Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Die mic hing boven de luchtfilter :) Op sommige momenten is het wel wat luid eigenlijk en vervormd het geluid.
Kzal is ee betere plek moeten zoeken voor die mic.
Als hij daar hangt hoort ge de meeste details wel, soms wa vervormd en soms wa veel geruis, maar toch de beste plaats eigenlijk.
Ik had de beste resultaten door hem vast te plakken op de luchtinlaatbuis net voor de gasklep.
Maar micro's zijn klotedingen om goed te krijgen. Door al die wind is het rap om zeep.

Hangt ook veel van de micro af, vooral de vervorming dan.

Veel testen is wat ge moet doen, maar daar kruipt veel tijd in hé, das nie rap efkes een filmke maken...

Blue-Bora

Legacy Member
Soundstorm zei:
Als hij daar hangt hoort ge de meeste details wel, soms wa vervormd en soms wa veel geruis, maar toch de beste plaats eigenlijk.
Ik had de beste resultaten door hem vast te plakken op de luchtinlaatbuis net voor de gasklep.
Maar micro's zijn klotedingen om goed te krijgen. Door al die wind is het rap om zeep.

Hangt ook veel van de micro af, vooral de vervorming dan.

Veel testen is wat ge moet doen, maar daar kruipt veel tijd in hé, das nie rap efkes een filmke maken...

En men draadje waste kort ook :)

Ik heb hem derna buiten gehangen -uit de wind- maar nu bleek dat er toch nog wind was waar die hing, en dan is het om zeep he :)
Kzal één van de volgende dagen nog is wa plekjes proberen

Soundstorm

Legacy Member
Blue-Bora zei:
En men draadje waste kort ook :)

Ik heb hem derna buiten gehangen -uit de wind- maar nu bleek dat er toch nog wind was waar die hing, en dan is het om zeep he :)
Kzal één van de volgende dagen nog is wa plekjes proberen
Ik heb al suction mounts hé, moest ge hulp nodig hebben *hint hint* :unsure:

ComputerVISTA

Legacy Member
Dat met die jeep was fun, wat die gasten doen is op z'n minst levensgevaarlijk te noemen.

Randdebielen... ze steken hun zelf zelf in brand...

CAS

Legacy Member
Soundstorm zei:
Da is die Polo van die Hollanders op da driftforum zeker? 600cc motor van nen gsx (en geen dempers) en zonder diff als ik mij nie vergis.

Gemaakt zoals een kart hé :niceone:

Foto's van het project staan op het driftforum, was wel nog cool om te zien. En vanbuiten af valt da ni zo neig op. Khoop ooit ook zo iets te maken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan