Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
En andere planten die hier niet echt groeien in den open lucht :')

|) ][ |V| ][

Legacy Member
En dan het moment dat iemand een link postte waarin diezelfde foto stond met uitleg van de eigenaar :D

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Dat wist hij ook wel denk ik, maar hij had het waarschijnlijk op de flikken die soms mensen veroordelen nog voor ze weten waarover het gaat (denk ik).

ComputerVISTA

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
Dacht ik ook eerlijkgezegd.

Euhm, imo niet hoor. Ik dacht toch wel dat het 'schuildig tot het tegendeel bewezen is' was... 'Guilty until proven' dus


allez da dachtek toch.

kweet het nie meer :(

|) ][ |V| ][

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Euhm, imo niet hoor. Ik dacht toch wel dat het 'schuildig tot het tegendeel bewezen is' was... 'Guilty until proven' dus


allez da dachtek toch.

kweet het nie meer :(

Het echte is echt wel "onschuldig tot het tegendeel bewezen" ze ... :p

Appleseed

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8435578 zei:
Het echte is echt wel "onschuldig tot het tegendeel bewezen" ze ... :p

Uiteraard. Maar kdacht dat de grap (realiteit eigenlijk) wel duidelijk was. Bij de flikken ben je schuldig tot het tegendeel bewezen is. Maw : als de flikken zeggen dat je aan het bellen waart tijdens het rijden ben je schuldig tot je zelf het tegendeel kan bewijzen.

Logisch gezien kan ik toch moeilijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is gebruiken bij dat audi A8 geval. Voor mij is hij schuldig (aka leugen) tot hij het tegendeel bewijst. (niet gegoogelde foto's). Hence the pun ...

Iedereen mee? :D

kaneetje

Legacy Member
Op de normale weg haal ik ongeveer 45 denk ik.

Heb wel nie zo ne goeie fiets.

Dreetn

Legacy Member
kaneetje zei:
Op de normale weg haal ik ongeveer 45 denk ik.

Heb wel nie zo ne goeie fiets.
Mijn record is 53 op de teller met mijn mountainbike op een recht stuk.
En ja mijn teller stond juist afgesteld.

themummy123

Legacy Member
LOl, tis niet moeilijk dat de overheid miljoenen euro's aan verkeersboetes heeft kunnen innen, moehhaha
HOeveel was het nu weer? 300 á 315 miljoen euro's?

Merci he mannen:applause:







suckers:niceone:

Tw33tst3r

Legacy Member
themummy123 zei:
LOl, tis niet moeilijk dat de overheid miljoenen euro's aan verkeersboetes heeft kunnen innen, moehhaha
HOeveel was het nu weer? 300 á 315 miljoen euro's?

Merci he mannen:applause:







suckers:niceone:

kreed vroeger dikwijls te hard, mr sinds superboetes ingevoerd werden niet mr :p en van mij heeft de staat nog gn fuck geïnd aan boetes, kdoe nl het zelfde met bvb parkeerboetes als het parket: ik klasseer ze verticaal :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan