whoopie
Legacy Member
RubbeR zei:dus 80% van de mensen hier rijdt enkel te snel op een verlaten autosnelweg rond een uur of 3 snachts wanneer er geen volk is...![]()
lees de topictitel nog is
tgaat hier ni over beke te snel rijden, maar de topsnelheid
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RubbeR zei:dus 80% van de mensen hier rijdt enkel te snel op een verlaten autosnelweg rond een uur of 3 snachts wanneer er geen volk is...![]()
CAS zei:Daarnet eens gemeten met gps wat den E30 nog kan doen met zijn 4.27 diff, en het antwoord is 197... 4.1 diff is 206

Appleseed zei:Ik rij praktisch altijd te snel .. sue me. Vanaf het een steenweg of autostrade is doet dn deze er bijna altijd op zn minst 20km/u bij, niet dat ik expres sneller wil rijden but it just happens. Voor ik het weet rij ik te snel ...
Enkel in de bebouwde kom of drukke straten probeer ik me aan een aanvaardbare snelheid te houden. Je weet maar nooit met al dat gepeupel die denken dat iedere autobestuurder enkel hun -en niemand anders- in het oog heeft. :ironic:
Eens ge het gewoon zijt om sneller te rijden is het om zeep, dan kunt ge met 'normaal' bijna geen vrede meer nemen. En neen, ik vind niet dat te snel rijden gevaarlijker is voor de medemens, of ge nu aan 120 of 160 1ne voorbijzoeft op een autostrade .. who cares. Wat ik wel onverantwoord vind is van die zotte toeren uitsteken zoals op een drukke autostrade constant zigzaggen of in bebouwde kom 120 rijden. Maar de meeste met zware voet rijden gewoon te snel wanneer de situatie dat toelaat. Die andere gekken zijn gewoon mentaal gestoorde sjonnies met een kleine pik. (te herkennen aan het overdreven optrekken wanneer er veel volk aanwezig is)
.Appleseed zei:Maar de meeste met zware voet rijden gewoon te snel wanneer ze denken datde situatie dat toelaat.

Mr. SLASH zei:uw depressie-meterke toonde wss een zware depressie aan![]()

) rijden. |) ][ |V| ][;8442435 zei:²
En denk ook maar eens aan het economisch verlies van 120 te rijden ! Minstens 50% van mijn leveringen komen te laat.
Appleseed zei:Ik rij praktisch altijd te snel .. sue me.
serial zei:Ik rij nooit te snel.
Snel rijden is voor mensen met een deathwish!

|) ][ |V| ][;8450727 zei:Je bent "ironic" vergeten
Ik rij ook nooit te snel, de limieten zijn gewoon te laag.
