Zoals ik al zei: ik weet zelf ook wat aanstootgevend is.
Ik vind zoiets totaal niet aanstootgevend, hij doet er niemand kwaad mee, het is echt totaal onschuldig, de enige die er last van heeft is hijzelf als hij nadien banden moet kopen. Ik kan goed geloven dat mensen dit wel aanstootgevend vinden, alleen heb ik daar m'n bedenkingen bij. Moest hij dat nu nog doen in hun voortuin, ok, maar zo efkes op een open plein een paar donuts draaien ? Als ze hiervoor da filmke zouden verwijderen zou ik het echt ongelooflijk dwaas vinden, als ze iets verwijderen waarbij iemand andere mensen in gevaar brengt begrijp ik dat, maar toch niet voor zoiets he. Bij een paar motards die eens wat spelen met hun moto heb ik hetzelfde idee, kheb wel dat filmpje niet gezien, dus kan ik er niet over oordelen.