Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SilentSpring

Legacy Member
ook eens ne postje placeren:
140 @ E40 op nen kalme zondagmiddag.
Tevens de 1ste keer autostrade waardat m'n pa zei: "smijt hem maar eens open, dan voelde eens hoe dat is".

Was wel es sjiek om dat te voelen, de wind die luider is enzo.

edit: ook met voorlopig:p. Die camionchauffeurs op't rechtervak zullen nogal ogen getrokken hebben toen ze diejen L voorbij zagen vliegen:p

J-man

Legacy Member
Met men eigen auto (voorlopig rijbewijs) 140kph
Met den rijke buurman in de dikke auto 250-260 kph :D

CAS

Legacy Member
Stancke zei:

Zijde ni mee mss?

Em had zijne digitale teller verkeerd ingesteld, zodanig dat als em met zijn fiets 31 rijd, een 331per uur op zijne teller komt :niceone:

Stancke

Legacy Member
CAS zei:
Zijde ni mee mss?

Em had zijne digitale teller verkeerd ingesteld, zodanig dat als em met zijn fiets 31 rijd, een 331per uur op zijne teller komt :niceone:

Ah, x³ was nog erger geweest, nu blijft de schade nog beperkt qua CO² enzo

Appleseed

Legacy Member
Uhu, en blijkbaar rijden al die jonge gastjes hier met onbegrensde rs4'en rond? Of nog sterker : lambo's en ferrari's?
290 km/u, 360 km/u...

jaja :unsure:

Feignasse

Legacy Member
CAS zei:
Zijde ni mee mss?

Em had zijne digitale teller verkeerd ingesteld, zodanig dat als em met zijn fiets 31 rijd, een 331per uur op zijne teller komt :niceone:

Ik heb dus lang gedacht dat het tellertje op mijn fiets verkeerd was ingesteld omdat het altijd veel te hoge waarden gaf. Op een dag dan toch het licht gezien en beseft dat het derde cijfertje NA de komma kwam :D

skebamba

Legacy Member
cclherreman zei:
Dus jij gaat zomaar even je hoofd omhoog steken aan 235km/u :x

moet je weten, heb het ook gedaan.. als passagier op een moto 280-290km/u..

was met een Honda CBR Fireblade RR "Tiger" en tot 240km/u kon ik nog net over de rijder zijn schouder gluren hoeveel we reden.. het volgende moment ging het bergaf en trekt die de gas open.. dan zit je heeeel stil tegen de rijder aangeplakt en zie je alles in een waas (uit je ooghoeken dan) .. achteraf zei die dat we 280-290 gehaald hadden.. was in de ardennen trouwens..

achteraf reden we "rustig" 160-180 en toen dacht ik van, wat gaat die traag.. niet dus.. heeft een week geduurd eer ik in een auto à 120-140 trug normaal vond en niet supertraag..

pieroxx

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8428146 zei:
Weer een member die we niemeer terug gaan zien :sad:

Hij is waarschijnlijk in zijn gele mini met 300pk gestapt om dan naar huis te racen tegen zijn vader!

fromalk

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
In Dubai op de launch event van de SLR 722. En neen ik ben geen autojournalist.

ik hoop dat ge niet in u broek gepist hebt dan want ne slr is de grootste rommel @ hoge snelheid

wagen geeft een veel te los gevoel bij hoge snelheden

edit; het gaat wel maar om de gewone slr

spidey

Legacy Member
Sevorbeupstry zei:
In Dubai op de launch event van de SLR 722. En neen ik ben geen autojournalist.

huh ik was daar ook :/

en ge mocht daar ni eens in gaan zitten!!!:wtf: want al die autos moesten nog verkocht worden...

en die hadde elks hun eigen (vaste bestuurder) die mee de wereld rond reisde naar de shows enzo!
dus ik betwijfel tenzeerste dage der mee hebt mogen meerijden...

SCaRa

Legacy Member
In theorie zou mijn auto maximaal 175km/u moeten kunnen, in de praktijk zal dit wel al een stuk minder zijn. Na een decennia verliesde wel wa paardjes.

In een onbewaakt moment heb ik ooit eens 140 gereden op de snelweg 's nachts, meestal hang ik net boven of onder de 120 op de snelweg. Op secundaire wegen zo i zo nooit meer dan het maximum.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
pieroxx zei:
Hij is waarschijnlijk in zijn gele mini met 300pk gestapt om dan naar huis te racen tegen zijn vader!

Waar is de tijd :lol: Wa was diene zijn nick ook alweer ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan