Crashtestdummy
Legacy Member
ford escort van tjaar 90, 1.3 naftcrocky850 zei:welke auto?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ford escort van tjaar 90, 1.3 naftcrocky850 zei:welke auto?
Dude87 zei:ford escort van tjaar 90, 1.3 naft


.kiewitcity zei:gisteren met mene villo tegen 15 km per uur was zeer snel as ge strondzat zijt..;
|) ][ |V| ][;9305335 zei:En get er nog last van. Stront is uiteraard met T. 2 stronden ...
200 ga je er nooit uitkrijge hoor, tenzij em getuned is ofzo.mythe zei:130
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren.
Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.
mythe zei:130
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren.
Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.
.CAS zei:157 op GPS met een Volkswagen LT 35, gaat nog aardig goe voorruit
Vandaag wou er zo ne saxo mij kloten, door heel traag te rijden en als ik die voorbij wou gaan gaf die plankgas, maar tot mijn eigen verbazing ging ik die nog gemakkelijk overDan hetzelfde spelletje maar eens bij hem gespeeld...
ad:
Ik denk dat da het meest geapprecieerd wordt door de eigenaar ookAsserti zei:en ik da spel maar zachtjes behandelenad:

mythe zei:130
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren.
Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

Snelste blijft natuurlijk het vliegtuig [1050 km/u]..
mythe zei:130
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren.
Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.

mythe zei:130
Citroën berlingo 2.0L
Enjah, kzen nog een L'ke e, dus ga mij niet meer riskeren.
Normaal zou'k er 200 km/h minimum moeten uitkrijgen.