Smashy
Legacy Member
om te beginnen ik ben een redelijke noob qua overclocken 
maar ik wilde gewoon s wete of er hier iemand al zelfde kaartje als mij heeft overclockt & wat zijn settings ware zonder probs met temp enzo
kheb dus momenteel gf4 ti4200 zitte van leadtek (128mb) & wil die eigenlijk zowa tot et uiterste laten gaan, wel 1 probleem maybe, kzit me standaard cooling & no idea of ik daarvoor andere zou moeten steken of niet (wat ik denkek niet ga doen als et nodig is)
heb daarvoor nvhardpage gedownd (dno of da goe is of ni, khoop van wel
)
core speed staat momenteel op 250 & memory op 513
als dus iemand mij kan zegge hoever ik zeker niet mag gaan zou me da heel ver vooruit helpe
thx alvast

maar ik wilde gewoon s wete of er hier iemand al zelfde kaartje als mij heeft overclockt & wat zijn settings ware zonder probs met temp enzo
kheb dus momenteel gf4 ti4200 zitte van leadtek (128mb) & wil die eigenlijk zowa tot et uiterste laten gaan, wel 1 probleem maybe, kzit me standaard cooling & no idea of ik daarvoor andere zou moeten steken of niet (wat ik denkek niet ga doen als et nodig is)
heb daarvoor nvhardpage gedownd (dno of da goe is of ni, khoop van wel
)core speed staat momenteel op 250 & memory op 513
als dus iemand mij kan zegge hoever ik zeker niet mag gaan zou me da heel ver vooruit helpe
thx alvast

)


originele bios trug derop gezet, clockspeeds gezet op 293/553 & nu haal ik