Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
De mijne *zaliger* kon ook ietje meer dan op papier, maja da zijn imo dingen waar ge allemaal geen rekening hoeft mee houden.

Frey

Legacy Member
rond de 175 met een Seat Ibiza 1.4TDI '2008,

op autostrade + gebruik makend van draften achter vrachtwagens :) meer ging em echt ni :/ (heb er erges wel foto's van geloofk)

CAS

Legacy Member
157 op GPS met een Volkswagen LT 35, gaat nog aardig goe voorruit :D

Vandaag wou er zo ne saxo mij kloten, door heel traag te rijden en als ik die voorbij wou gaan gaf die plankgas, maar tot mijn eigen verbazing ging ik die nog gemakkelijk over :D Dan hetzelfde spelletje maar eens bij hem gespeeld...

citrofenwick

Legacy Member
mijn doet in theorie maar 158, khaal er 170+ uit (max 176) met 6 km afwijking

Pippoken

Legacy Member
170 op den teller, 165 op de gps --> Nieuwe Kia cee'd Sporty Wagon 1.6 (90pk)

Staat gecapped :( (3800Rpm)

boostah

Legacy Member
CAS zei:
157 op GPS met een Volkswagen LT 35, gaat nog aardig goe voorruit :D

Vandaag wou er zo ne saxo mij kloten, door heel traag te rijden en als ik die voorbij wou gaan gaf die plankgas, maar tot mijn eigen verbazing ging ik die nog gemakkelijk over :D Dan hetzelfde spelletje maar eens bij hem gespeeld...

saxo's met coolio's in hebben tenhoogste een 1.2ke steken, net zoals citroen's met van die klakskes in

altijd grappig als ge in nen 16 jaar oude ford sierra 1.6 wint van een getjoent 206 ke

folksy

Legacy Member
gisteren effe mijne aprillia rs-v factory uitgehaald

top is op 319 km/h

wel bijzeggen
ontgrensd
volledige arrow lijn
big-bore kit
open filter

[LRRP]

Legacy Member
folksy zei:
gisteren effe mijne aprillia rs-v factory uitgehaald

top is op 319 km/h

wel bijzeggen
ontgrensd
volledige arrow lijn
big-bore kit
open filter

319 :love: , hopelijk toch op een soort van testbank :p

Stijn89

Legacy Member
Mee zei:
Die mogen wel maar 90 doen hè :naughty: (of is het 80? :p)

begrensd op 90, hoewel der toch enkele zijn die daar ruim over gaan heb ik al gemerkt :)

mijne top tot nu toe is 173 op de gps, met de audi a4 1.9 tdi 130pk.
maar toen was het file :(

binnekort nog maar is wat toere :), alleen zo met de miezerig weer van de laatste dagen ...

GregoryCo

Legacy Member
160km/h met Alfa Romeo 145
150km/h met Ferrari Mondial, kon wel nog rapper, maar kwil mijn rijbewijs nie kwijt want kzit nog in zero tolerance:$

(beiden zelf aan stuur)

GregoryCo

Legacy Member
Mee zei:

Ja kweet wel, ma tis nie dat een van de nieuwste krachtige Ferrari's is e... :p tis al een oldtimer en kdenk da max speed iets van rond de 220km/h is, kweet nie zeker

mythe

Legacy Member
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

CAS

Legacy Member
mythe zei:
130 :unsure:
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren :).

Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

Uit een berlingo?

Coolguy

Legacy Member
Sprintje tegen een Renault Espace moet geinig zijn als het een 3.5 V6 model is: 8.1s naar 100 en op naar de 225 :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan