Kben (na even wennen) nu wel blij over de kaartjes. Ik stond gewoon verbaast hij hij in één van de physx testen in 3D Mark Vantage gewoon met moeite 1-2fps haalden en mijn nvidia het tegen, veel meer fps deed, ik weet niet hoeveel ik gok toch boven de 30.. Maar 3D M 11 draait idd een pak beter.
Kheb ook ineens een vraag, ik heb de koelpasta vervangen op de kaartjes (een gewoonte) door een witte koelpasta(soort artic ceramique) Nu zijn mijn temps gestegen (60°c idle lol, stress 103+ -_-'), beter idee om artic silver tussen te doen denk ik? aangezien die wat groffer is.

Hoeveelheid koelpasta is goed btw, en alles zit goed gemonteerd.
Alvast bedankt!
edit| Temp gaat nu tot max 95 & 92°c (3D Mark 11), mischien moet de koelpasta wat inwerken.