Archief - gf4 ti 4200 overclocken

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Smashy

Legacy Member
187(V)URD@ zei:
krijg een melding als ik men graca wil flashen.


load error : NO DPMI - Get CSDPMI*B.zip
nieuwe versie van nvflash downe & alle files in die zip/rar moete in zelfde dir van de exe staan om te kunne flashe

@mijne gf : kheb clocks truggezet, werd te warm, games crashten & 3dmark2003 ook :sad:

@Jackske : 1500 mb/sec is echt geschift laag :eek: wa merk is da? & da resultaat haalde ik me memtest van sandra & pc wizard

Cliff

Legacy Member
Waar vind ge die bios ? :( kvind met google gene (niet dak lang gezocht heb want kmoest gisteren weg) kan iemand me aub link posten :p

kr15t0f

Legacy Member
yow, als ik mijn abit gf4 ti4200 64MB wil flashen naar nen ti4600, welke bios is dan aan te raden?

Wanted

Legacy Member
'k zou het niet weten ik krijg de nieuwe bios er zelf niet op :(
is de eerste keer dat ik een graka wil oc'en

kr15t0f

Legacy Member
jama, jama, werkt die op een 64MB kaart, want ti4600 was toch allemaal met 128MB, BTW heb 3.6 ns geheugen

kutteke

Legacy Member
vraagske

heml nog ne bulk gf 4 mx ier ligge oe weetik of dieje 8x agp is fni?

187(V)URD@

Legacy Member
kunde dat niet met sisoftsandra of met aida32 zien ?

@ kristof alst niet werkt , terug flashen , vraag "arf" die doet da graag :p

Jackske

Legacy Member
Dahmer zei:
nieuwe versie van nvflash downe & alle files in die zip/rar moete in zelfde dir van de exe staan om te kunne flashe

@mijne gf : kheb clocks truggezet, werd te warm, games crashten & 3dmark2003 ook :sad:

@Jackske : 1500 mb/sec is echt geschift laag :eek: wa merk is da? & da resultaat haalde ik me memtest van sandra & pc wizard[/

met memtest van sandra haal ik ook 3000 ma in de echte memtest (www.memtest86.com) nie ...

Smashy

Legacy Member
als sisoft sandra zegt 3000 dan zal et wel 3000 zijn :)
kdeni ni da een programma da al zo lang gebruikt wordt nog fouten kan maken :)

kr15t0f

Legacy Member
sandra is juist, ma ik vind het nog steeds een beetje laag, maar da zal aan de timings liggen mss en van geheugen tot geheugen

TTDryad

Legacy Member
arf, die X-Bios waar ge het over hebt, waar haal ik die (en een kleine tutorial)

kr15t0f

Legacy Member
zeg, die bios die ik gekregen heb, als ik die open word die herkent als een bios voor een ti4200, maar ik wil graag een bios van een ti4600 plaatsen.

Cliff

Legacy Member
Kheb neh bios dump van mijne gemaakt, aangepast (core en mem speed, zodat ik nie altijd reg moet aanpassen alsk format) nu wil ik bios flashen, maar weet niet goed hoe :(.

Kan iemand me ff zeggen hoe :)

jump_style

Legacy Member
gf 4 mx 440 geflasht me bios van mx 460

waarom blijftem dan de 440 drivers geven??? :confused:

jump_style

Legacy Member
Cliff zei:
Kheb neh bios dump van mijne gemaakt, aangepast (core en mem speed, zodat ik nie altijd reg moet aanpassen alsk format) nu wil ik bios flashen, maar weet niet goed hoe :(.

Kan iemand me ff zeggen hoe :)

in "dos"

eerst nvflash -5 -6 -f [naam bios]

et voila :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan