ComputerVISTA
Legacy Member
NightRaver zei:Ni zomaar gasten é :naughty:
Das Vatanen, één van de grootste ooit![]()
Die hebben die hersenkwab niet dat schrik veroorzaakt denk ik

pr0ph3t zei:BMW heeft ook zo een soort filmke op google video staan dacht ik é?
Yup, heb ik hier al eens opgezet, het bouwen van een 3reeks, E46
Nogmaals: http://video.google.com/videoplay?docid=-6390440238503396689&q=BMW


hoe noemt da lieke in da filmke? komt da ook ni fast and the furious tokio drift? 

