Nighth4wkske
Legacy Member
Dillyracer zei:Dat had ik van u niet verwacht Thomasad:
em heeft wel gelijk
die porsches gaan daar echt wel chill doorheen, echt aant genieten
en wa ne baan
op einde da recht stukzaaaaaaalig

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dillyracer zei:Dat had ik van u niet verwacht Thomasad:
op einde da recht stuk
jean_005 zei:


Blue-Bora zei:Zoals dit :
http://video.google.com/videoplay?docid=7032957814174795479&q=truck+pole
zal wel repost zijn![]()
Blue-Bora zei:
Mr Syphon zei:daar staan we verkeersborden aan eh, dat het alleen voor bussen is en dat er van die paalkes zijn![]()

Coolguy zei:
die zijn kop!
jean_005 zei:hahahadie zijn kop!
Vooral da gezicht opt einde maakt et af!![]()
Ik zou het eerlijk gezegd nog niet durven denk ik.