GenghiS_KhaN
Legacy Member
CAS zei:Is dat dan continu bompa stijl? Wist niet dat die wagens onder de 16l gingen![]()
Neen echt niet, kwas ook positief verrast!
140 constant in belgie, en af en toe goed door trekken

En dan in duitsland wat opgevoerd, en een rondje ring...
haha 


ad:

