Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMW lover

Legacy Member
Soundstorm zei:
:rofl: da gelach!!! :rofl:

Das eigenlijk wel jammer da da zo nie iets onverwachts is hé. Ge ziet een groot stuk asfalt, ge ziet CAS en ge weet al wa er gaat gebeuren.
Heb da nog nooit meegemaakt da hij hem eens niet heeft 'gekeerd' op een pleintje.

idd was eens hier en ik ging mee voor de baan ongeveer te zeggen:sop:
natuurlijk een paar keer gemist onderweg en ik zei op een gegeven moment ja we zouden beter draaien denk ik.
Hij rijd een pleintje op begint daar donuts te draaien terwijl meetje en peetje passeerden met de grootste ogen dak ooit had gezien.
CAS schiet hem weer op de baan waarop hij droog reageerde:
Denk dak wat te veel gas heb gegeven:unsure:

Soundstorm

Legacy Member
Het staat hier nog maar enkele uren hé. Als dakantochnie gedaan heeft met kijken naar flikken, zal hij wel commentaar geven.

BMW lover

Legacy Member
idd it's a mixed up forum(world)
je mag zelfs niet tonen dat je civic Type R gemakkelijk 200 doet terwijl je filmpkes ziet opt internet waar ze 300 en meer doen

der gebeuren hier rare dingen (aka vriendjespolitiek:unsure:)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
In welk opzicht is datgeen wat CAS deed dan gevaarlijk of aanstootgevend ? :confused:

Asserti

Legacy Member
vriendjespolitiek? dan toch niet tussen CAS en de moderators denk ik :D

btw, kwil ook nen 325i :sop:

en vanwaar komt die info over Alex?

Soundstorm

Legacy Member
Stancke zei:
Moest hij die niet delen met Michael Ross?

EDIT:

dit doet overigens ook mee, word terug zalig :D
Volgens mij was dat zowieso zijn co-piloot. Die Bentley heeft hij gewoon in bruikleen gekregen van een van zijn 'vriendjes' omdat de brandstofpomp van de M5 kapot was een week voor de start.

Stancke

Legacy Member
Soundstorm zei:
Volgens mij was dat zowieso zijn co-piloot. Die Bentley heeft hij gewoon in bruikleen gekregen van een van zijn 'vriendjes' omdat de brandstofpomp van de M5 kapot was een week voor de start.

Ik wil Amanda terug :sad:

skully25

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8471488 zei:
In welk opzicht is datgeen wat CAS deed dan gevaarlijk of aanstootgevend ? :confused:

als ge dat niet inziet :wtf: zoek eens op wat aanstootgevend betekent... ik vind het zowiezo al heel ver gezocht dat er om die redenen hier filmkes verwijdert worden want als alles politiek correct moet zijn kunt ge hier zowat de helft van alle links verwijderen dat gepost worden, maarya het is weer niet anders, als het dan werkelijk zo moet zijn dan ofwel alles laten staan ofwel alles wat niet in orde is verwijderen anders trekt die hele policy op niet veel...

|) ][ |V| ][

Legacy Member
skullbasher25 zei:
als ge dat niet inziet :wtf: zoek eens op wat aanstootgevend betekent... ik vind het zowiezo al heel ver gezocht dat er om die redenen hier filmkes verwijdert worden want als alles politiek correct moet zijn kunt ge hier zowat de helft van alle links verwijderen dat gepost worden, maarya het is weer niet anders, als het dan werkelijk zo moet zijn dan ofwel alles laten staan ofwel alles wat niet in orde is verwijderen anders trekt die hele policy op niet veel...

Ik weet wel goed genoeg wat aanstootgevend wil zeggen, maar als dit het al is ... Er is gewoon helemaal niks mis met da filmke. Dus nee, ik zie het niet in, leg het me uit.

skully25

Legacy Member
aanstootgevend is ergernis veroorzakend, ik denk dat nen auto dat daar beetje rondjes staat te draaien met gierende banden op een openbare plaats bij sommige mensen in het verkeerde keelgat kan schieten, in dezelfde zin als dat een paar motards die eens op het achterwiel rijden ook ergernis kunnen veroorzaken bij mensen. zo goed uitgelegd?

of dit reden genoeg is om die filmkes te verwijderen is iets anders, want mensen zijn zowiezo minder verdraamzaam of vroeger, maakt niet uit dat ge doet want er zal altijd wel ene zijn die gaat klagen...

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Zoals ik al zei: ik weet zelf ook wat aanstootgevend is.

Ik vind zoiets totaal niet aanstootgevend, hij doet er niemand kwaad mee, het is echt totaal onschuldig, de enige die er last van heeft is hijzelf als hij nadien banden moet kopen. Ik kan goed geloven dat mensen dit wel aanstootgevend vinden, alleen heb ik daar m'n bedenkingen bij. Moest hij dat nu nog doen in hun voortuin, ok, maar zo efkes op een open plein een paar donuts draaien ? Als ze hiervoor da filmke zouden verwijderen zou ik het echt ongelooflijk dwaas vinden, als ze iets verwijderen waarbij iemand andere mensen in gevaar brengt begrijp ik dat, maar toch niet voor zoiets he. Bij een paar motards die eens wat spelen met hun moto heb ik hetzelfde idee, kheb wel dat filmpje niet gezien, dus kan ik er niet over oordelen.

skully25

Legacy Member
kga het niet riskeren van die link hier opnieuw te zetten, voor zelfde geld heb ik nadien een ban aan mijn been omdat ik het hier al 2 keer heb gezet :p, maar ge kunt u wel inbeelden dat wij zulke dingen ook niet gaan doen tussen druk verkeer oid, zelfde als dat CAS waarschijnlijk ook zo niet gaat doen te midden van de openbare weg in situaties waar het echt onverantwoord is (allé khoop toch van niet :p)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Natuurlijk, moest je dat doen zou ik het ook maar gek vinden, maar kdenk dat de groep motards die zoiets doen erg klein is :p. Net zoals ik betwijfel of CAS donuts maakt op de snelweg :unsure:

CAS

Legacy Member
skullbasher25 zei:
kga het niet riskeren van die link hier opnieuw te zetten, voor zelfde geld heb ik nadien een ban aan mijn been omdat ik het hier al 2 keer heb gezet :p, maar ge kunt u wel inbeelden dat wij zulke dingen ook niet gaan doen tussen druk verkeer oid, zelfde als dat CAS waarschijnlijk ook zo niet gaat doen te midden van de openbare weg in situaties waar het echt onverantwoord is (allé khoop toch van niet :p)

Onverantwoord is een wijde term é :p Maar voor ik dit deed (ziet ge dus ni op het filmke) hebbek wel nog gewacht tot een vader met zijn dochtertje weg was. Die 2 oude dames nam ik er dan maar tegen mijn zin bij. Kheb het soms moeilijk om het "te laten".

Was trouwens op mijn oprit é, die lijnbus is XP die net van zijn training kwam!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan