Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$T@CkDuMP

Legacy Member
dragjeh zei:
:rofl:

Ik en Stackdump hadden de straat afgezet trouwens :doc:
en wij zo achteraf éél rustig der achteraan en zo weinig mogelijk trachten op te vallen maja de boze blikken waren nog altijd présent :evil:

Blue-Bora

Legacy Member
skullbasher25 zei:
bedoel dit nu niet als kritiek op het filmke maar dat mag hier dus blijven staan maar als ik hier een link van een zelfgemaakt filmke zet van wa motards die wa wheelies trekken wordt het verwijderd omdat het "aanstootgevend" is :sop:

Ik vind dat je gelijk hebt !

Voor CAS kan het misschien fun zijn, maar de mensen die in de omgeving staan denken "kijk....alweer zo'n jonge gast die denkt dat hij kan opvallen met zo onnozel te doen"

En zo worden alle jonge gasten over dezelfde kam gescheert.
Ik zou het zelf NOOIT doen op zo'n plaats. Das om boel vragen.

Ik vind dit zeker aanstootgevend !
Zoiets doe je gewoon niet op de openbare weg in het midden van de dag terwijl er nog andere mensen bij zijn.

*edit*

Als ik zoiets zou zien op de openbare weg dan zou ik even een gebaartje maken naar de bestuurder dat hij zot is.....

CAS

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Als ik zoiets zou zien op de openbare weg dan zou ik even een gebaartje maken naar de bestuurder dat hij zot is.....

Ik zal dan eens vriendelijk weer wuiven ;)

GlEnN_87

Legacy Member
Amerikaanse cops achtervolgen een E30 M3... ze kunnen hem bijna ni pakken. :p
Bestuurder van de M3 is amper 15 jaar oud...
Er wordt gezegd dat ze hem nooit hebben kunnen pakken, het einde van de film waar hij 'stilvalt' schijnt fake te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=TNd0_ctaOSk

Foose

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
en wij zo achteraf éél rustig der achteraan en zo weinig mogelijk trachten op te vallen maja de boze blikken waren nog altijd présent :evil:

idd :lol:.

@Garmir: nee da was ni leuk :p

$T@CkDuMP

Legacy Member
dragjeh zei:
idd :lol:.

@Garmir: nee da was ni leuk :p

ik had u nog voorgesteld om voor te rijden éh ma neeeeen twas ni nodig :D
ik wist gewoon da ik het ni zou kunne laten om rustig aan te zetten in da driftparcours :D

btw ge hebt mij toch teruggepakt hoor aan de lichten door es op de gas te gaan staan en te zwaaien...kvoelde mij verdorie gelijk ne conducteur van nen ouwe steenkooltrein da achter nen TGV aanzat :crazy:

Foose

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
btw ge hebt mij toch teruggepakt hoor aan de lichten door es op de gas te gaan staan en te zwaaien...kvoelde mij verdorie gelijk ne conducteur van nen ouwe steenkooltrein da achter nen TGV aanzat :crazy:

zalig :evil:. Kwist niet dat het zoveel effect ging hebben :p.

VinceMañana

Legacy Member
GlEnN_87 zei:
Amerikaanse cops achtervolgen een E30 M3... ze kunnen hem bijna ni pakken. :p
Bestuurder van de M3 is amper 15 jaar oud...
Er wordt gezegd dat ze hem nooit hebben kunnen pakken, het einde van de film waar hij 'stilvalt' schijnt fake te zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=TNd0_ctaOSk

Is ook fake, en ge kunt het gemakkelijk zien. Ge moet eens da einde vergelijken met da maneuver dat em deed daarvoor. Ge gaat zien da de manier waarop en de positie van de wagens exact overeenkomt, ma tis gewoon trager.

Nen BMW valt op zo momenten nie in panne :cool:

GlEnN_87

Legacy Member
VinceMañana zei:
Is ook fake, en ge kunt het gemakkelijk zien. Ge moet eens da einde vergelijken met da maneuver dat em deed daarvoor. Ge gaat zien da de manier waarop en de positie van de wagens exact overeenkomt, ma tis gewoon trager.

Nen BMW valt op zo momenten nie in panne :cool:

Kweetet kheb het filmpke 2 keer herbekeken en het is helemaal fake...
De agenten die 'zogezegd ervaren' waren slaagden er toch ni in van de 15-jarige bestuurder aan de kant te krijgen, zij zelf zijn van de weg gereden op een gegeven moment. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan