Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scipicore

Legacy Member
erm.... als die nen bocht pakken tegen 100 per uur gaan die ni sideways gaan ze ;)

jean_005

Legacy Member

Chickenlal

Legacy Member
JA MAN... Da eerst filmpke... Dien camion duwt heel die rij zeker nog 50 meter vooruit :o

en da tweede filmje, kdenk dat ge enkel vanaf de 3de auto overlevingskansen hebt..

Dirkxke

Legacy Member
Scip zei:
erm.... als die nen bocht pakken tegen 100 per uur gaan die ni sideways gaan ze ;)

ligt er heel aan welke rally zenne

brede wegen doen ze het wel, smalle wegen niet

ComputerVISTA

Legacy Member
Is het fout om graag crashes te zien? Ook al hoop ik natuurlijk dat er niemand gewond geraakt ook al is dat bij die eerste crash nogal ondenkbaar :x

pieroxx

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Is het fout om graag crashes te zien? Ook al hoop ik natuurlijk dat er niemand gewond geraakt ook al is dat bij die eerste crash nogal ondenkbaar :x

Ja da's fout! Zeer fout!

Coolguy

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Is het fout om graag crashes te zien? Ook al hoop ik natuurlijk dat er niemand gewond geraakt ook al is dat bij die eerste crash nogal ondenkbaar :x

Dat is de natuurlijke menselijke zucht naar sensatie :x

Mr. SLASH

Legacy Member
jean_005 zei:
http://www.youtube.com/watch?v=u_CDgvlS-aI
Die auto dertusse... :eek:
Btw: Is zoiets gelijkaardigs gebeurd in de Kennedytunnel?

http://www.youtube.com/watch?v=GPpLsQBIa-s&mode=related&search=
Iets gelijkaardigs, maar gelukkig maar een test.
(PS.: Kijk eens welke die 2 auto's vanachter zijn :p )


http://www.youtube.com/watch?v=nlKdCXOmzH8&mode=related&search=
Train vs. Truck :D

http://www.youtube.com/watch?v=OG68_rWjT3I&mode=related&search=
Train vs. Trailer :p
PS: Vrouw aant stuur (in die vrachtwage) :p


nen trein beweegt dus niet eh :eek:

da gaat daar gewoon los door , gewoon nen blok staal op wielen , ik mag volgende week bij den nmbs beginnen werken , kga toch goe oppassen waar ik stap zeh want ik wil diene trein gene pijn doen :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
nen trein beweegt dus niet eh :eek:

da gaat daar gewoon los door , gewoon nen blok staal op wielen , ik mag volgende week bij den nmbs beginnen werken , kga toch goe oppassen waar ik stap zeh want ik wil diene trein gene pijn doen :unsure:

Enig idee wat een locomotief weegt? Zelf onze veel lichtere Belgische dieseltjes zouden geen mm bewegen hoor voor zo een vrachtwagentrailer :p

Blue-Bora

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Enig idee wat een locomotief weegt? Zelf onze veel lichtere Belgische dieseltjes zouden geen mm bewegen hoor voor zo een vrachtwagentrailer :p

Een belgische loc weegt zo'n 82ton als ik het goed heb :)

Kheb da is opgezocht omda ik da wou vergelijken met de sleepbiten waarop ik werk. Die wegen 650ton.

Dus touwtje trek met sleepboot en enkele locs's zie ik wel zitten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan