Archief - 7900 GT or GTX?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mmaarrtteenn

Legacy Member
bah, kword depri als ik da allemaal lees :cry:
als studentje moetek nog wachten tot groot verlof :)

Mylotec

Legacy Member
wat zou ik best 1st kopen ne CPU of GRAKA want kzen aant twijfelen tussen nen 4400+/7900GT/7900GTX
ik zou de GTX nemen aangezien die 512 MB ram heeft en dat is voor de toekomst ZEER handig é ?
maar die kost wel wat en dan zit ik te twijfelen of ik wel een X2zou kopen omdat er binnen kort ne quad core zou moeten uitkomen en die zou ik dan liever hebben ipv een X2 ? iemand avdies voor mij ?

Davion

Legacy Member
Pak een X2 3800+ en een 7900GT, 512Mb RAM hebde echt niet nodig, en Quad Core is niet voor vandaag.

Mylotec

Legacy Member
k merci kzal nog es goe pijse wa dak ga kopen :D
maar zijn er al spellen die een X2 ondersteunen want anders is da ook al weer weg gesmeten geld é :s

SMa

Legacy Member
Mylotec zei:
maar zijn er al spellen die een X2 ondersteunen want anders is da ook al weer weg gesmeten geld é :s
Mylotec zei:
ik zou de GTX nemen aangezien die 512 MB ram heeft en dat is voor de toekomst ZEER handig é ?
dus je graka mag uitgerust zijn voor de toekomst
maar je cpu niet?

Mylotec

Legacy Member
daar heb je wel een punt :s
maar ik ****** helaas geen geld
moest ik dit wel doen zou het zeker geen probleem zijn
ik ben maar ne student en kmoe voor me pc zelf alles ophoeste

murrey

Legacy Member
in CSS heb ik 182fps op 1280*1024 4xAA 4xAF
da had ik vroeger ni ... khad ma iets van 140 ofzo.
toen ik proc overclockte en ik runde de stresstest had ik opeens zo een HOOP fps meer.
dus
sis...
met een 4400+ en daar die 7900GTX zie ik u de 220fps voorbijsteken :D :D

SMa

Legacy Member
murrey zei:
in CSS heb ik 182fps op 1280*1024 4xAA 4xAF
da had ik vroeger ni ... khad ma iets van 140 ofzo.
toen ik proc overclockte en ik runde de stresstest had ik opeens zo een HOOP fps meer.
dus
sis...
met een 4400+ en daar die 7900GTX zie ik u de 220fps voorbijsteken :D :D
gewoon een vraag...
wat ben je daar mee?? de meeste schermen kunnen maar 85Hz aan, dus heb je al genoeg aan 85fps

murrey

Legacy Member
sheep zei:
gewoon een vraag...
wat ben je daar mee?? de meeste schermen kunnen maar 85Hz aan, dus heb je al genoeg aan 85fps

bij mij staat het gelokt op 100fps.
is toch zalig als je zoveel fps hebt :)

SMa

Legacy Member
Mylotec zei:
hoe kun je dat lokken ? :$
heeft dat te maken met hz ofwat ?
frames per second
-> gegenereerd door de graka
Hz
-> aantal ververversingen per seconde, door het beeldscherm

als je 150fps haalt, maar je scherm staat op 65Hz zal je dus maar 65fps zien

white-hat

Legacy Member
efkes een vlotte vraag:

wat doet een fx60 met 2 7900gtx kaartjes?

zoek een bom van een machien,

en zoals iemand het hier al voor zei:


het kan IDD nooit snel genoeg gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan