Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAS

Legacy Member
Soundstorm zei:
En airborn op de ring??? Dat hij goed uit zijn veren trekt ja, maar alles van de grond geloof ik toch nie.

Op da één stuk hebt ge wel airborn. Maar aangezien em al denkt te "powersliden" bij het horen van de bandjes, weet ge goe genoeg dat dit in dit filmke wss zo goed als niet voorkomt.

ComputerVISTA

Legacy Member
CAS zei:
Op da één stuk hebt ge wel airborn. Maar aangezien em al denkt te "powersliden" bij het horen van de bandjes, weet ge goe genoeg dat dit in dit filmke wss zo goed als niet voorkomt.

Er zijn 2 stukken waar het kan, maar dan moet ge al serieus gas geven en dan optijd kunnen remmen want die twee stukken liggen los voor een bocht, de eerste keer een vrij lange en scherpe de 2de keer een iets minder scherpe en lange.

Soundstorm

Legacy Member
CAS zei:
Op da één stuk hebt ge wel airborn. Maar aangezien em al denkt te "powersliden" bij het horen van de bandjes, weet ge goe genoeg dat dit in dit filmke wss zo goed als niet voorkomt.
Ik denk nie dat er ook maar ergens te "airbornen" valt op de ring met een M5. Het gevoel is er heel snel, maar de banden blijven zeker nog in contact met het asfalt hoor. Enige kan zijn da hij er wa schuin over ging en dus enkele wielen wat slipten omdat ze niet genoeg grip hadden.

Maar tis gewoon nen dommekloot die meerijdt, denk dat die al rondjes draait van onozeliteit als de abs aanschiet...

ComputerVISTA

Legacy Member
Volgens mij wel... Maar als ge aan die snelheid al kunt rijden daar zie ik u niet meer kunnen afremmen voor die bocht er direkt na.

Mr. SLASH

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Is hier al is gepost en idem aan sounddinges... wa nen irritante mens is da man, koppel goe motten op z'n gezicht verdient die.

haha , man diene peet is verschrikkelijk irritant :angry:

haha , die comments onder da filmke :D

zavVi

Legacy Member
idioot , hij zal het kunne hoor !

rijder is tenminste realitisch en beseft dat die manne ni elke week daar rijden zoals em

trouwens lijkt die m5 het nog ni zo gemakkelijk te hebben

Lemme

Legacy Member
zavVi zei:
idioot , hij zal het kunne hoor !

rijder is tenminste realitisch en beseft dat die manne ni elke week daar rijden zoals em

trouwens lijkt die m5 het nog ni zo gemakkelijk te hebben

Het is dan ook al een oude M5 (van 2 of 3 modellen geleden ofzo :confused:), tenzij ik mij zwaar vergis.

ComputerVISTA

Legacy Member
E34 om precies te zijn.

Wa nog altijd ne snellen auto is.

316 of 340Pk 't is te zien van wa jaar hij is.

serial

Legacy Member
ja kheb het zwaar te pakken vrees ik :p
das trouwens enkel om mensen wat te helpen, als ik met een verkeerde spellingswijze ofzo in mijn hoofd zit heb ik ook liever dat iemand mij erop wijst dan dat ik de rest van mijn leven dezelfde fout telkens opnieuw maak ;)

Anoniem04

Legacy Member
Stancke zei:
Die Porsches genieten daar tenminste van 'van te cruisen' op de Ring terwijl die mannekes met hun M5 alleen maar willen stoefen.

Btw,er zijn zoveel lekkerdere wagens (bv. die Porsches) dan die (stomme) M5 :p

Dat had ik van u niet verwacht Thomas :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan