ComputerVISTA
Legacy Member
Sevorbeupstry zei:Is dat nu zo moeilijk te geloven? Ik heb echt geen Photoshop of dergelijke gebruikt, ik zou begot niet weten hoe eraan te beginnen. Die foto is gewoon bij de parking van mijn appartement genomen.
Allez daarmee weten we het hé.
Telenet zit tegenwoordig tot in Duitsland, speciale lijn voor u alleen zeker? Wat kost zo iets?
Of gebruikt jouw internet provider toevallig dezelfde IP adressen? ^^
(ik wens hier geen pm's over te krijgen ^^)



) te nemen als ik niets anders te doen heb dan u wagen te bezichtigen en in te stappen terwijl digicam hier voor mijn neus ligt^^


