Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brolpaq

Legacy Member
nen E36 M3 oeveel kost da nog? 'K begin da ook wel intressant te vinden. Khad er overt laatst ene zien staan voor 8K eur op kapaza mr daar zal wel iets aan schele zeker ?

pieta

Legacy Member
lol als ge zei dat die 100 reed ozuk da nog geloven, die motor hoort eg toch bena nie:)

zava

Legacy Member
Soundstorm zei:
Wel raar dat hij vertrouwd op electronica om te vertrekken, maar dan toch liever zelf schakeld. Denk da in rechte lijn en in S6 (of is S6 alleen manueel) de electronica wel goed genoeg geprogrammeerd is voor op de juiste momenten te schakelen.

Launch control = pakken sneller dus vrij logisch omdat te gebruiken.
Semi manueel eerder aangezien het smg is.

Soundstorm

Legacy Member
zava zei:
Launch control = pakken sneller dus vrij logisch omdat te gebruiken.
Semi manueel eerder aangezien het smg is.
Ik weet ook wel dat LC veel sneller is.
Maar er is geen snelheidsverschil in de automaat laten schakelen en zelf schakelen. Of gij nu op een knopke duwt, of der is nen ultrasnelle computer die een pulske geeft, het duurt even lang.
Wat ik bedoel is dat er veel meer kans is dat hij in automatische mode op de juiste momenten schakeld, die zijn tenslotte zo ingesteld door een heel team van ingenieurs die enkele maanden aan die motor hebben gewerkt. Ge gaat mij nie zeggen dat Jan met de pet die hem die auto koopt, er toch zal in slagen om nog betere schakelmomenten te kiezen.

Ik heb het dan wel over een rechte lijn hé, een auto kan niet weten of gij een bocht gaat nemen en in de zelfde versnelling wil blijven of zelfs eentje lager gaan.

zava

Legacy Member
Soundstorm zei:
Ik weet ook wel dat LC veel sneller is.
Maar er is geen snelheidsverschil in de automaat laten schakelen en zelf schakelen. Of gij nu op een knopke duwt, of der is nen ultrasnelle computer die een pulske geeft, het duurt even lang.
Wat ik bedoel is dat er veel meer kans is dat hij in automatische mode op de juiste momenten schakeld, die zijn tenslotte zo ingesteld door een heel team van ingenieurs die enkele maanden aan die motor hebben gewerkt. Ge gaat mij nie zeggen dat Jan met de pet die hem die auto koopt, er toch zal in slagen om nog betere schakelmomenten te kiezen.

Ik heb het dan wel over een rechte lijn hé, een auto kan niet weten of gij een bocht gaat nemen en in de zelfde versnelling wil blijven of zelfs eentje lager gaan.

Nee, 'manueel' met de pedaltjes is nog steeds sneller dan in D mode of een eender andere instelling van de zoveel mogelijkheden, met de pedaltjes kan je veel accurater schakelen.
Het is echt een verschil als je de wagen laat 'vliegen' in D mode
Nog iets, Launch control gaat niet samen met D mode
Je moet trouwens ook in S600 staan en denk niet dat dat in D mode gaat..?

ComputerVISTA

Legacy Member
Iemand nen uitleg? Ik upload al een paar uur geleden een filmpje op video.google en dat komt maar niet in m'n lijst...

Blue-Bora

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Iemand nen uitleg? Ik upload al een paar uur geleden een filmpje op video.google en dat komt maar niet in m'n lijst...

Ik heb al gehad dat da 2 dagen duurde bij mij.
Dusja....enkele uren is niet erg lang als je dat vergelijkt ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ah K, want als ik bij mijn video uploader kijk verschijnt er ook niks meer, zelf m'n vorige geuploade filmpjes.

Soundstorm

Legacy Member
zava zei:
Nee, 'manueel' met de pedaltjes is nog steeds sneller dan in D mode of een eender andere instelling van de zoveel mogelijkheden, met de pedaltjes kan je veel accurater schakelen.
Het is echt een verschil als je de wagen laat 'vliegen' in D mode
Nog iets, Launch control gaat niet samen met D mode
Je moet trouwens ook in S600 staan en denk niet dat dat in D mode gaat..?
S600 :oink: , das dan een zeer speciefiek geval ze :p
Ik weet ook wel dat hij in D6 nog altijd een gemakkelijke automatic is, maar kunt ge hem in S6 ook niet automatisch laten schakelen? Dacht da hij alleen manueel schakelde als ge het pookje opzij hebt geduwd.
Als hij in S6 automatisch kan schakelen, ben ik er zeker van dat geen enkele mens het beter kan (tenzij de motor aanpassingen heeft gehad).

zava

Legacy Member
Soundstorm zei:
S600 :oink: , das dan een zeer speciefiek geval ze :p
Ik weet ook wel dat hij in D6 nog altijd een gemakkelijke automatic is, maar kunt ge hem in S6 ook niet automatisch laten schakelen? Dacht da hij alleen manueel schakelde als ge het pookje opzij hebt geduwd.
Als hij in S6 automatisch kan schakelen, ben ik er zeker van dat geen enkele mens het beter kan (tenzij de motor aanpassingen heeft gehad).

Launch control gaat enkel als (excuseer voor daarjuist :p ) S6 (snelheid van u flipperkes dat schakelen) opstaat. Vandaar dus dat het enkel met de flipperkes gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan