Archief - 7900 GT or GTX?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Een FX-60 met een SLI 7900GTX, en daar een Prommie ofzo op en 3.4Ghz vliegt, maar dan zijde ook een BOM geld kwijt.

white-hat

Legacy Member
:confused: na de eerste komma kon ik niemeer volgen:crazy:

en bedoelde me vliegen:

vliegen gelijk da de mussen doen
vliegen gelijk da 2 f16's in SLI doen :applause:

Davion

Legacy Member
Een Prommie is een zeer krachtige koeler onder het vriespunt, waardoor ge harde kunt overklokken.

2 F16's ;p

BuzzFuzz

Legacy Member
Ik ben van plan om zo'n 7900GT te kopen. Maar ik zie in deze topic dat er een paar problemen kunnen zijn (iets met voeding die het niet aankan, kaart past mss niet op het moederbord).

Ik heb ook zo'n aldi pc zoals iemand anders in deze topic, moet ik dan problemen verwachten?

De specs van m'n pc kun je hier vinden.

En als ik die kaart bestel, waar kan ik dat dan het beste doen?

Alvast bedankt :niceone:

RB26DETT

Legacy Member
Dan moet ge in ieder geval uw voeding veranderen. Die daar in zit krijgt dat nooit getrokken. Ik twijfel ook of dat die kaart niet te dik is want daar zit ne serieuze koeler op en die kast is klein (heb dezelfde kast). Dus best eerst eens meten hoeveel plek ge daar hebt.

En bestellen waar het goedkoopste is zeker?

Cranox

Legacy Member
Normaal bij elke computerwinkel die thermaltake spul verkoopt
Maar het produkt is net uit dus het zal zeker nog npaar weken duren eer het in de winkel ligt .

BuzzFuzz

Legacy Member
RB26DETT zei:
Dan moet ge in ieder geval uw voeding veranderen. Die daar in zit krijgt dat nooit getrokken. Ik twijfel ook of dat die kaart niet te dik is want daar zit ne serieuze koeler op en die kast is klein (heb dezelfde kast). Dus best eerst eens meten hoeveel plek ge daar hebt.

En bestellen waar het goedkoopste is zeker?

Er zit zo'n 5cm tussen mijn huidige videokaart en m'n tv-kaart. Lijkt mij toch genoeg, maar ik weet natuurlijk niet hoe groet die koeler is :)

Als het moet kan ik die tv-kaart ook nog een slot opschuiven

RaZoR be

Legacy Member
is een 3.4ghz al overkill? hoe veel moede dan miminum hebbe voor Geforce 7 reeks?

RealFlub

Legacy Member
wel, als je voor SLI gaat met 7-serie, dan heb je echt wel CPU-kracht nodig om de 2 kaartjes optimaal te gaan gebruiken..

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Even nog een vraagje ivm de 7900gt. Welk merk raden jullie mij aan voor in een shuttle te steken. Deze gecombineerd met een vf700-vf900cu.
Ik stelde me de vraag welke het minst warm wordt en of het klopt dat asus de beste oc'er is

RealFlub

Legacy Member
je moet kijken naar de frequenties, hoe hoger de frequentie, hoe warmer eh..
maar kijk gewoon naar de goedkoopste 7900GT die je vind ;)

Cranox

Legacy Member
Eerlijk gezegd merk maakt niet uit hoor , daar het dezelfde core is geven ze allemaal evenveel warmte af , ook kwa oc is der geen lijn in te trekken (xs)

KoeKaTsJoE

Legacy Member
Ok cava! Want ik had horen zeggen dat de msi niet goed overclockt!

Ik denk dat de asus een goede keuze gaat zijn

Fighting Hobbit

Legacy Member
En ondertussen zit ik hier nog steeds op mijn exemplaar te wachten... Iemand die weet of de nieuwe ladingen (van XFX) al in de groothandels binne zijn?

MaDDie

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
En ondertussen zit ik hier nog steeds op mijn exemplaar te wachten... Iemand die weet of de nieuwe ladingen (van XFX) al in de groothandels binne zijn?
ik ben ook aant wachten op 7900GT, mensen van tones zijden dat de leveringsproblemen binnen dit en 2 weken opgelost zouden zijn.

Fighting Hobbit

Legacy Member
MaDDie zei:
ik ben ook aant wachten op 7900GT, mensen van tones zijden dat de leveringsproblemen binnen dit en 2 weken opgelost zouden zijn.
Mja, tegen mij zijden ze hier ook 2 a 3 weken en morgen is het dus 2 weken geleden, zal wrs voor begin april zijn...

joerynauwelaers

Legacy Member
Ik ben gisteren naar tones geweest om mijn XFX 7900GT te gaan afhalen, ik heb benches gedraait hier zal ik even wat resultaten geven:
system: intel P4 550 3.4ghz, 1gig ram, XFX 7900GT (520/1500), Sata HDD 250GB, 400W voeding

3D mark 05: 6920
3D mark 06: 3810
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan