Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
evenveel verschil als tussen de 7800GT & 7800GTXDj_K!nkY zei:Zit er echt veel verschil op den 7800GT en den 7900GT ??


sheep zei:dat moet al een heel stevige kaart zijn om BF2 zonder schokjes te trekken met maar 1gb ram
met 2gb is BF2 op high speelbaar met een 6600GT(met systeem uit mn sig, ng met DDR 400)
Davion zei:@TuneMan6: Die framedrops komen doordat ge maar 1Gb RAM hebt, niet door de kaart.
sheep zei:waar heb je hem gekocht?
ik wil er namelijk ook 1, maar ze zijn nergens (in België) leverbaar
:edit: per ongelijk op quote gedrukt ipv edit... :edit:

Hopen dat er ergens in één of ander magisch hoekje nog een kaart ligt...Davion zei:2 weken normaal, tot nVidia zijn volgende shipment der is.
jowelMylotec zei:een graka met 1024 mb bestaat nog niet zeker ?
maar stel dat je 2 7900GTXen in SLI zet is dat dan gelijk aan 1024 mb video geheugen ?
over 3 dagen ofzo komt me bestelling binnen... Lian-li met lcd's en stuff en Logitech G15 keyboard.. fan's, nieuwe voeding etc.. etc..
daarna de processor en HDD 4400+ of 4800+ en S-ata van maxtor met 16 mb cache en 300 gig. Go Go GoNou als ik de 7900GT genomen had, had ik zoiets gehad van... had ik de 7900GTX nou maar genomenDavion zei:Met de 7900GT ook niet.
