Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die is dan ook bijna dubbel zo duur :ironic:sis zei:Nou als ik de 7900GT genomen had, had ik zoiets gehad van... had ik de 7900GTX nou maar genomen![]()
Maar dan heb je ook watsheep zei:die is dan ook bijna dubbel zo duur :ironic:

Mylotec zei:maar zijn er al spellen die een X2 ondersteunen want anders is da ook al weer weg gesmeten geld é![]()
dus je graka mag uitgerust zijn voor de toekomstMylotec zei:ik zou de GTX nemen aangezien die 512 MB ram heeft en dat is voor de toekomst ZEER handig é ?
Speciaal voor jou.Davion zei:Ja, en met de 7900GT niet idd.

gewoon een vraag...murrey zei:in CSS heb ik 182fps op 1280*1024 4xAA 4xAF
da had ik vroeger ni ... khad ma iets van 140 ofzo.
toen ik proc overclockte en ik runde de stresstest had ik opeens zo een HOOP fps meer.
dus
sis...
met een 4400+ en daar die 7900GTX zie ik u de 220fps voorbijsteken![]()
![]()
sheep zei:gewoon een vraag...
wat ben je daar mee?? de meeste schermen kunnen maar 85Hz aan, dus heb je al genoeg aan 85fps

frames per secondMylotec zei:hoe kun je dat lokken ?
heeft dat te maken met hz ofwat ?
Voor MSI heb ik nu bevestiging gekregen voor de 28ste maart. XFX zou deze week moeten binnenkomen.