Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
madness17 zei:hey ik zou een 7900 gtx 512 kopen ma ik vroeg me af of er verschil zit tussen de merken?
ik zou voor deze gaan
http://www.pointofview-online.com/GF7900GTXpci.html
mvg
Mathieu
edit: of weet er iemand ne winkel dicht bij waregem die deze kaart in voorraad heeft?
Ik niet, als ik de problemen hoor.Mylotec zei:ik denk dat je op dit moment geen gaat vinden hoor
en ik zou voor XFX gaan

Fighting Hobbit zei:En ondertussen zit ik hier nog steeds op mijn exemplaar te wachten... Iemand die weet of de nieuwe ladingen (van XFX) al in de groothandels binne zijn?

madness17 zei:k ty mail gestuurd naar hen
btw voorwat staat SLI? bij sommige merken zie je + SLI staan

Davion zei:Das niet waar {YA}Gr3c0, beide graka's laden dezelfde textures in, dus het videogeheugen blijft hetzelfde.

{YA}Gr3c0 zei:Maar je haalt toch meer FPS? Hoe komt dit dan?