Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.

Allez daarmee weten we het hé.

Telenet zit tegenwoordig tot in Duitsland, speciale lijn voor u alleen zeker? Wat kost zo iets?

Of gebruikt jouw internet provider toevallig dezelfde IP adressen? ^^


(ik wens hier geen pm's over te krijgen ^^)

Appleseed

Legacy Member
lol, zijn ip getraced naar telenet? :lol:
Hij zit vast bij zijn opa, die heeft ook nog een supersonisch vliegtuig waarmee hij op 10 mins op zijn duitse parking zit.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ja en mocht hij nog met het excuus afkomen dat hij naar familie in Belgie is gekomen... Als ge dan toch maar net uw 4L v8 kunt betalen, waarom komde dan niet naar Belgie met het openbaar vervoer ^^

Der bestaan een paar Ludwigsburgen maar ze liggen vrij ver van onze Belgische grens :p

BMW lover

Legacy Member
hehe
hij kan wel foto's nemen op 2 locaties maar ff zijn tankdop of ruitenwisser naar boven doen is teveel gevraagd........

da van diene corsa was da ook hier??? zoja waar ongeveer??:p

BMW lover

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
How about morgenavond? ^^

welk uur??? kzal dan proberen pics (proberen wel he:unsure: ) te nemen als ik niets anders te doen heb dan u wagen te bezichtigen en in te stappen terwijl digicam hier voor mijn neus ligt^^:sop:

ComputerVISTA

Legacy Member
Mja maar de Alpina B10 Biturbo heeft zo een tractie controle computerken en het wilt toch wel lukken zeker dat daar een chip in zit die op een bepaalde frequentie werkt waar alle digicams van uitvallen. Das nu is echt pech he :(

Die foto van mij is getrokken van 500 meter verder met een lelelens erop, zo kon ik een pic nemen :unsure:

BMW lover

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Mja maar de Alpina B10 Biturbo heeft zo een tractie controle computerken en het wilt toch wel lukken zeker dat daar een chip in zit die op een bepaalde frequentie werkt waar alle digicams van uitvallen. Das nu is echt pech he :(

Die foto van mij is getrokken van 500 meter verder met een lelelens erop, zo kon ik een pic nemen :unsure:

ja als ge zo ne duren wagen koopt kan er eens een lens vanaf he

ComputerVISTA

Legacy Member
:rofl:

Ik kan nie meer nu... hahahaha, om 1 uur snachts zo zwaar in nen bulderlach schieten ^^

OT: Jah, maar bedek die meters eens want ik kan geband worden voor die snelheid!

fromalk

Legacy Member
-Helld0g- zei:
denkt ge nu echt dat iemand die het geld heeft om zo'n prachtige bolide te kopen daar om geeft???

je koopt toch ook geen 335D om hele dagen aan 250 te sjezen??

ff op terug komen nog,
k denk dat wegliging toch steeds een belangrijke factor is, of het nu gaat om ne auto van 600 000€ + of 200 000€ of 40 000€.
edit; k spreek wel niet uit eigen ervaring maar namens 3 close bronnen

Coolguy

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
:rofl:

Ik kan nie meer nu... hahahaha, om 1 uur snachts zo zwaar in nen bulderlach schieten ^^

OT: Jah, maar bedek die meters eens want ik kan geband worden voor die snelheid!

Die meter is subliem xD

rick van lith

Legacy Member
Als je het mij vraagt heeft iedereen die harder dan 200 gaat op de openbare weg zelfmoordneigigen. En de meeste denken ook dat ze supergoed kunnen
rijden enzo terwijl dat vaak niet het geval is. En het leukste is nog: Je brengt
ook andere mensen in gevaar...

Als je hard rijdt op een circuit dan snap ik het wel jah. Dat is daar nou
eenmaal de bedoeling. Maar op de openbare weg.. Nee..

n.t

Legacy Member
soms rijdt er wel minder volk op die openbare weg dan op het circuit .. maar bon :)

DBK

Legacy Member
rick van lith zei:
Als je het mij vraagt heeft iedereen die harder dan 200 gaat op de openbare weg zelfmoordneigigen. En de meeste denken ook dat ze supergoed kunnen
rijden enzo terwijl dat vaak niet het geval is. En het leukste is nog: Je brengt
ook andere mensen in gevaar...

Als je hard rijdt op een circuit dan snap ik het wel jah. Dat is daar nou
eenmaal de bedoeling. Maar op de openbare weg.. Nee..
haha, 13 jaar en je komt ons ff de les spellen, wacht maar, binnen enkele jaren zul jij misschien eens met een auto rijden, dan zullen we nog eens praten ;)

Tw33tst3r

Legacy Member
DBK zei:
haha, 13 jaar en je komt ons ff de les spellen, wacht maar, binnen enkele jaren zul jij misschien eens met een auto rijden, dan zullen we nog eens praten ;)

bwoah hij heeft wel een punt tbh, ik geef grif toe dak zelf int verleden ook 180 reed (vr zover mijn teller accuraat is natuurlijk) mr sinds mijne kameraad tegen 25km/u verongelukt is met zijn brommerke heb ik da nooit mr gedaan

kunt mij nu hypocriet noemen, ik noem mezelf iemand die eindelijk verstand gekregen heeft :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan