Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

distinct

Legacy Member
oh plz.
nog altijd dezelfde auto's en opdezelfde plaats als voordien. gewoon wat ingezoomed en lichten aangestoken met PS

|) ][ |V| ][

Legacy Member
distinct zei:
oh plz.
de auto's staan nog altijd opdezelfde plaats als voordien. gewoon wat ingezoomed en lichten aangestoken met PS

En die deur en die groen/gele plakaat op de muur staan op exact dezelfde plaats boven het dak :p

Tw33tst3r

Legacy Member
damn kheb speciaal de exif plugin vr irfanview afgehaald om da te checken, mr ze zijn mij hier al voor :p
mr soit ik blijf erbij dit is gwn te :rofl:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
nu is hij de auto aant photoshoppen op een andere achtergrond om toch te kunnen bewijzen ...

Feignasse

Legacy Member
Aan de A8owner: waar woon/werk je dan in Duitsland als ik vragen mag?

spidey

Legacy Member
tis een andere foto hoor (andere hoek)

maar op dezelfde moment genomen...(of zelfde periode) tenzij u auto heel den tijd int midden van die parking staat ...

distinct

Legacy Member
jullie zijn nog erger dat je niet inziet dat het PS is. met PS kan je ook gedraaid inzoomen hé -_-.
en de auto staat exact op dezelfde plaats als voordien. HET IS BS. komaan zeg, dat spidey je nog gelooft vind ik er ook al over =/

ComputerVISTA

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8436333 zei:
Is da nie dezelfde foto, ingezoomd en me photoshop de lichten aangestoken ?

Auto is toch precies onder nen anderen hoek getrokken hoor, precies toch he

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Auto is toch precies onder nen anderen hoek getrokken hoor, precies toch he

Zie reply boven u :p
En tis toch wel enorm toevallig dat de ander auto's nog steeds zo staan en dat de plakaatjes op de muren exact dezelfde plaats hebben ? De velgen zijn ook nie gedraaid.

Tw33tst3r

Legacy Member
ksnap het nie hé, moest ik u nu zo zielig zijn om hier de man te komen uithangen met en auto da nie van mij is...
kzou gwn rondrijden tot ik ne vette bak zie staan en dan zelf met mijn eigen camera wat fotokes maken vanuit verschillende hoeken en dan eventueel nog met mezelf erbij...

nog te stom om mensen op het internet vr de gek te houden :rofl:

spidey

Legacy Member
je kan vlekken onde rde auto zien die je op de andere foto niet kan zien

en door het raam op de ene foto zie je een ander stuk van de muur dan op de andere foto ...

de verste koplamp sproier kan je beter zien (anders gedraaid) dan op de andere foto ...



(ik heb niet gezget dat ik hem geloof ... ik zeg gewoon dat het 2 verschillende fotos zijn( die direct na elkaar getrokken zijn) ...)

distinct

Legacy Member
derbij. kan evengoed een site zijn waar er meerdere foto's van opstaan en hij 1 voor 1 ze eraf plukt :p

Appleseed

Legacy Member
Ja, tuurlijk, auto ff op ongeveer exact dezelfde spot zetten om dan een praktisch identieke foto te trekken. Tis inventief gebruik maken van fotosoep, end of story en vrij duidelijk dat het hele zaakje naar kattenpis ruikt.

1. Van zo een auto zou ik al meer dan 2 dubieuze foto's hebben.
2. Als ik toch op dit moment een foto zou trekken, waarom dan niet snel een serie van 5 a 6 foto's. Dat duurt hooguit een minuut langer.

spidey

Legacy Member
distinct zei:
derbij. kan evengoed een site zijn waar er meerdere foto's van opstaan en hij 1 voor 1 ze eraf plukt :p

idd

da fotos zijn in ieder geval direct na elkaar getrokken!!

dus tenzij die A8 heel de tijd in het gangpad staat ... liegt hij

distinct

Legacy Member
spidey zei:
je kan vlekken onde rde auto zien die je op de andere foto niet kan zien

en door het raam op de ene foto zie je een ander stuk van de muur dan op de andere foto ...

de verste koplamp sproier kan je beter zien (anders gedraaid) dan op de andere foto ...



(ik heb niet gezget dat ik hem geloof ... ik zeg gewoon dat het 2 verschillende fotos zijn( die direct na elkaar getrokken zijn) ...)
de vlekken zijn identiek hetzelfde. en het gedraaide part heb ik al uitgelegd.

spidey

Legacy Member
ik ga hie rnu niet liggen muggezifte ... maar het is dezelfde auto op dezelfde plaats op (bijna) hetzelfde moment

maar gewoon onder een andere hoek!!

kijk maar aandacht naar de vlekjes achter de voorste band ...

en de naar de grijze auto achteraan ... daar is een stuk van de velg niet meer zichtbaar

zon dingen kan je niet bekomen door met PS wat te draaien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan