Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
firebug zei:
welke was dat aub? godmiljaar ik bestel mijne 3 weken geleden en heb nog geen product/ geld terug.

ik had de xfx besteld.

Gigabyte. :)
Blijven aandringen bij alternate imo, ze hebben 3/4 merken in stock van de 6870. Zit toch geen verschil op.

Mette2

Legacy Member
Idd, alle huidige HD6870 modellen gebruiken het reference design, enkel de sticker van het merk is dus verschillend... gewoon de goedkoopste nemen dus, of de best leverbare.

firebug

Legacy Member
Mette2 zei:
Idd, alle huidige HD6870 modellen gebruiken het reference design, enkel de sticker van het merk is dus verschillend... gewoon de goedkoopste nemen dus, of de best leverbare.

tja de best leverbare, deed ik ook, uiteindelijk dik gekloot door die suckers e ;)

en vragen voor een vervangproduct met identieke prijs gaat niet

IceMaN.* zei:
Gigabyte. :)
Blijven aandringen bij alternate imo, ze hebben 3/4 merken in stock van de 6870. Zit toch geen verschil op.

heb net mijn geld terug gehad, en onmiddellijk dezelfde als uwe terug besteld.
als dit weer een knoeiboel wordt is het echt voor te janken, had eerst 3weken geleden besteld.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ja, ik vraag me ook af hoe ze dat gaan doen ;)

Ik ben alvast blij dat er weer competitie is tussen Ati en Nvidia, hopelijk resulteert dit in betere prijzen :p

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ik vond die topic eigenlijk niet direct terug :$

Ik heb het dan maar hier gepost omdat het misschien competitie brengt voor de 6990.

Herr Doktor

Legacy Member
GuerrillaDawg zei:
Ik vond die topic eigenlijk niet direct terug :$

Ik heb het dan maar hier gepost omdat het misschien competitie brengt voor de 6990.

Voor de 5970 zekers :p

Mr. Humphries

Legacy Member
Ja, amai 6Tflops ... Ik ben benieuwd naar het verbruik. Het is anders wel leuk dat je nu kan bepalen wat het maximale verbruik van je kaart is. Zo bescherm je ook een beetje mee je voeding...

Witte8

Legacy Member
en wat tovert het groene kamp nu uit zijn hoed?

hopelijk iets concurrentieel om de prijzen leuk te houden

Wasbeer

Legacy Member
heb zo het ide dat het groene team eigenlijk zijn boekje toe mag gaan doen en eens nieuw werk zoeken
de nieuwe kaarten zijn gewoon "ruw vermogen" tegen over de 480/580
zeg het wat je wil ik ben op dit moment blij dat ik een amdfanboy ben
en moet zegge als dit komt voor een prijsje van 400-450 € ben ik zlfs geneigs 1 te kopen (6990) of msh toch maar beter xfire 6970 we zien wel

firebug

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Gigabyte. :)
Blijven aandringen bij alternate imo, ze hebben 3/4 merken in stock van de 6870. Zit toch geen verschil op.
nu hebben ze mijne gigabyte ook eindelijk geleverd maar er was niemand thuis dus ze vonden er niks beters op van €240 onbewaakt voor mijn voordeur af te zetten. gezellige mensen.

Wasbeer zei:
heb zo het ide dat het groene team eigenlijk zijn boekje toe mag gaan doen en eens nieuw werk zoeken
de nieuwe kaarten zijn gewoon "ruw vermogen" tegen over de 480/580
zeg het wat je wil ik ben op dit moment blij dat ik een amdfanboy ben
en moet zegge als dit komt voor een prijsje van 400-450 € ben ik zlfs geneigs 1 te kopen (6990) of msh toch maar beter xfire 6970 we zien wel
helemaal niet, daar zijn er teveel nvidia fanboys voor. die kopen toch alles van hun, ongeacht hoe goed de tegenpartij is.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Iemand een idee hoeveel de HD6970 zou kosten?

Als hij rond de ~300euro ligt, zou ik hem wel nog kopen..

Cerv.Be

Legacy Member
firebug zei:
nu hebben ze mijne gigabyte ook eindelijk geleverd maar er was niemand thuis dus ze vonden er niks beters op van €240 onbewaakt voor mijn voordeur af te zetten. gezellige mensen.

Mja, dat is niet de schuld van alternate maar van DPD. Normaal gezien als je niet thuis bent nemen ze het terug mee, tamme koerier dus.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan