Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Burny

Legacy Member
www.yousendit.com zei:
The file associated with this link has expired.

Unfortunately, this file has expired. A file link is only valid for a certain number of days or a limited number of downloads, whichever occurs first.

Once an uploaded file expires, it can no longer be downloaded. If you still need the file, please contact the original sender directly.

By upgrading your account, you can extend how long files that are sent to you in the future are kept available.

Great. Ik wou ook zien what the fuss is about. Cas kindjes omver gepegeld met powerslides?

Mr Syphon

Legacy Member
cas zat gewoon wa donutjes te draaien op de weg ergens denk ik ?
en dan rijd die weg, en de mannen die zitten te filmen zitten wat te giegelen :p

Blue-Bora

Legacy Member
Burny zei:
Great. Ik wou ook zien what the fuss is about. Cas kindjes omver gepegeld met powerslides?

Ik heb da hier nog op de pc staan.
Voeg me even toe op msn en kzal het sturen :)

Burny

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik heb da hier nog op de pc staan.
Voeg me even toe op msn en kzal het sturen :)

Ok thanks, heb je net toegevoegd. Eens zien wat em weer heeft uitgestoken :D

Blue-Bora

Legacy Member
Burny zei:
Ok thanks, heb je net toegevoegd. Eens zien wat em weer heeft uitgestoken :D

Voeg me nog eens toe, want ik had het verkeerde e-mailadrs nog in mijn profiel staan :p

Burny

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Voeg me nog eens toe, want ik had het verkeerde e-mailadrs nog in mijn profiel staan :p

Filmke ondertss bekeken, en ik zou zoiets nie durven uit schaamte :p Omdat ze gewoon de zoveelste johnny zien grellig doen met zen beemer.
Maar veel gevaar is er niet aan, tis niet de eerste keer dat Cas een donutje zet.

Blue-Bora

Legacy Member
Burny zei:
Filmke ondertss bekeken, en ik zou zoiets nie durven uit schaamte :p Omdat ze gewoon de zoveelste johnny zien grellig doen met zen beemer.
Maar veel gevaar is er niet aan, tis niet de eerste keer dat Cas een donutje zet.


En zo worden we op de duur allemaal over dezelfde kam geschoren ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Blue-Bora zei:
En zo worden we op de duur allemaal over dezelfde kam geschoren ;)
Tja wat wil je, dan moet je je maar normaal gedragen (n/o tegen wie dan ook)...

Blue-Bora

Legacy Member
dakantochnie zei:
Tja wat wil je, dan moet je je maar normaal gedragen (n/o tegen wie dan ook)...


Daar geef ik je geen ongelijk in ;)
Ik gedraag me 95% van de tijd normaal met mijn auto hoor.En als ik men abnormaal gedraag zullen er niet veel mensen in de omgeving zijn, want dan doe ik het op een afgelegen plek en ni int midden van het dorp ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan