Brolpaq
Legacy Member
ComputerVISTA zei:Hij zou beter z'n stuur met 2 pollekes vast houden.
da ga moeilijk hé, als ge constant moet schakelen als ge is doortrekt. x-D
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Hij zou beter z'n stuur met 2 pollekes vast houden.
Brolpaq zei:da ga moeilijk hé, als ge constant moet schakelen als ge is doortrekt. x-D

WolCoM zei:

Wel raar dat hij vertrouwd op electronica om te vertrekken, maar dan toch liever zelf schakeld. Denk da in rechte lijn en in S6 (of is S6 alleen manueel) de electronica wel goed genoeg geprogrammeerd is voor op de juiste momenten te schakelen.Brolpaq zei:
Soundstorm zei:Wel raar dat hij vertrouwd op electronica om te vertrekken, maar dan toch liever zelf schakeld. Denk da in rechte lijn en in S6 (of is S6 alleen manueel) de electronica wel goed genoeg geprogrammeerd is voor op de juiste momenten te schakelen.
Ik weet ook wel dat LC veel sneller is.zava zei:Launch control = pakken sneller dus vrij logisch omdat te gebruiken.
Semi manueel eerder aangezien het smg is.
Soundstorm zei:Ik weet ook wel dat LC veel sneller is.
Maar er is geen snelheidsverschil in de automaat laten schakelen en zelf schakelen. Of gij nu op een knopke duwt, of der is nen ultrasnelle computer die een pulske geeft, het duurt even lang.
Wat ik bedoel is dat er veel meer kans is dat hij in automatische mode op de juiste momenten schakeld, die zijn tenslotte zo ingesteld door een heel team van ingenieurs die enkele maanden aan die motor hebben gewerkt. Ge gaat mij nie zeggen dat Jan met de pet die hem die auto koopt, er toch zal in slagen om nog betere schakelmomenten te kiezen.
Ik heb het dan wel over een rechte lijn hé, een auto kan niet weten of gij een bocht gaat nemen en in de zelfde versnelling wil blijven of zelfs eentje lager gaan.
ComputerVISTA zei:Iemand nen uitleg? Ik upload al een paar uur geleden een filmpje op video.google en dat komt maar niet in m'n lijst...

S600zava zei:Nee, 'manueel' met de pedaltjes is nog steeds sneller dan in D mode of een eender andere instelling van de zoveel mogelijkheden, met de pedaltjes kan je veel accurater schakelen.
Het is echt een verschil als je de wagen laat 'vliegen' in D mode
Nog iets, Launch control gaat niet samen met D mode
Je moet trouwens ook in S600 staan en denk niet dat dat in D mode gaat..?
, das dan een zeer speciefiek geval ze 
Soundstorm zei:S600, das dan een zeer speciefiek geval ze
Ik weet ook wel dat hij in D6 nog altijd een gemakkelijke automatic is, maar kunt ge hem in S6 ook niet automatisch laten schakelen? Dacht da hij alleen manueel schakelde als ge het pookje opzij hebt geduwd.
Als hij in S6 automatisch kan schakelen, ben ik er zeker van dat geen enkele mens het beter kan (tenzij de motor aanpassingen heeft gehad).
) S6 (snelheid van u flipperkes dat schakelen) opstaat. Vandaar dus dat het enkel met de flipperkes gaat.