Appleseed
Legacy Member
Wa doet da rood spul eigenlijk op -zogezegd- uwe grill? Voor zover ik weet is dat voorbehouden aan de rs. De S8 heeft ook een icoon op zijn grill maar daar komt geen rood in voor.
http://www.verle.be/2.pics/audi rs2 grille.jpg
http://www.verle.be/2.pics/audi rs2 grille.jpg



