$T@CkDuMP
Legacy Member
en wij zo achteraf éél rustig der achteraan en zo weinig mogelijk trachten op te vallen maja de boze blikken waren nog altijd présentdragjeh zei:
Ik en Stackdump hadden de straat afgezet trouwens :doc:

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wij zo achteraf éél rustig der achteraan en zo weinig mogelijk trachten op te vallen maja de boze blikken waren nog altijd présentdragjeh zei:
Ik en Stackdump hadden de straat afgezet trouwens :doc:

skullbasher25 zei:bedoel dit nu niet als kritiek op het filmke maar dat mag hier dus blijven staan maar als ik hier een link van een zelfgemaakt filmke zet van wa motards die wa wheelies trekken wordt het verwijderd omdat het "aanstootgevend" is![]()
$T@CkDuMP zei:da gaan ik sebiet doen want CAS z'n straat is onderbroken en twas daar 1 stofwolk![]()
Blue-Bora zei:Als ik zoiets zou zien op de openbare weg dan zou ik even een gebaartje maken naar de bestuurder dat hij zot is.....

$T@CkDuMP zei:
bende giecheltrutten 
CAS zei:Was trouwens op mijn oprit é, die lijnbus is XP die net van zijn training kwam!

$T@CkDuMP zei:en wij zo achteraf éél rustig der achteraan en zo weinig mogelijk trachten op te vallen maja de boze blikken waren nog altijd présent![]()
.
dragjeh zei:idd.
@Garmir: nee da was ni leuk![]()

$T@CkDuMP zei:btw ge hebt mij toch teruggepakt hoor aan de lichten door es op de gas te gaan staan en te zwaaien...kvoelde mij verdorie gelijk ne conducteur van nen ouwe steenkooltrein da achter nen TGV aanzat![]()
. Kwist niet dat het zoveel effect ging hebben
.GlEnN_87 zei:Amerikaanse cops achtervolgen een E30 M3... ze kunnen hem bijna ni pakken.![]()
Bestuurder van de M3 is amper 15 jaar oud...
Er wordt gezegd dat ze hem nooit hebben kunnen pakken, het einde van de film waar hij 'stilvalt' schijnt fake te zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=TNd0_ctaOSk

VinceMañana zei:Is ook fake, en ge kunt het gemakkelijk zien. Ge moet eens da einde vergelijken met da maneuver dat em deed daarvoor. Ge gaat zien da de manier waarop en de positie van de wagens exact overeenkomt, ma tis gewoon trager.
Nen BMW valt op zo momenten nie in panne![]()

SkateDivision zei:
:

zot gevaarlijk da 2e, tis wel geen F1 zoals de titel zegt maar een F3000