Soundstorm
Legacy Member
Als hij daar hangt hoort ge de meeste details wel, soms wa vervormd en soms wa veel geruis, maar toch de beste plaats eigenlijk.Blue-Bora zei:Die mic hing boven de luchtfilterOp sommige momenten is het wel wat luid eigenlijk en vervormd het geluid.
Kzal is ee betere plek moeten zoeken voor die mic.
Ik had de beste resultaten door hem vast te plakken op de luchtinlaatbuis net voor de gasklep.
Maar micro's zijn klotedingen om goed te krijgen. Door al die wind is het rap om zeep.
Hangt ook veel van de micro af, vooral de vervorming dan.
Veel testen is wat ge moet doen, maar daar kruipt veel tijd in hé, das nie rap efkes een filmke maken...
Op sommige momenten is het wel wat luid eigenlijk en vervormd het geluid.

)
