kenny_mis
Legacy Member
http://www.youtube.com/watch?v=RdyakO93Oag&mode=related&search=
iets over de helft kom er 'vriendelijke' comentaar
iets over de helft kom er 'vriendelijke' comentaar
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had da al eens gezien, maar ik zou die kerel der wa uitstampen jong. Das om ongemakkelijk bij te worden als ge u zo moet concentreren.kenny_mis zei:http://www.youtube.com/watch?v=RdyakO93Oag&mode=related&search=
iets over de helft kom er 'vriendelijke' comentaar
kenny_mis zei:http://www.youtube.com/watch?v=RdyakO93Oag&mode=related&search=
iets over de helft kom er 'vriendelijke' comentaar
Soundstorm zei:En airborn op de ring??? Dat hij goed uit zijn veren trekt ja, maar alles van de grond geloof ik toch nie.
CAS zei:Op da één stuk hebt ge wel airborn. Maar aangezien em al denkt te "powersliden" bij het horen van de bandjes, weet ge goe genoeg dat dit in dit filmke wss zo goed als niet voorkomt.
Ik denk nie dat er ook maar ergens te "airbornen" valt op de ring met een M5. Het gevoel is er heel snel, maar de banden blijven zeker nog in contact met het asfalt hoor. Enige kan zijn da hij er wa schuin over ging en dus enkele wielen wat slipten omdat ze niet genoeg grip hadden.CAS zei:Op da één stuk hebt ge wel airborn. Maar aangezien em al denkt te "powersliden" bij het horen van de bandjes, weet ge goe genoeg dat dit in dit filmke wss zo goed als niet voorkomt.
ComputerVISTA zei:Is hier al is gepost en idem aan sounddinges... wa nen irritante mens is da man, koppel goe motten op z'n gezicht verdient die.


zavVi zei:idioot , hij zal het kunne hoor !
rijder is tenminste realitisch en beseft dat die manne ni elke week daar rijden zoals em
trouwens lijkt die m5 het nog ni zo gemakkelijk te hebben
), tenzij ik mij zwaar vergis.Waardadde??serial zei:airborne![]()

kenny_mis zei:http://www.youtube.com/watch?v=RdyakO93Oag&mode=related&search=
iets over de helft kom er 'vriendelijke' comentaar

jean_005 zei:

Stancke zei:Die Porsches genieten daar tenminste van 'van te cruisen' op de Ring terwijl die mannekes met hun M5 alleen maar willen stoefen.
Btw,er zijn zoveel lekkerdere wagens (bv. die Porsches) dan die (stomme) M5![]()
ad: