Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
venom123 zei:10 tallen? 100tallen zeker
zoveel zit ge in da spel ook niet boven de 100 te rijden eh 
colin mcrae :ironic:Mr Syphon zei:speel is collin mcrae ofzozoveel zit ge in da spel ook niet boven de 100 te rijden eh
![]()
Coolguy zei:

)


Scip zei:erm.... als die nen bocht pakken tegen 100 per uur gaan die ni sideways gaan ze![]()
ComputerVISTA zei:Is het fout om graag crashes te zien? Ook al hoop ik natuurlijk dat er niemand gewond geraakt ook al is dat bij die eerste crash nogal ondenkbaar![]()
ComputerVISTA zei:Is het fout om graag crashes te zien? Ook al hoop ik natuurlijk dat er niemand gewond geraakt ook al is dat bij die eerste crash nogal ondenkbaar![]()

OMFGBlue-Bora zei:


Blue-Bora zei:

jean_005 zei:http://www.youtube.com/watch?v=u_CDgvlS-aI
Die auto dertusse...![]()
Btw: Is zoiets gelijkaardigs gebeurd in de Kennedytunnel?
http://www.youtube.com/watch?v=GPpLsQBIa-s&mode=related&search=
Iets gelijkaardigs, maar gelukkig maar een test.
(PS.: Kijk eens welke die 2 auto's vanachter zijn)
http://www.youtube.com/watch?v=nlKdCXOmzH8&mode=related&search=
Train vs. Truck
http://www.youtube.com/watch?v=OG68_rWjT3I&mode=related&search=
Train vs. Trailer
PS: Vrouw aant stuur (in die vrachtwage)![]()

Hangt die micro buiten mss? Kan het bijna niet geloven dat da zo veel lawaai is met de ruiten open...Blue-Bora zei:

Garmir zei:

Mr. SLASH zei:nen trein beweegt dus niet eh![]()
da gaat daar gewoon los door , gewoon nen blok staal op wielen , ik mag volgende week bij den nmbs beginnen werken , kga toch goe oppassen waar ik stap zeh want ik wil diene trein gene pijn doen![]()

Coolguy zei:
:applause: ComputerVISTA zei:Enig idee wat een locomotief weegt? Zelf onze veel lichtere Belgische dieseltjes zouden geen mm bewegen hoor voor zo een vrachtwagentrailer![]()

