Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

themummy123

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
kreed vroeger dikwijls te hard, mr sinds superboetes ingevoerd werden niet mr :p en van mij heeft de staat nog gn fuck geïnd aan boetes, kdoe nl het zelfde met bvb parkeerboetes als het parket: ik klasseer ze verticaal :)

Als je rust wilt rijden, moet je naar Klara fm luisteren.:unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Dan rij je net rapper om die radio niet te lang te moeten aanhoren.

Dreetn

Legacy Member
Code:
Datum en tijd:  2006:01:09 18:58:41
Beschrijving:                                 
Camerafabrikant:  SONY
Cameramodel:  CYBERSHOT
Belichtingstijd:  0.0333333
F-getal:  2.8
Belichtingsinstelling:  2
ISO-waarde:  320
Belichtingsinval:  0
Maximum diafragma:  3
Meetmodus:  3
Lichtbron:  0
Flits:  0
Brandpuntafstand:  7.65
Speciaal verwerkt:  0
Belichtingsmodus:  0
Witbalans:  0
Scene-opnamesoort:  0
:unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Ze vallen als vliegen vandeweek, alweer ene die niemeer moet afkomen :D

Sevorbeupstry

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Afbeelding gemaakt op 9/01/2006 18:58

BUSTED!!!! :D

De datum van mijn Sony Cybershot zal waarschijnlijk fout ingesteld staan. Ik heb hem onlangs moeten resetten omdat 'ie blokkeerde.

n.t

Legacy Member
mja, pakt dan in de rapte gewoon nog is ne foto met dezelfde nummerplaat als vanmorgen natuurlij khé

Tw33tst3r

Legacy Member
dreet'n zei:
Code:
Datum en tijd:  2006:01:09 18:58:41
Beschrijving:                                 
Camerafabrikant:  SONY
Cameramodel:  CYBERSHOT
Belichtingstijd:  0.0333333
F-getal:  2.8
Belichtingsinstelling:  2
ISO-waarde:  320
Belichtingsinval:  0
Maximum diafragma:  3
Meetmodus:  3
Lichtbron:  0
Flits:  0
Brandpuntafstand:  7.65
Speciaal verwerkt:  0
Belichtingsmodus:  0
Witbalans:  0
Scene-opnamesoort:  0
:unsure:

hoe vinde die info eigenlijk? die foto saven ofzo en dan bij eigenschappen kijken of moede dr een toolke vr hebben?

(en ik mr met google zoeken achter diene auto tussen duitse 2e hands auto-sites lol)

Dreetn

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
hoe vinde die info eigenlijk? die foto saven ofzo en dan bij eigenschappen kijken of moede dr een toolke vr hebben?

(en ik mr met google zoeken achter diene auto tussen duitse 2e hands auto-sites lol)
Ik heb als webbrowser opera, gewoon rechts klikken en die info staat bij eigenschappen.
Opera > All webbrowsers
:love:

Sevorbeupstry

Legacy Member
n.t zei:
mja, pakt dan in de rapte gewoon nog is ne foto met dezelfde nummerplaat als vanmorgen natuurlij khé

Ik ga eventjes naar de garage lopen om een foto te trekken. Cybershot staat goed ingesteld normaalgezien. Ik ben terug binnen 10 minuten.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Is da nie dezelfde foto, ingezoomd en me photoshop de lichten aangestoken ?

Tw33tst3r

Legacy Member
:rofl:
eigenlijk zijn zo'n posts een belediging vr de intelligentie van andere bezoekers hier :d

distinct

Legacy Member
ja. dezelfde auto's staan nog altijd op die plaats
LOL YOU MAKE MY DAY

Dreetn

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Code:
Oriëntatie:  1
Datum en tijd:  2007:03:30 20:10:49
Camerafabrikant:  SONY
Cameramodel:  CYBERSHOT
Software:  Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0
Belichtingstijd:  0.0333333
F-getal:  2.8
Belichtingsinstelling:  2
ISO-waarde:  320
Belichtingsinval:  0
Maximum diafragma:  3
Meetmodus:  3
Lichtbron:  0
Flits:  0
Brandpuntafstand:  7.65
Speciaal verwerkt:  0
Belichtingsmodus:  0
Witbalans:  0
Scene-opnamesoort:  0
Toch toevallig geen photoshop gebruikt zeker?
Dat is precies dezelfde foto als je vorige, enkel een beetje ingezoemd en wat licht effecten erbij met photoshop.

BUSTED AGAIN!

edit: kzie dat de meesten het al hadden opgemerkt...

distinct

Legacy Member
zou je gewoon niet beter ophouden en zeggen dat je eigenlijk 14 bent? :p
god, you fail so badly :>

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Dat hij eens een foto op andere plaats of van de achterkant of binnenkant, motor, recht op de neus enzo maakt ...
Tis precies dezelfde foto, gewoon wat details bijgewerkt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan