Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja je hebt bij een FWD toch altijd 10/20% trekkracht op de achterwielen?Dillyracer zei:Logisch dat het onmogelijk is eh![]()
dreet'n zei:Mja je hebt bij een FWD toch altijd 10/20% trekkracht op de achterwielen?
nog nooit ne dynorun gezien van ne FWD zeker.....nee der loopt geen aandrijving van de motor naar achteren dus kan ook geen trekkracht leveren.dreet'n zei:Mja je hebt bij een FWD toch altijd 10/20% trekkracht op de achterwielen?
Mee zei:Ge kunt enkel donuts in ne FWD-auto doen in achteruit.

dreet'n zei:Mja je hebt bij een FWD toch altijd 10/20% trekkracht op de achterwielen?
ÇÝ®ÂÑØ zei:
Hoe doen ze het dan op de keuring bijvoorbeeld.serial zei:Kweet nie waar ge da vandaan haalt maar zoals eerder gezegd klopt dit langs geen kanten want bij FWD worden de achterste wielen niet eens aangedreven...

dreet'n zei:Is dat onmogelijk mss? Of moet je daarvoor pro zijn?![]()


ComputerVISTA zei:http://www.youtube.com/watch?v=C5dw...oches.com/foro/showthread.php?t=425253&page=3
En achteraf die veiligheidspreek![]()

CAS zei:Overstuur is dus wel mogelijk hé, Honda heeft een paar modellen die het hebben (aangezien die mannen ne wagen kunnen ontwerpen) en ik ben al dwars door de bocht gegaan met een Nissan Sunny 4deurs 2.0dlx! Dus power hebde ook al ni nodig! Topgear test met Ford Focus II is ook een bewijs ervan.
Tis uiteraard hetzelfde niet!


Met RWD zonder sper kunt ge trouwens ook ni echt dwars gaan ze, het trekt er gewoon wat op 
