Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
merci ;) eens de Theorie in praktijk brengen :) en eens zien of er in heaven benchmark een 100% winst is ;) of ergens in de buurt :D

morfer

Legacy Member
ah Fuck ja.. heb ik niet getest met open GL en de oude drivers :D
Met Dx11 allesins 0.000000 winst :p

Opengl score 542 ( alles hoogste op 1920 - 1080 ) nu eens vergelijkbare scores zoeken van 2x6970

Vantage:

Extreme zonder hotfix X20669 met hotfix, X21093
in P zo goed als gelijk gebleven. ( wss Cpu zijn fout )

Baghdadee

Legacy Member
We gon is zien of we op 26 januari een bangelijke driver gaan krijgen van AMD. Ik hoop dat zij vanaf nu alles gaan geven om hun drivers zo snel mogelijk te optimaliseren.

Baghdadee

Legacy Member
Ik hoop da man, maar ik denk dat ik dat ergens had gelezen dat AMD zogezegd wekelijks patchs gaan uitbrengen (vanaf 2011) voor games, zodat wij niet telkens 1 maand moeten wachten om een spel zonder bugs te spelen. Als zij meer mensen aannemen voor zo'n jobs, waarom niet?

morfer

Legacy Member
vind ik eerlijk gezegd ook, beetje meer personeel voor de dienst na verkoop ;) ik denk dat ze wel winstgevend genoeg zijn om de driver divisie uit te breiden voor betere service en snellere patches :p

Mette2

Legacy Member
Baghdadee zei:
Ik hoop da man, maar ik denk dat ik dat ergens had gelezen dat AMD zogezegd wekelijks patchs gaan uitbrengen (vanaf 2011) voor games

Rage3D

alstublieft ;)

Meestal zijn die Catalyst Application Profiles verbeteringen voor systemen met 2 kaarten in crossfire, maar als je een single kaart hebt mag je ze ook installeren.

Baghdadee

Legacy Member
Mette2 zei:
Rage3D

alstublieft ;)

Meestal zijn die Catalyst Application Profiles verbeteringen voor systemen met 2 kaarten in crossfire, maar als je een single kaart hebt mag je ze ook installeren.
Af , handige site bedankt.:applause:

Zonnestraal

Legacy Member
Mette2 zei:

en waar koop je die dan aan een schappelijke prijs ?

Ik dacht in NL te bestellen, maar dan moet je blijkbaar overschrijven. Je zit dan met het gevaar weken te moeten wachten op je product omdat het moeilijk leverbaar lijkt te zijn.

Ik heb liever dat ze m'n kredietkaart afrekenen wanneer ze het effectief verzenden.

Frado2005

Legacy Member
Zijn die versies meer overclocked dan ofzo? Kzie ze aan 230 en 235 eur

Anaranathon

Legacy Member
Waarom kijkt iedereen uit naar die 1gb? lagere prijs? staat er normaal geen 2 gig op?

Dracozirion

Legacy Member
Wat zijn jullie OC resultaten met de 6950 > 6970 ? Ik graak blijkbaar niet boven de 900/1375?=/ 1.175V

Mr. Humphries

Legacy Member
PHP:
Anaranathon zei:
Waarom kijkt iedereen uit naar die 1gb? lagere prijs? staat er normaal geen 2 gig op?

Idd, veel lagere prijs, en 2GB is op moment toch nog niet echt nodig ...

Frado2005

Legacy Member
Wat zou die 6870 2dehands nu nog waard zijn? Eentje van 4 maand oud. Die adviesprijs van 190 euro, maar de winkelprijzen liggen meestal iets lager zeker?

Dracozirion

Legacy Member
Iemand hier al aan het voltmodden met RBE? Telkens ik mijn Hash verander (max clocks) werken de drivers nie meer:s

Frado2005

Legacy Member
Welke graka zou ik best nemen? Ik game op 1900*1200 en hiervoor had ik een 8800 GTX die vrij goed meekon. Wat neem ik best nu? De rest van mijn specs zie je in mijn sig. Kies ik beter een van deze ati's, of een vd nieuwe nvidia's?

flyingdutchman

Legacy Member
Frado2005 zei:
Wat zou die 6870 2dehands nu nog waard zijn? Eentje van 4 maand oud. Die adviesprijs van 190 euro, maar de winkelprijzen liggen meestal iets lager zeker?
mwah ik zie ze op tweakers voor 200€. 160-170 zijn die nog zeker wel waard, ze zijn nog vrij nieuw en 4 maand is ook echt niet oud.
indien er nog garantie en bon bij is ofc, anders is et een ander verhaal.


Frado2005 zei:
Welke graka zou ik best nemen? Ik game op 1900*1200 en hiervoor had ik een 8800 GTX die vrij goed meekon. Wat neem ik best nu? De rest van mijn specs zie je in mijn sig. Kies ik beter een van deze ati's, of een vd nieuwe nvidia's?

ga eens wat reviews af?
dit moet u al op weg helpen: GTX 560 Ti: de strijd om mainstreammarkt brandt los | Nostalgie | Core | Tweakers.net
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan