Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Ok, weer een bezoeker minder..... (nummer 3 ofzo:D Eerst de Viper, dan de 'foefelaar' dan de BMW 3, CORSA PWH! en dan nu de S8 :rofl:)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Stancke zei:
Ok, weer een bezoeker minder..... (nummer 3 ofzo:D Eerst de Viper, dan de 'foefelaar' dan de BMW 3, CORSA PWH! en dan nu de S8 :rofl:)

Er is nog een geweest hoor deze week, kweet alleen niemeer welke auto da just was.
En ge vergeet de rover met luchtfilter en de gallardo die in 3 uur in italië stond.

Sevorbeupstry

Legacy Member
Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.

Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.

Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.

Danku.

Tw33tst3r

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.

Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.

Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.

Danku.

moest het gn bullshit zijn, kstond al direct onder in die garage om een stuk of 20 fotos te maken en te uppen gwn om de mensen hier de mond te snoeren, mr dat ben ik dan wr :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.

Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.

Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.

Danku.

Kijk, 't is nog al vreemd dat de pic bijna exact hetzelfde is, trek nu eens een foto van de wagen met een door ons aangewezen plaats. En er zijn hier al veel leugenaars gepasseerd, vandaar de argwaan.

De auto aan de zijde waar de het brandstofkapje zit voor te tanken en zet het op de foto open.

Als dat zo is... dan is er geen twijfel mogelijk. (zie wel dat we ook de binnekant kunnen zien zoals de tankdop ofzo.)

Of zet 1 van de 2 ruitenwissers omhoog of zo iets...

Appleseed

Legacy Member
Het is niet enkel dat het een A8 is, maar een A8 4.2 8V. Maar tis natuurlijk weer van opa voor een spotprijsje.

Dreetn

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.

Zijn jullie zo omdat jullie misschien denken dat die A8 mij veel geld heeft gekost ofzo? Ik kan u zeggen dat het een occasie A8 is met bijna 170.000 km op te teller. Die auto was van mijn grootvader en ik heb hem voor een prikje kunnen overkopen. En zoveel rijd ik er niet mee, de benzineprijzen zijn echt wel hoog geworden.

Soit, geloof wat je wilt geloven maar ik ga niet nog eens 10 minuten stappen naar de parking (die ongeloofelijk stinkt) om mijzelf te bewijzen.

Danku.
Daarom dat er bij de eigenschappen van die foto 'Software: Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0' staat... :wtf:

Anoniem04

Legacy Member
themummy123 zei:
LOl, tis niet moeilijk dat de overheid miljoenen euro's aan verkeersboetes heeft kunnen innen, moehhaha
HOeveel was het nu weer? 300 á 315 miljoen euro's?

Merci he mannen:applause:







suckers:niceone:

Aha, de kortzichtige moraalridder aka themummy komt hier ook eens langs.

Sevorbeupstry

Legacy Member
dreet'n zei:
Daarom dat er bij de eigenschappen van die foto 'Software: Adobe Photoshop Album Starter Edition 3.0' staat... :wtf:

Daarmee kan je niks doen. Dat ik gewoon een browser voor al je foto's. Werd meegeleverd met de laatste Acrobat Reader dacht ik.

Anoniem04

Legacy Member
Bent gulle blind ofzo ?

Kijk naar de velg, de foto met lichten aan is de remschijf zichtbaar, met zijn totaalfoto niet. En het is al redelijk moeilijk om een het belichtingseffect zo degelijk te maken.

Maar wow zeg, een vent die geld verdient en eens op een forum komt. Dat kan niet.

Appleseed

Legacy Member
Och naieveling, als ik 10 minuten naar een parking moet lopen zou ik op zn minst een foto of 6 trekken, uit verschillende hoeken. Al ist maar voor iedereen de mond te snoeren ..

Maar neeeeeeeee, 2 dubieuze foto's fixen het wel :wtf: . De auto staat nog op dezelfde plek, enkel is de invalshoek iets anders. My guess : een duits Audi forum met een foto thread.

Sevorbeupstry

Legacy Member
Dillyracer zei:
Maar wow zeg, een vent die geld verdient en eens op een forum komt. Dat kan niet.

Dat is het hem net, ik verdien een normaal salaris. Ik woon in een gewoon appartement in een gewone wijk. Zo'n A8 is een droom voor mij, nieuw kan ik nooit zo'n wagen betalen. Ik zou hem allang weggedaan hebben moest ik niet elke dag met de fiets naar het werk kunnen gaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan