Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Het is onschuldig tot het tegendeel word bewezen.
Sevorbeupstry zei:Dacht ik ook eerlijkgezegd.

ComputerVISTA zei:Euhm, imo niet hoor. Ik dacht toch wel dat het 'schuildig tot het tegendeel bewezen is' was... 'Guilty until proven' dus
allez da dachtek toch.
kweet het nie meer![]()

|) ][ |V| ][;8435578 zei:Het echte is echt wel "onschuldig tot het tegendeel bewezen" ze ...![]()


RazorBlade0075 zei:damn ne 4.2 man da ding zuipt lol...
Sevorbeupstry zei:Ik heb een gemiddelde van 14 liter ongeveer. Ik werk en woon in Duitsland trouwens.
Ik ben 34 en ik heb nog steeds een passie voor alles wat multimedia aangaat. Dus ook games en dergelijke.
Ik heb deze ochtend snel snel een foto genomen van mijn beestje.
http://img50.imageshack.us/img50/6343/mijna8tjeem1.jpg

Met dezelfde nummerplaat.Appleseed zei:Nu nog een foto van de front en back please.

Mijn record is 53 op de teller met mijn mountainbike op een recht stuk.kaneetje zei:Op de normale weg haal ik ongeveer 45 denk ik.
Heb wel nie zo ne goeie fiets.
themummy123 zei:LOl, tis niet moeilijk dat de overheid miljoenen euro's aan verkeersboetes heeft kunnen innen, moehhaha
HOeveel was het nu weer? 300 á 315 miljoen euro's?
Merci he mannen:applause:
suckers![]()
en van mij heeft de staat nog gn fuck geïnd aan boetes, kdoe nl het zelfde met bvb parkeerboetes als het parket: ik klasseer ze verticaal 
Sevorbeupstry zei:Ik heb deze ochtend snel snel een foto genomen van mijn beestje.
http://img50.imageshack.us/img50/6343/mijna8tjeem1.jpg
NightRaver zei:De EXIF zegt iets anders...
:doc: :doc:
