Soundstorm
Legacy Member
Daarvoor hebde nu toch genen M3 voor nodig zeker... Zelfs nen 316 gaat schever in de bochten als het sneeuwt.BMW lover zei:
Wel nog een tof liedje

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarvoor hebde nu toch genen M3 voor nodig zeker... Zelfs nen 316 gaat schever in de bochten als het sneeuwt.BMW lover zei:



Tis ook weer een vrouw hé...Asserti zei:

BMW lover zei:http://videos.streetfire.net/video/6622e2c5-07d8-4839-851f-991301751b2f.htm
een imprezza getekend in paint
die gast heeft enorm veel talent![]()
van dezelfde gast
(als fan van die wagens
)
BMW lover zei:lol bij eerste drive-by was u vriendin ff aant sukkelen met de zoom blijkbaar
schoon filmpke wel
en zoals je al eerder zei zo goed hoor je uwe evo eigenlijk niet als je eens doorgeeft.

Mr Syphon zei:amai daar komt nogal wa rook van die wielen af als ge opt laaste remde![]()


Blue-Bora zei:Vandaag mijn vriendin nog eens uit de auto gesmeten om te filmen
http://video.google.nl/videoplay?docid=9017132815338316634
Grtz

Blue-Bora zei:Ja kweet het
Maar ik had heel da filmpje al hard geremd.
Dat was de 8ste keer ofzo.
Kvoelde toen wel dat hij ni zo goed meer remde als int begin....
Daarna heel rustig naar huis gereden zodat alles wat kon afkoelen![]()
