Mr. SLASH
Legacy Member
rick van lith zei:Als je het mij vraagt heeft iedereen die harder dan 200 gaat op de openbare weg zelfmoordneigigen. En de meeste denken ook dat ze supergoed kunnen
rijden enzo terwijl dat vaak niet het geval is. En het leukste is nog: Je brengt
ook andere mensen in gevaar...
Als je hard rijdt op een circuit dan snap ik het wel jah. Dat is daar nou
eenmaal de bedoeling. Maar op de openbare weg.. Nee..
ik denk dat velen nekeer moeten leren relativeren ...
Maar toen heb ik zeker niemand in gevaar gebracht.


