we nog geen rekening gehouden met uw leeftijd en verzekering (+ ze uberhaupt krijgen), taxen, fiscale PK's en naft. Dikke job, lottowinnaar of leugenaar. What's it gonna be?