Archief - Je Topsnelheid?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenghiS_KhaN

Legacy Member
CAS zei:
Is dat dan continu bompa stijl? Wist niet dat die wagens onder de 16l gingen :crazy:

Neen echt niet, kwas ook positief verrast!

140 constant in belgie, en af en toe goed door trekken ;)
En dan in duitsland wat opgevoerd, en een rondje ring...

CAS

Legacy Member
GenghiS_KhaN zei:
Neen echt niet, kwas ook positief verrast!

140 constant in belgie, en af en toe goed door trekken ;)
En dan in duitsland wat opgevoerd, en een rondje ring...

Hmmm, ik ben al naar een 325i overgestapt om zuiniger te rijden dan een 320i, dus om nog zuiniger te rijden, moet ik dan eigenlijk een M5 kopen.

13l gemiddeld is idd wel chill.

Garmir

Legacy Member
Cas u vergelijking klinkt waarschijnlijk beter in je eigen hoofd dan onder ons ogen :lol: haha :D

GenghiS_KhaN

Legacy Member
Na 4uur rijden was dit de stand :D

DSC08059.jpg

BlueSkyraider

Legacy Member
Vandaag voor den eersten keer nen deftige lange rit gereden mee den nieuwen otto. kWas wel erg haastig. Tussen Duinkerke en Lille altijd +/- 150km/u, op de Ring van Lille braaf gebleven. (staan daar camera's). Ne keer op den E429 tussen de 160 en 170 @ +/- 5500rpm
Renault Megane Grandtour 1.4 16V
Normaal een rit van 1u30min, nu 1u10min :p

Is trouwens goed voor enen keer. Normaal houd ik mij wel redelijk aan de snelheidsregels :)

Soundstorm

Legacy Member
dragjeh zei:
Wordt nooit geodgekeurd, ben daar bijna zeker van. Er wordt enorm veel geld verdiend door iedereen zo snel te laten rijden. En het is nie da de auto's zo een enorme invloed hebben op de CO2 uitstoot omdat ze in duitsland wat sneller mogen rijden.

Het enieg wat ze mss eens zouden doen is het uitetsten voor een paar maanden. Ik hoop dat ze daarvoor dan de zomermaanden nemen. Dan gaan ze direct merken dat hun toerismeuitgaven direct gaan zakken.

Crashtestdummy

Legacy Member
160km/u aan 5000 rpm op de E17

mijn stuur begint al te schudden aan 120 en aan 160 begint heel den auto te schudden :sop:

[LRRP]

Legacy Member
Gisterenavond nog eens goed doorgevlamd met men seatje :)
185 op den teller, kon nog rapper, maar kmoest remmen voor een roodlicht, met werkende flitspaal :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
Seg, kan da zijn da ge sneller kunt rijden dan aangegeven max snelheid van de auto? :p Ofwel is men teller fucked up, want ik reed just iets boven de 190 en ik dacht da die max 183 kon... Citroen Xsara 1.6 coupe uit 2000 is da.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Tellerafwijking :p Je kan bij de meeste auto's wel iets erboven gaan, maar teller wijkt ook af, bij Franse auto's nog meer dan bij Duitse heb ik al gemerkt :p Renault van het werk geeft 11-12 teveel aan boven de 140 ...

Mee

Legacy Member
beatlover zei:
Seg, kan da zijn da ge sneller kunt rijden dan aangegeven max snelheid van de auto? :p Ofwel is men teller fucked up, want ik reed just iets boven de 190 en ik dacht da die max 183 kon... Citroen Xsara 1.6 coupe uit 2000 is da.
Mijnen Colt kan op papier maar 180 doen, terwijl ik daar al 193 op gps mee heb gereden, en het was niet veel wind + vlakke baan ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan