128MB
Legacy Member
heb'k ook nog gedaanMr. SLASH zei:en zeggen da als ik klein was da ik ook nog op de schoot gezeten heb , en dat ik dan mocht sturen![]()
met pa zenne Honda Integra 
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb'k ook nog gedaanMr. SLASH zei:en zeggen da als ik klein was da ik ook nog op de schoot gezeten heb , en dat ik dan mocht sturen![]()
met pa zenne Honda Integra 
Soms vraag ik me af wat voor imago jij wíl hebben.CAS zei:Ik zal dan eens vriendelijk weer wuiven![]()
dakantochnie zei:Soms vraag ik me af wat voor imago jij wíl hebben.
Ik denk dat velen hopen dat jij ooit eens ergens tegenaan knalt.CAS zei:Toch overduidelijk? Dat van een vriendelijke jongen, anders zou ik niet vriendelijk weer zwaaien hé...
dakantochnie zei:Ik denk dat velen hopen dat jij ooit eens ergens tegenaan knalt.

dakantochnie zei:De dag dat jij eens ergens tegenaan knalt...
dakantochnie zei:Ik denk dat velen hopen dat jij ooit eens ergens tegenaan knalt.
Ik zeg ook niet dat IK dat wens, maar ik lees soms dingen...GADGET zei:dan hoop ik dat tegen u is.
da wenste NOOIT iemand toe imo![]()
Ok.CAS zei:![]()
Niks origineler dan dat? Tegen een 30 per uur is dat trouwens zo neig niet eigenlijk, ergens tegen aan knallen. Moest die vrachtwagen wat van zijn route afgeweken zijn in het filmpje van blue-bora, dan zag die Civic er wel helemaal anders uit. Maar ja, ik ben natuurlijk de zot omdat ik op klaarlichte dag tegen 30 per uur over een leeg terrein ga...

dakantochnie zei:Ik denk dat velen hopen dat jij ooit eens ergens tegenaan knalt.
Nogmaals: het gaat hier niet over mij, maar ik merk gewoon op dat er sommigen (die het niet zeggen) zich wel eens durven ergeren aan zo'n zaken.ComputerVISTA zei:Kijk dakantochnie, ik kan hier ook niet iedereen even goed verdragen, maar iemand dit verwensten kan imo NIET.
N/O verder hé, maar dit kon imo toch even niet.
dakantochnie zei:Nogmaals: het gaat hier niet over mij, maar ik merk gewoon op dat er sommigen (die het niet zeggen) zich wel eens durven ergeren aan zo'n zaken.

Dan mijn excuses als het zo overkomt, want da's niet de bedoeling.ComputerVISTA zei:Ik erger me er ook geregeld aan, maar die zo geen uistpraken... Allez, je verwenste hem toch duidelijk! Allez, je zegt wel anderen maar tussen de lijntjes kan je het wel ruiken hé![]()
dakantochnie zei:Dan mijn excuses als het zo overkomt, want da's niet de bedoeling.
Mja...ik heb daar zo een beetje een gemend gevoel bij.ComputerVISTA zei:natuurlijk als't uit eigen stupiditeit is dat ge tegen iets knal... je m'en fous hé dan, bij iedereen denk ik zo.
dakantochnie zei:Mja...ik heb daar zo een beetje een gemend gevoel bij.
Laten we nu het voorbeeld van CAS nemen omdat iedereen het hier gezien heeft.
Als hij toevallig nu tegen die bus was geknald zal hij daar tegen die snelheid wel goed uitkomen, maar je weet wat je aanricht aan de mensen die in de bus zitten, en daarvoor moet je wel oppassen.
Mss wel ja, maar gewoon, 't doet aan alsof je elk moment uit de bocht kan vliegen imo.CAS zei:Ik zal in het vervolg vragen aan de mensen die filmen om ook de bus eens te filmen, dan zag je duidelijk dat die bus daar dus gewoon staat (vandaar dat die niet juist geparkeerd staat trouwens). Met slecht weer zit daar dan een buschauffeur in, bij zonnig weer zitten die mannen meestal buiten.
Ik snap trouwens niet waarom je bij zo iets denkt dat ik ergens ga tegenkallen, daar is echt 3x niks aan...

dakantochnie zei:Mss wel ja, maar gewoon, 't doet aan alsof je elk moment uit de bocht kan vliegen imo.![]()
CAS zei:Welke bocht?
idd welke bocht
ComputerVISTA zei:Ja, als crew zou je moeten weten dat dat een donut is ... en geen franchipaneke!
![]()
