Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Een belgische loc weegt zo'n 82ton als ik het goed heb :)

Kheb da is opgezocht omda ik da wou vergelijken met de sleepbiten waarop ik werk. Die wegen 650ton.

Dus touwtje trek met sleepboot en enkele locs's zie ik wel zitten :D

Das te zien welke loc he?

Elec: model 27, 21, etc...
Diesel: model 62, 51, 55, etc...

Allemaal verscheillende beestjes met gewichtjes :)

scipicore

Legacy Member
idd, en nu vallet mij pas op dat die murc rare spiegels heeft oO

en die mustang is uit de laatste film van Jeremy Clarkson :p ma in principe is da zo erg nog ni ze, in top gear was ne mazda mx5 ook trager dan een racepaard (natuurlijk heeft die mustang 100000x zoveel en is die andere mustang maar een gewoon paard en reed die mx5 in de modder en ni op de baan.... :x)

Soundstorm

Legacy Member
Scip zei:
idd, en nu vallet mij pas op dat die murc rare spiegels heeft oO

en die mustang is uit de laatste film van Jeremy Clarkson :p ma in principe is da zo erg nog ni ze, in top gear was ne mazda mx5 ook trager dan een racepaard (natuurlijk heeft die mustang 100000x zoveel en is die andere mustang maar een gewoon paard en reed die mx5 in de modder en ni op de baan.... :x)
Het was hond vs MX5.

Chauffeur van die Lambo ziet er al zeer oud (volwassen) uit hé... Toch leuk om zo eens te mogen stoefen met papa zijn auto.

Foose

Legacy Member

Asserti

Legacy Member
Soundstorm zei:
Chauffeur van die Lambo ziet er al zeer oud (volwassen) uit hé... Toch leuk om zo eens te mogen stoefen met papa zijn auto.

Viel mij ook op. Stond er dan achteraf wel wat beteuterd bij te kijken :lol:

en zoveel flikken derbij man :D

Soundstorm

Legacy Member
dragjeh zei:
Zalig! Ik zie dat echt zitten om dat ook eens te doen. We kopen ons allemaal enkele oude voituurkes en we gaan ergens gaan stunten :D
Die auto's kopen is geen probleem, maar een plaats vinden om dat te doen...
Als iemand een plaats weet, dan wordt dat zeker en vast een volgende meeting plaats :p

Foose

Legacy Member
Soundstorm zei:
Die auto's kopen is geen probleem, maar een plaats vinden om dat te doen...
Als iemand een plaats weet, dan wordt dat zeker en vast een volgende meeting plaats :p

Idd :p. Soms aan de kant van de autostrade zie je precies van die crossparkourkes. Maarja; dan komt den boer zagen, dan ist privé terrein, .. altijd iets.

Coolguy

Legacy Member

Blue-Bora

Legacy Member
Asserti zei:
Viel mij ook op. Stond er dan achteraf wel wat beteuterd bij te kijken :lol:

en zoveel flikken derbij man :D

Ik kan me al inbeelden waarom er zoveel flikken stonden :D
Prolly heeft er iemand gebeld en het volgende gezegd.

"Er is hier een lambo tegen een paal gereden, en het ziet hier "zwart" vant volk nu"


:D

Blue-Bora

Legacy Member
Soundstorm zei:
Hangt die micro buiten mss? Kan het bijna niet geloven dat da zo veel lawaai is met de ruiten open...

Tis wel zalig da ge die turbo zo hoort spoolen, als BOV hoor ik wel liever 'duiven onder de motorkap' :p


Die mic hing boven de luchtfilter :) Op sommige momenten is het wel wat luid eigenlijk en vervormd het geluid.
Kzal is ee betere plek moeten zoeken voor die mic.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan