Archief - 7900 GT or GTX?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mylotec

Legacy Member
ik denk dat je op dit moment geen gaat vinden hoor
en ik zou voor XFX gaan

madness17

Legacy Member
iemand die ergens weet waar ik zo'n geforce 7900 gtx 512 nog kan kopen? morgen dan
mvg
Mathieu
ps: liefst in west-vlaanderen ergens

DenTraX

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
En ondertussen zit ik hier nog steeds op mijn exemplaar te wachten... Iemand die weet of de nieuwe ladingen (van XFX) al in de groothandels binne zijn?

XFX komt wekelijks binnen, maar dan wel in kleine aantallen.. dus op dit moment is het wachtlijsten afwerken ;)

Maandag krijgen we hier een "hoop" binnen , en er zijn er nog vrij atm

madness17

Legacy Member
ik vroeg me af of de geforce 7900 gtx 512 pci-x msi,asus,xfx of de pov ergens nog te verkrijgen is? en zoniet wanneer dan wel
ik zie hier paar winkels posten dus mss kunnen zij het best antwoorden hierop

SMa

Legacy Member
ik denk niet dat je een 7900GTX op pci-x zal vinden
mss wel op pci-E:ironic:

7900GTX'n zijn in het algemeen makkelijker te verkrijgen dan 7900GT's
contacteer eventueel enkele winkels

MeXto

Legacy Member
hier in Gent/Zwijnaarde zijn er twee winkels waar ge ze kunt kopen
tenzij ze nie in stock zijn maar als ge ze dan bestelt zou het niet te lang duren
voor ge ze kunt gaan afhalen. Het zijn namelijk internet winkels.
Namelijk deze: www.codima.be & www.descom.be

madness17

Legacy Member
k ty mail gestuurd naar hen
btw voorwat staat SLI? bij sommige merken zie je + SLI staan

Davion

Legacy Member
Das niet waar {YA}Gr3c0, beide graka's laden dezelfde textures in, dus het videogeheugen blijft hetzelfde.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Davion zei:
Das niet waar {YA}Gr3c0, beide graka's laden dezelfde textures in, dus het videogeheugen blijft hetzelfde.

Dus als ge 2 zulke kaarten hebt heb je maar in feite 512 MB aan geheugen?

Well wast of money then I think!!!!! :oink:

murrey

Legacy Member
elke frame wordt door 512MB gerendered dus het geheugen blijft 512MB.
en totaal geen momneywaste als je op 2048*... met full AA en AF speelt.

murrey

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Maar je haalt toch meer FPS? Hoe komt dit dan?

elke kaart neemt 1 deel van het scherm.
het scherm wordt door 2 gesplitst.
dan moet 1 7900GTX maar de helft van het scherm renderen ipv van gans het beeld.
logisch da je dan veel meer fps krijgt.

de hoeveelheid geheugen op de kaart bepalt ni hoeveel fps je hebt eh.

Davion

Legacy Member
Idd, klopt murrey, en iedere graka laad de textures in van het HELE beeld, ook het stuk dat ze niet renderen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan