Archief - gf4 ti 4200 overclocken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sander H

Legacy Member
ik denk da ge gaat moeten zoeken 8er de bios van ne Ti4800 (=Ti4600-clocks met 8xAGP) omda die met een andere core werkt, mss gaan bij de 4800 ge spanningen iest hoger liggen zoda ge verder kunt clocken :)
ti4200/4400/4600: NV25
ti4200(8xAGP)/4800SE/4800: NV28

ah ja, wilt ge de bios van uw graka is doorsturen ? ik zit met ne ti4200 NV28 en ik vind nergens ne bios voor ne 4800SE (ik geraak iets hoger dan die clocks) en gij hebt die toevallig :p
[email protected]

kutteke

Legacy Member
isda normaal da alsek naar 4600 flash en in windows opnieuw drivers install da em nogalty 4200 aangeeft ma tog de 4600 clocks? :confused:

The Crazy Noob

Legacy Member
wat zijn de beste drivers voor ne gf 4200 ti 8x AGP?


en als ik die wil flashen, moet ik ineens ne 4800 bios pakken?

btw: kan iemand is zegge hoeveel spanning ne 4200 bios geeft tegenover ne 4800 bios...
want da lijkt ni echt gezond om meer spanning aan uw kaart te geve zonder extra koeling...

kutteke

Legacy Member
isser btw erges ne voltmod (met potlood) van ne 4200 128 meg van sparkle?
of kan mss iem me zegge waar ik moet lijntjes trekke en voltage moet uitlezen?

Firestyler

Legacy Member
al iemand een Aopen GF4 Ti 4200 128Mb ge oced? (NV28)
enne met welk progie overklokte hem eigenlijk?

-=BYE=-BenTiC

Legacy Member
ik heb hier ook een aopen gf 4200 TI, agp 8, nog niet geprobeerd maar ben er nu voor aant kijken...

***ARF***

Legacy Member
persoonlijk vind ik die potloodmod ni goe
voor ne cpu te unlocke is da simpel
omda ge gewoon een signaal moet geven 0 of 1
maar voor te voltmodden hebde een weerstandswaarde nodig
en da kunde me potlood nooit precies doen

kutteke

Legacy Member
heb da vrij precies kunnen doen op 9800pro znne da ging goed en als ik voltage dak wou had me plakband afplakken zoda de fans et ni wegblaasden was ook nog makkelijker weg te halen gwn gomme:)
mrja ben te lui om te lere soldere en snap die weerstande shit ngni :)

***ARF***

Legacy Member
maar dan zit ge nog altijd met het probleem da ge ni een precies voltage kunt geven
als ge der multitoere weerstandjes op soldeerd kunde zien welke clocks hij haalt op welke voltage en de daarbijkomende temp.

dan kunde u gedacht opmaken en zeggen ...
kgaan da voltage pakken me die clock

want voort zelfde geld gaat ge een bepaalde clock halen die met een lager voltage ook behaald kan worden
en dan gaat ge dus gewoon u kaart warmer laten lopen

Go Hard Go Pro

Legacy Member
nvidea gf ti4200 agp 8 .

ik heb powerstrip, tot hoever mag ik gaan ?

ik heb nu 490/250

str0ntj3

Legacy Member
tot wanneer u kaart te warm loopt en / of u beeld een beetje begint raar te doen...

Go Hard Go Pro

Legacy Member
is da ni bij elke kaart hetzelfde ? ^^

der zit ook ma ne gewone cooler op eh.

en ja wat is warm? :/

kutteke

Legacy Member
hangt van kaart tot kaart af, te warm=>artifacts of onstabiel =>op zen limiet (wil zeggen niet te warm maar raakt ni verder)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan