Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Appleseed

Legacy Member
Stancke zei:
Is van Charactère maar als je dat logo ziet erop, hoeveel is er niet van fake? (99.5%)

@logo hierboven: is meer bepaald van de Audi RS2 Avant => beperkte oplage geweest van 2000 stuks, samenwerking met Porsche.


rs4 en rs6 hebben ook hun logo op de grill met rood in verwerkt. Enfin, khad het vooral over da rood.

Appleseed

Legacy Member
Proberen inderdaad, want 10 mins stappen in een tijdspanne van 48 uur is natuurlijk een heel karwei. Je hebt trouwens een fiets, make it 2 mins.
Man man man, ik zou al om en weer gecrost zijn voor al die snotneuzen hier het tegendeel te bewijzen.

Feignasse

Legacy Member
En die tankklep niet openwringen met een schroevendraaier he :naughty:
Post gelijk maar pics van het interieur en het dashboard, met de motor aan en een foto van de toerenteller op 2431,5 rpm :unsure:

Appleseed

Legacy Member
Ja ge zegt daar zoiets. Ge weet nooit waartoe hij in staat is, doe nog maar een foto met de deuren open ook :D

Feignasse

Legacy Member
En om te beginnen: foto's van de sleutels (die je vast wel op je appt hebt liggen) met een blad op de achtergrond: fuck telenet games :unsure:

Appleseed

Legacy Member
Tututut, trek de foto's die hier gevraagd zijn en ik (we) zal (zullen) u geloven. Voor mijn part is dit de zoveelste foto uit een foto thread van iemand anders.

Tw33tst3r

Legacy Member
Appleseed zei:
Tututut, trek de foto's die hier gevraagd zijn en ik (we) zal (zullen) u geloven. Voor mijn part is dit de zoveelste foto uit een foto thread van iemand anders.

ziet da em gwn aan de persoon uit diene thread foto's zit bij te vragen, dan worde hier wel pwned alst zo zit :p

Appleseed

Legacy Member
Tw33tst3r zei:
ziet da em gwn aan de persoon uit diene thread foto's zit bij te vragen, dan worde hier wel pwned alst zo zit :p

Ja zeg, dan bedriegt em uiteindelijk zijn eigen en als ge echt zo hoeft te liegen voor iets wa totaal niet nodig was hebde een psychologisch probleem.


:)

CAS

Legacy Member
Laat hem gewoon ne foto enemen met een blad over zijne pook waar zijn nick op staat hé :p

Of een foto van die rode wagen (porsche 914?) op de achtergrond, aangezien die daar toch al heel de tijd staat...

ComputerVISTA

Legacy Member
Allez, zit ge nu in Duitsland? Wat voor weer hebben ze voorspeld zo rond Frankfurt? :p

CAS

Legacy Member
Ludwigsburg klopt wel ivm nummerplaat die begint met LB trouwens, maar dat stelt zoveel niet voor eigenlijk.

ComputerVISTA

Legacy Member
Das nu nie bepaald moeilijk om op te zoeken hé... Allez Sevorbeupstry, zit ge atm in Duitsland???

Tw33tst3r

Legacy Member
Appleseed zei:
Ja zeg, dan bedriegt em uiteindelijk zijn eigen en als ge echt zo hoeft te liegen voor iets wa totaal niet nodig was hebde een psychologisch probleem.


:)

true mr tzou wel grappig zijn :D
zal ik anders es fotos posten van mijn voiture? da zou ook nog wel grappig zijn denk ik zo :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan