Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stancke zei:Ok, weer een bezoeker minder..... (nummer 3 ofzoEerst de Viper, dan de 'foefelaar' dan de BMW 3, CORSA PWH! en dan nu de S8
)
Stancke zei:Ok, weer een bezoeker minder..... (nummer 3 ofzoEerst de Viper, dan de 'foefelaar' dan de BMW 3, CORSA PWH! en dan nu de S8
)
Sevorbeupstry zei:Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.
Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.
Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.
Danku.

Sevorbeupstry zei:Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.
Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.
Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.
Danku.
ComputerVISTA zei:bmw3 ?
Stancke zei:Ja^^ die rood/bordeaux achtige die zo mooi getuned was!
Stancke zei:
*krampen van't lachen*Ulixes zei:Aan de A8owner: waar woon/werk je dan in Duitsland als ik vragen mag?
Daarom dat er bij de eigenschappen van die foto 'Software: Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0' staat...Sevorbeupstry zei:Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.
Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.
Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.
Danku.

themummy123 zei:LOl, tis niet moeilijk dat de overheid miljoenen euro's aan verkeersboetes heeft kunnen innen, moehhaha
HOeveel was het nu weer? 300 á 315 miljoen euro's?
Merci he mannen:applause:
suckers![]()
dreet'n zei:Daarom dat er bij de eigenschappen van die foto 'Software: Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0' staat...![]()
. De auto staat nog op dezelfde plek, enkel is de invalshoek iets anders. My guess : een duits Audi forum met een foto thread.Dillyracer zei:Maar wow zeg, een vent die geld verdient en eens op een forum komt. Dat kan niet.