Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
gisteren op de terugweg van parijs (man, twas kalm op de baan) heb ik net ietsje meer dan 200km/u zien staan op de teller van men astra GTC-sport... Op men GPS stond em op 195km/u.

sniperhead

Legacy Member
85-90 km/h (denk ik teller stopte ong bij de 80-90 maar brommer trok nog op, heb een teller die maar tot 70 gaat:p)
en dat was op een honda mb5 bouwjaar 1979 met een 70 cc en 18 mm keihin carburateur en een proma GP uitlaat ( oud model speciaale race uitlaat maken ze niet meer )

Chickenlal

Legacy Member
Stimpy zei:
in 2e 90 rijden kan toch ni gezond zijn ze :p
bij 40 schakel ik al naar 3e
als k ferm doortrek ist 50 .. ma 90 ?? :-/

ferm doortrekken naar 50? Das just over de 3000 (kan het nu nie precies zeggen) toeren schat ik, dat is rustig rijgedrag in mijn ogen :)

alsk normaal rij is da meestal naar 3500, en buiten het stad is dat regelmatig naar de 5000 en af en toe eens naar 6500 hé :)


ik denk dat ik normaal zo rij:
1ste: tot 15-20 (ik maak nie graag veel lawaai in eerste:p)
2de: tot 60
3de: tot 90 (en dan naar 5de alst lang die snelheid is op een 70 baan bijvoorbeeld :p, ofwel doortrekken tot 110 op een 90 baan :) Ik snap nie waarom maar ik rijd altijd overal 20 te snel, behalve in de bebouwde kom)
4de: tot 140 alsk autostrade oprij
5de: geen 6de, dus blijf ik mooi in 5de hé dan :)

Terror Factor

Legacy Member
q-ball_NBK zei:
ferm doortrekken naar 50? Das just over de 3000 (kan het nu nie precies zeggen) toeren schat ik, dat is rustig rijgedrag in mijn ogen :)

alsk normaal rij is da meestal naar 3500, en buiten het stad is dat regelmatig naar de 5000 en af en toe eens naar 6500 hé :)


ik denk dat ik normaal zo rij:
1ste: tot 15-20 (ik maak nie graag veel lawaai in eerste:p)
2de: tot 60
3de: tot 90 (en dan naar 5de alst lang die snelheid is op een 70 baan bijvoorbeeld :p, ofwel doortrekken tot 110 op een 90 baan :) Ik snap nie waarom maar ik rijd altijd overal 20 te snel, behalve in de bebouwde kom)
4de: tot 140 alsk autostrade oprij
5de: geen 6de, dus blijf ik mooi in 5de hé dan :)
wa auto hebt gij?
ge gaat wel tamelijk hoog in toere lijkt me.
nuja, ik vergelijk hier me ne citroen saxo(diesel), en k heb nog zo goed als geen rijervaring. kschakel over t algemeen bij 3000 toeren, da komt neer op 20(naar 2e), 50(naar 3e) en 70(naar 4e) km/uur. 90km/uur is naar 5e :)

topsnelheid(zelf gereden) zal 90 zijn in die saxo, en 115(op de teller) van de moto(ne honda xr 250 r, ne enduro,das het maximum da k eruit krijg,als k heel plat lig is t mss iets meer:p)
meegereden zal 170 ofzo zijn denkk, waarschijnlijk in de vroegere opel calibra(k mis die auto,zou een stuk leuker zijn als de saxo als eerste auto :D)

Viggo

Legacy Member
Dillyracer zei:
Welke kleur is hem :p ?

En hebt ge foto's :p ?
kleur: metro - zalig gewoon; tis te zien hoe de zon er op schijnt, de ene keer slaat em meer donker blauw uit en dan weer meer met een grijze tint...
kzal es kijken voor fotokes! ;)

msn797204

Legacy Member
Meegereden in nen bmw M6 , toch wel tegen de 300 ter uur.. Hij was wel onbegrensd :o

Coolguy

Legacy Member
Moar like pics or it didn't happen amirite? :unsure:
Kzal maar eens naar carnaval gaan zeker nu dak mij verveel

SamuraiDuo

Legacy Member
148 met de brommer (volges zon plakaat aan de weg :D , volges mn eige tellerke wast 146)
Greetz

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Asserti zei:
die plakaten aan de weg gaan maar tot '99 :sop:
Ik heb er al gezien die gewoon geen getal meer weergeven alsje boven 99 gaat :(.

En bestaan er eigenlijk geen met 3 cijfers ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan