Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAS

Legacy Member
dakantochnie zei:
Soms vraag ik me af wat voor imago jij wíl hebben.

Toch overduidelijk? Dat van een vriendelijke jongen, anders zou ik niet vriendelijk weer zwaaien hé...

Dakantochnie

Legacy Member
CAS zei:
Toch overduidelijk? Dat van een vriendelijke jongen, anders zou ik niet vriendelijk weer zwaaien hé...
Ik denk dat velen hopen dat jij ooit eens ergens tegenaan knalt.

CAS

Legacy Member
dakantochnie zei:
De dag dat jij eens ergens tegenaan knalt...

:rofl:

Niks origineler dan dat? Tegen een 30 per uur is dat trouwens zo neig niet eigenlijk, ergens tegen aan knallen. Moest die vrachtwagen wat van zijn route afgeweken zijn in het filmpje van blue-bora, dan zag die Civic er wel helemaal anders uit. Maar ja, ik ben natuurlijk de zot omdat ik op klaarlichte dag tegen 30 per uur over een leeg terrein ga...

ComputerVISTA

Legacy Member
dakantochnie zei:
Ik denk dat velen hopen dat jij ooit eens ergens tegenaan knalt.

Kijk dakantochnie, ik kan hier ook niet iedereen even goed verdragen, maar iemand dit verwensten kan imo NIET.

N/O verder hé, maar dit kon imo toch even niet.

Dakantochnie

Legacy Member
GADGET zei:
dan hoop ik dat tegen u is.

da wenste NOOIT iemand toe imo ;)
Ik zeg ook niet dat IK dat wens, maar ik lees soms dingen...

CAS zei:
:rofl:

Niks origineler dan dat? Tegen een 30 per uur is dat trouwens zo neig niet eigenlijk, ergens tegen aan knallen. Moest die vrachtwagen wat van zijn route afgeweken zijn in het filmpje van blue-bora, dan zag die Civic er wel helemaal anders uit. Maar ja, ik ben natuurlijk de zot omdat ik op klaarlichte dag tegen 30 per uur over een leeg terrein ga...
Ok. :)

Dakantochnie

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Kijk dakantochnie, ik kan hier ook niet iedereen even goed verdragen, maar iemand dit verwensten kan imo NIET.

N/O verder hé, maar dit kon imo toch even niet.
Nogmaals: het gaat hier niet over mij, maar ik merk gewoon op dat er sommigen (die het niet zeggen) zich wel eens durven ergeren aan zo'n zaken.

ComputerVISTA

Legacy Member
dakantochnie zei:
Nogmaals: het gaat hier niet over mij, maar ik merk gewoon op dat er sommigen (die het niet zeggen) zich wel eens durven ergeren aan zo'n zaken.

Ik erger me er ook geregeld aan, maar die zo geen uistpraken... Allez, je verwenste hem toch duidelijk! Allez, je zegt wel anderen maar tussen de lijntjes kan je het wel ruiken hé ;)

Dakantochnie

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik erger me er ook geregeld aan, maar die zo geen uistpraken... Allez, je verwenste hem toch duidelijk! Allez, je zegt wel anderen maar tussen de lijntjes kan je het wel ruiken hé ;)
Dan mijn excuses als het zo overkomt, want da's niet de bedoeling.

ComputerVISTA

Legacy Member
dakantochnie zei:
Dan mijn excuses als het zo overkomt, want da's niet de bedoeling.

Laten we gewoon hopen dat niemand tegen iets knalt, wat blikschade is niks maar voor ge het weet is er een leven geruineerd!

natuurlijk als't uit eigen stupiditeit is dat ge tegen iets knal... je m'en fous hé dan, bij iedereen denk ik zo.

Dakantochnie

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
natuurlijk als't uit eigen stupiditeit is dat ge tegen iets knal... je m'en fous hé dan, bij iedereen denk ik zo.
Mja...ik heb daar zo een beetje een gemend gevoel bij.
Laten we nu het voorbeeld van CAS nemen omdat iedereen het hier gezien heeft.

Als hij toevallig nu tegen die bus was geknald zal hij daar tegen die snelheid wel goed uitkomen, maar je weet wat je aanricht aan de mensen die in de bus zitten, en daarvoor moet je wel oppassen.

CAS

Legacy Member
dakantochnie zei:
Mja...ik heb daar zo een beetje een gemend gevoel bij.
Laten we nu het voorbeeld van CAS nemen omdat iedereen het hier gezien heeft.

Als hij toevallig nu tegen die bus was geknald zal hij daar tegen die snelheid wel goed uitkomen, maar je weet wat je aanricht aan de mensen die in de bus zitten, en daarvoor moet je wel oppassen.

Ik zal in het vervolg vragen aan de mensen die filmen om ook de bus eens te filmen, dan zag je duidelijk dat die bus daar dus gewoon staat (vandaar dat die niet juist geparkeerd staat trouwens). Met slecht weer zit daar dan een buschauffeur in, bij zonnig weer zitten die mannen meestal buiten.

Ik snap trouwens niet waarom je bij zo iets denkt dat ik ergens ga tegenkallen, daar is echt 3x niks aan...

Dakantochnie

Legacy Member
CAS zei:
Ik zal in het vervolg vragen aan de mensen die filmen om ook de bus eens te filmen, dan zag je duidelijk dat die bus daar dus gewoon staat (vandaar dat die niet juist geparkeerd staat trouwens). Met slecht weer zit daar dan een buschauffeur in, bij zonnig weer zitten die mannen meestal buiten.

Ik snap trouwens niet waarom je bij zo iets denkt dat ik ergens ga tegenkallen, daar is echt 3x niks aan...
Mss wel ja, maar gewoon, 't doet aan alsof je elk moment uit de bocht kan vliegen imo. :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ja, als crew zou je moeten weten dat dat een donut is ... en geen franchipaneke!


:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan