Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-dawnz- zei:een graka gaat niet in bepaalde spellen meer belast worden dan in andere ...
100% load is 100% load.
Ik speel online met DX9 maar met soms wat drops
maar het gaat vlot
maar COD2 moet in DX7 gespeelt worden als je snel wilt aimen![]()
Davion zei:Kaartje binnendoen idd.
Davion zei:Das nen DOA kan altijd gebeuren, hoelang, meestal 2 weken.
sheep zei:ik denk niet dat de hele 7900gt reeks een probleemreeks is
enkel bij XFX
(gelijkaardige problemen hier... maar goede koeling lost het voorlopig nog op)
sheep zei:net gecontroleerd
de mijne gaat niet boven de 40°
mem hangt rond de 38°
als ik de extra koeler ervan haal (120mm casefan) krijg ik wel weer artifacts
sheep zei:Helemaal mee akkoord, dit is gewoon onaanvaardbaar!
Maar zolang de problemen niet te groot zijn wacht ik nog voor de rma. Ik heb er al lang genoeg op mogen wachten en ben niet van plan dit opnieuw te doen.
En als je over problemen leest met een 7900GT is het altijd een XFX
Ik denk dat XFX er genoeg binnenkrijgt om te beseffen dat er iets aan hun kaartjes scheelt, en dat de gebruiker hier voor niets tussen zitTae zei:ps misschien hoe langer dat je wacht, hoe meer ze denken dat je het probleem zelf heb aangericht, dus misschien beter sneller binnenbrengen zou ik zeggen.

Tae zei:Ik heb daarjuist ook ffe Fear gedraaid op alles maximum en krijg al direct artifacts en het spel blokeerd, maar hoor nog wel geluid en moet mijn pc terug rebooten.
Wat denken jullie zou ik die kaart ook terug binnen doen ?
Daarvoor heb ik ook al rare problemen gezien zoals het flikkeren van het beeld en happeringen in BF 2.
Met COD 2 had ik geen probleem.
Kan het ook een driver probleem zijn of zo want nu heb ik wel geen flikkerend probleem meer als een video toepassing opstart.
Ik weet niet wat ik met deze kaart moet aanvangen, maar het lijkt wel of meerdere mensen nu problemen hebben met deze kaart. Hitte probleem heb ik niet want draait idle op 40° en stressed 45°
.Skizzy zei:Zoekt FEAR niet automatisch naar optimale settings zo?
Naja, kzal strax maar eens probere.
Cheers