Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vorda

Legacy Member
Wat haal jij dan van score's op 3dmark11
Die PC staat op kot, ik studeer thuis tijdens de blok :(

Met "even goed presteren" had ik het over ingame prestaties. Kan heel goed zijn dat ze in 3DMark door een of andere reden artificieel hoog zijn.

GTXpower

Legacy Member
Kben (na even wennen) nu wel blij over de kaartjes. Ik stond gewoon verbaast hij hij in één van de physx testen in 3D Mark Vantage gewoon met moeite 1-2fps haalden en mijn nvidia het tegen, veel meer fps deed, ik weet niet hoeveel ik gok toch boven de 30.. Maar 3D M 11 draait idd een pak beter. :)


Kheb ook ineens een vraag, ik heb de koelpasta vervangen op de kaartjes (een gewoonte) door een witte koelpasta(soort artic ceramique) Nu zijn mijn temps gestegen (60°c idle lol, stress 103+ -_-'), beter idee om artic silver tussen te doen denk ik? aangezien die wat groffer is. :p Hoeveelheid koelpasta is goed btw, en alles zit goed gemonteerd.

Alvast bedankt!

edit| Temp gaat nu tot max 95 & 92°c (3D Mark 11), mischien moet de koelpasta wat inwerken.

GTXpower

Legacy Member
idd, ma zit nog VEEEL marge in. uwe processor iets hoger en daar ga u score

Wasbeer

Legacy Member
en uwe sig is wel raar GTXpower uw moederbord is s1156 en uw cpu s1366

I7 950 H²0/Maximus Gene III/12GB Geil Blackdragon DDR3/2x XFX HD6850 Black/2x Intel postville 80GB SSD/Samsung F1 1TB/Xfi Extreme/
3x Logitech Z2300's/Thermaltake lanbox light

krisse5844

Legacy Member
Wasbeer zei:
en uwe sig is wel raar GTXpower uw moederbord is s1156 en uw cpu s1366

I7 950 H²0/Maximus Gene III/12GB Geil Blackdragon DDR3/2x XFX HD6850 Black/2x Intel postville 80GB SSD/Samsung F1 1TB/Xfi Extreme/
3x Logitech Z2300's/Thermaltake lanbox light

Zal eerder een rampage II / III Gene zijn denk ik ...

GTXpower

Legacy Member
idd:
ALTERNATE - HARDWARE - Moederborden - Intel - Socket 1366 - ASUS Rampage III GENE

ff aanpassen.. Miereneuker :D grapke :p Nee ma ge hebt idd gelijk , ff gecheckt zou idd ni passen..

@hierboven, tzal dan toch op een single kaart worden, en echt indrukwekkend is die ni. 2de kaart geeft oranje letters in bios boot screen, windows boot logo is normaal, geeft geen beeld in windows( wel in safe mode, maar dan werken de ati drivers niet).. Laatste keer dat ik een kaart tot 103°c laat komen.

alverman

Legacy Member
Help, als ik 3dmark11 wil gebruiken toont hij deze error :
clicky

Weet iemand waar ik dit kan downloaden?

Wasbeer

Legacy Member
kben ne mierenneuker ja :( en ze vinde da nie fijn hoor ik ook niet als ze in mijn edele delen kruipen :o

meino

Legacy Member
Mja... maar het merendeel dat je "ziet", zijn de rode met de koeler op de achterkant.

-BVR-

Legacy Member
Een vraag @hierboven: iemand enig idee wanneer deze gaan komen en met welk prijskaartje?

EDIT: mail terug gehad van alternate: ze weten niet wanneer en ook niet hoeveel het gaat kosten, maar ze gaan het werl verkopen ...

Mette2

Legacy Member
Daar is het zeer stil rond geworden, op de laatste roadmap stond die gepland voor Q1 2011, dus ze hebben nog even, maar in principe hebben ze er geen haast bij, want de HD5970 is nog steeds de snelste videokaart op de markt, dus ze kunnen imo nog beter wat wachten en zien wat Nvidia gaat doen...

Baghdadee

Legacy Member
Mannen naar het schijnt zijn sommige mensen problemen aan het krijgen met hun unlocked 6950. Door die unlock zouden er artifacts verschijnen tijdens gamen en dat u kaart beschadigd wordt (memory verbrandt of zo). Ik heb mijn 6950 terug op stock gezet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan