Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stimpy

Legacy Member
black_scorpion zei:
dan hebde gij bena ne mach 1 gehaald?
da was toch ook geen airbuske?

wind mee en da lukt wel zenne :) in ne 767 ook al de 1000 aangetikt meen ik mij te herinneren, of er ook zelfs vrij vlotjes over

Jerryboy

Legacy Member
182 Km/h gehaald met mijn Rovertje, nog 8 te gaan en 'k heb de max :p.

Tommyknockerken

Legacy Member
mega_stihl zei:
Ik heb al is meegereden met ne maat met zijn Golf3 GT (90pk) topsnelheid toen was 200 km/h
edit: 200 op teller maar had 17" ipv 15" wielen. dus was iets sneller dan 200 :)


Mijn ma heeft net dezelfde en die hebbek al eens getest :p rijd echt geen 200 op de teller. Raakt maar tot 190 ;-)

on topic:

230 met mijn Golf IV

Unilever

Legacy Member
Zelf gereden: 130 met den twingo van mn ma.
Meegereden: +-170 met een alfa gt

boostah

Legacy Member
black_scorpion zei:
dan hebde gij bena ne mach 1 gehaald?
da was toch ook geen airbuske?

mach 1 op zeeniveau is 1023 ofzoiet (kan ook 1070 zen), ma op 4 km is mach 1 al 1200 en een chiq km/h

Poplipo

Legacy Member
Fr3d3ric zei:
205 (op de teller) op de duitse Autobahn met Golf IV TDI
wa willen die rode letters eigenlijk zeggen die soms in de voorkant zitten v/d grill? De nadruk leggen op de "diesel-injectie"? :s

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Heeft te maken met Opties enzo dacht ik , ook hoe meer rood hoe meer PK's ..

[LRRP]

Legacy Member
poplipo zei:
wa willen die rode letters eigenlijk zeggen die soms in de voorkant zitten v/d grill? De nadruk leggen op de "diesel-injectie"? :s

Heeft te maken met pk's en serie Hoe hoger (duurder) met meer rode letters

Tommyknockerken

Legacy Member
[LRRP];9309540 zei:
Heeft te maken met pk's en serie Hoe hoger (duurder) met meer rode letters

Inderdaad der zit daar een gans systeem achter. Maar heeft niks met opties te maken zoals u voorganger zegt ;-)
Het systeem met de rode letters is echter overboord gegooid met de Golf V.
Met andere woorden als ge een sprintje wilt trekken tegen nen golf V kan het zijn dat ge op u doos krijgt terwijl ge dat niet verwacht hehe :D

Bij een Golf IV weet je direct aan de letters of het de moeite is om een sprintje te trekken of niet :p
Tenzij de kont gecleaned is zoals bij mij natuurlijk :d

merk wel op dat er erg veel fakers rondrijden. Ze kopen dan een SDI'tje, halen de letters eraf en zetten die op zoals een R32 met de letters erbij. Beetje zielig vind ik maarja

Fr3d3ric

Legacy Member
Tommyknockerken zei:
Inderdaad der zit daar een gans systeem achter. Maar heeft niks met opties te maken zoals u voorganger zegt ;-)
Het systeem met de rode letters is echter overboord gegooid met de Golf V.
Met andere woorden als ge een sprintje wilt trekken tegen nen golf V kan het zijn dat ge op u doos krijgt terwijl ge dat niet verwacht hehe :D

Bij een Golf IV weet je direct aan de letters of het de moeite is om een sprintje te trekken of niet :p
Tenzij de kont gecleaned is zoals bij mij natuurlijk :d

merk wel op dat er erg veel fakers rondrijden. Ze kopen dan een SDI'tje, halen de letters eraf en zetten die op zoals een R32 met de letters erbij. Beetje zielig vind ik maarja

Idd ik zou liever het omgekeerd doen dan. Een SDI logo op de R32 plakken :p
Wat mijn auto betreft. Het heeft inderdaad niks met de opties te maken, enkel met de pk's. Het gaat van TDI naar TDI naar TDI en tenslotte TDI (die laatste is wel heel zeldzaam)

Sapermun

Legacy Member
205 kpu met mn ex alfa romoe 147 (mod. 2004) 1900 jtd.

mn perte totale had ik tegen 50 kpu :(

Crashtestdummy

Legacy Member
Sapermun zei:
205 kpu met mn ex alfa romoe 147 (mod. 2004) 1900 jtd.

mn perte totale had ik tegen 50 kpu :(
kben ooit noggis omvergereden geweest door nen alfa en die autos zijn idd wel breekbaar ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan