Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Appleseed

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Innocent until proven guilty is het eigenlijk.

Wat?

1. Waar zie jij Engels staan?
2. Figuurlijk vertaald is uw zin gewoon het oude onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik heb het over schuldig tot het tegendeel bewezen is. Ofte Guilty until proven innocent. Ofte the way of the police. Tot zover de woordspeling ..

Anoniem04

Legacy Member
Appleseed zei:
Wat?

1. Waar zie jij Engels staan?
2. Figuurlijk vertaald is uw zin gewoon het oude onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Ik heb het over schuldig tot het tegendeel bewezen is. Ofte Guilty until proven innocent. Ofte the way of the police. Tot zover de woordspeling ..

Het is onschuldig tot het tegendeel word bewezen.

Gentei

Legacy Member
zie ma na diene film the fast and the furious 2 muscle verloor van ne eclips (d8 ik)"

die moet is goed naar de film zien da was een mitsubishi evo...





Appleseed zei:
A8 4.2 V8 uw eigen auto? Jaja, nu nog foto's die dat bewijzen en we spreken verder. N/o maar zonder bewijs pas ik altijd de methode van de flikken toe : schuldig tot het tegendeel bewezen is ;). Buiten het feit gekeken dat deze automobiel vrij duur (understatement) is hebben we nog geen rekening gehouden met uw leeftijd en verzekering (+ ze uberhaupt krijgen), taxen, fiscale PK's en naft. Dikke job, lottowinnaar of leugenaar. What's it gonna be?

kan het niet zijn dat die auto van zijn ouders is?

Coolguy

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
die moet is goed naar de film zien da was een mitsubishi evo...







kan het niet zijn dat die auto van zijn ouders is?

Die Conner gast reed idd met een gele Evo maar die ***** reed met een Eclipse Spider. :)

Appleseed

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
kan het niet zijn dat die auto van zijn ouders is?

Tuurlijk, maar dan is het nog steeds zijn eigen wagen niet.
@ Dillyracer, neen bij de flikken is het schuldig tot het tegendeel word bewezen. Djees, what a way to ruin the pun.

Gentei

Legacy Member
Coolguy zei:
Die Conner gast reed idd met een gele Evo maar die ***** reed met een Eclipse Spider. :)

hehe die gast zegt dat alle 2 muscles verloren maar eigenlijk heeft de ***** verloren tegen die éérste muscle en de connor heeft gewonnen....

tomvanhouche

Legacy Member
distinct zei:
ik vraag mij af wat een "succesvolle" mens met een 4.2 audi A8 op een telenet games forum doet, en net gejoined is. do i smell bullcrap?

ofwel zijn mama en papa succesvol ;)

mja wil daar ook eerst eens foto's van zien, want ne 4.2l is ni ne alledaagse auto :D

Da*Frenkman

Legacy Member
zelf: 190 peugeot 405 1.8 srd turbo 90pk
meegereden: 230 lexus is200

en met de mini heb ik tot nu toe 140 gereden op gps, teller stond al op 170 ofzo :p
Die staat echt slecht afgesteld. Ik kan nog harder maar mini is ni echt gemaakt voor high speed :)
Zo 140 rijden geeft wel meer effect dan 190 met dien peugeot

Gentei

Legacy Member
tomvanhouche zei:
ofwel zijn mama en papa succesvol ;)

mja wil daar ook eerst eens foto's van zien, want ne 4.2l is ni ne alledaagse auto :D

damn ne 4.2 man da ding zuipt lol...

distinct

Legacy Member
tomvanhouche zei:
ofwel zijn mama en papa succesvol ;)

mja wil daar ook eerst eens foto's van zien, want ne 4.2l is ni ne alledaagse auto :D
dan nog, er zijn toch wel andere auto's om te geven aan uw zoon, een A8 :ironic:

en als het de auto van zen ouders is. Dat maakt het nog altijd niet de zijne hé.
nuja, ik hecht sowieso al niet zoveel belang aan zo'n comments van mensen die de dag zelf nog gejoined hebben

en plz: make my day. Google een paar A8 foto's. liefst met nog kleine verschillen op de foto's waarna 1 van ons de foto's ook zal vinden.

Thin Liz

Legacy Member
Ok dit is bizar:

Audi A2: 160 per uur (crazy, want is zeer onstabiel tijdens een zijwindje dan)
Porsche Cayman S: 140 per uur (gehuurd en niet willen geflitst worden... het was toch zo verleiderlijk :)... je kon niet zomaar 'even' op het gaspedaal duwen want dan zat je aan 200 ;) )

Tw33tst3r

Legacy Member
190 met mijne fiesta van '93, twas wel bergaf :) mr om eerlijk te zijn denk ik dat diene teller nr de fuck is want kverschrok me dood toen ik die naald op 190 zag trillen gelijk koning albert bij een toespraak :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Coolguy zei:
"Die ik later ga overnemen." ;-D

Maar die illegale uitlaten moet ik wel nog veranderen, maar ze passen zo schoon bij de palmbomen in mijn nonkel zijn hof :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan