Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Turfie zei:Shit, stel je voor dat je mag meerijden met die F1 door de bergen![]()
Broekpisserij alom man man ;p
. Maar er bestaan natuurlijk duo-zits ook 
En dan een kras op die F3000 :naughty:jean_005 zei:De Mont Ventoux dan nog wel en spijtig, geen fietsers tegegekome in da filmpke, hun ogen (en oren) zouden nogal opengestaan ebben![]()
Scip zei:op een bepaald moment in midde van da filmpke ziede zelfs precies zo'n vonk van die vangrails kome![]()

matthias zei:
wat een tijdverspilling
'k dacht dat er echt politie ze ging tegenhouden ofzo, of echt een mexicaan aanrijden manee...Stancke zei:

matthias zei:

Zorg maar dat het bij jou niet gebeurt...pr0ph3t zei:veel te zalig :')
**runs...** 
ÇÝ®ÂÑØ zei:
Hoe onverantwoord kan iemand zijn? Die mens gaf ik persoonlijk slaag als ik dat zag gebeuren.
ÇÝ®ÂÑØ zei:

Lol, ik zat zo te denken van, gaat die kerel nu da stuur volledig draaien met de kleien er in, en ja hoor!ÇÝ®ÂÑØ zei:
[Az3r];8505595 zei:wat gebeurd er als die airbag uitgaat bij een accident?![]()
Soundstorm zei:Lol, ik zat zo te denken van, gaat die kerel nu da stuur volledig draaien met de kleien er in, en ja hoor!
Maar infeite zat ik te wachten op de airbag die open ging![]()
Maar als ge zoiets doet zijde toch onverandtwoord bezig ze. Gewoon op de schoot zitten is al erg...